دانلود بازی The Abbey Directors cut برای کامپیوتر – نسخه PLAZA

دانلود بازی The Abbey Directors cut برای کامپیوتر – نسخه PLAZA


منبع: دانلود ها

181

1398/10/21

23:57


بازی The Abbey بازیباز را در نقش برادر Leonardo of Toledo قرار می دهد. یک راهب که ماموریت دارد یکی از دانش آموزان خود به نام برنو (Bruno) را به صومعه ی Nuestra Senora de la Natividad تحویل دهد اما در صومعه او از طرف راهب بزرگ مامور کشف راز قتل یکی از راهب ها می شود. داستان بازی The Abbey یکی از نقاط قوت آن است که به خوبی آغاز شده، به خوبی روایت می شود، پیچیدگی های جالبی پیدا می کند و نسبتا خوب به پایان می رسد.

گیم پلی بازی دقیقا روند بازی های ماجراویی کلاسیک را دنبال می کند و هیچ نکته ی جدیدی ندارد. مانند بسیاری دیگر از بازی های ماجراجویی گیم پلی بازی به سه قسمت عمده تقسیم می شود. صحبت کردن با سایر شخصت ها، جمع آوریاشیای موجود در محیط بازی و استفاده از این اشیا در مکان های مناسب. با توجه به گیم پلی طولانی بازی، دیالوگ ها هم بسیار طولانی هستند و ساعت های زیادی از گیم پلی فقط صرف صحبت کردن با دیگر سکنین صومعه می شود.

The Abbey Directors cut PC-PLAZA

دانلود-بازی-The-Abbey-Directors-cut

همچنین بازی تکیه زیادی بر Pixel Haunting دارد به طوری که برای پیدا کردن آبجکت های مورد نیاز، باید گوشه و کنار محیط های بازی را زیر و رو کنید. به جز یکی دو مورد Logic Puzzle (معماهایی که نیاز به تفکر و استدلال دارند) بسیار ساده، بقیه معماها Inventory-Based (استفاده از آبجکت های موجود در فهرست تجهیزات در جای مناسب) هستند که حل کردن آن ها با استفاده از روش آزمون و خطا کار چندان دشواری نیست.

سختی بازی همان طور که پیش تر گفتیم مربوط به پیدا کردن آبجکت ها می شود. در بسیاری از مواقع بازیباز مجبور است برای پیدا کردن آبجکت مورد نظر صومعه را زیر و رو کند، با چند نفر صحبت کند یا در ازای کاری که برای دیگرا انجام می دهد، آبجکت مورد نظر را به دست آورد. همچنین یکی دیگر از عواملی که تا حدودی موجب سخت تر شدن بازی می شود، گنگ بودن بیش از حد بازی است. در بسیاری از مواقع بازیباز نمی داند کجا باید برود و چه کاری انجام دهد و مجبور است بدون هیچ هدفی در محیط بازی جست و جو کرده و با سایر شخصیت ها صحبت کند.

info

Leonardo de Toledo, a former adviser to the Emperor, visit an old abbey in a desolate rocky mountain.

His wisdom gives the abbot the opportunity to discover what lies behind the strange death of the brother gate-keeper and certain supernatural events that ocurred in the library.

Fray Leonardo will investigate all the clues to clarify what happened. But the moment they arrive everything rush when someone tries to end their lives…

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP

Processor: 1.4 GHz

Memory: 512 MB RAM

Graphics: 128 MB GeForce 4 / Radeon 9500

Storage: 8 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7

Processor: 1.4 GHz

Memory: 512 MB RAM

Graphics: 128 MB GeForce 4 / Radeon 9500

Storage: 8 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی The Abbey Directors cut-PLAZA :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو