کی سفر مرجع خرید آنلاین بلیط هواپیما کیش به مشهد

کی سفر مرجع خرید آنلاین بلیط هواپیما کیش به مشهد


منبع: پارس ناز

118

1398/8/18

13:50


کی سفر مرجع خرید آنلاین بلیط هواپیما کیش به مشهد

خرید آنلاین بلیط هواپیما کیش به مشهد

جزیره کیش یکی از جزیره­های خلیج فارس و از جمله مکان­های فوق­العاده دیدنی کشور محسوب می­شود. شکل این جزیره زیبا بیضی مانند است و در قدیم به آن قیس می­گفتند. این جزیره از شمال به ایران، از شرق به تنگه هرمز، از جنوب به کشور امارات متحده عربی و از غرب به کشورهای بحرین و عربستان محدود شده است.

 

جزیره کیش با مساحت 5/91 کیلومتر مربع که از توابع بندر لنگه در استان هرمزگان واقع است، جمعیتی بالغ بر 40 هزار نفر دارد. این جزیره به سبب موقعیت بسیار عالی آن مانند دارا بودن جاذبه­های گیاهی و جانوری منحصر به فرد، آب­های خلیج فارس، مرکزهای خرید لوکس و مجلل و هتل­هایی با امکاناتی بی­نظیر، یکی از جذاب­ترین قطب­های گردشگری ایران به شمار می­رود که همواره گردشگران فراوانی را به سوی خود جذب می­کند.

 

جزیره کیش جاذبه­های گردشگری فراوانی دارد و به همین دلیل است که سالانه حدود 2 میلیون گردشگر با تور جزیره کیش به این مقصد سفر می کنند.. کیش نخستین منطقه آزاد تجاری هست که از سال 1361 رونق و توسعه پیدا کرد و بعد از انقلاب نیز این رونق ادامه پیدا کرد. از آن­جا که وضعیت آب و هوایی این منطقه مانند سایر نقاط استان هرمزگان گرم و مرطوب است، بهترین زمان برای سفر به این جزیره اواسط پاییز و زمستان است، بنابراین یکی از مقصدهای گردشگری برای سفرهای زمستانی محسوب می­شود.

کی سفر مرجع خرید آنلاین بلیط هواپیما کیش به مشهد

اگر از کیش قصد سفر به مشهد را دارید لازم است اطلاعاتی در خصوص شهر مشهد و همچنین، پروازهای کیش به سمت مشهد داشته باشید. به همین دلیل، در ادامه کمی به توصیف مشهد می­پردازیم و سپس شما را با پروازهای این مسیر آشنا می­کنیم. شهر مشهد سالانه پذیرای بیش از بیست و هفت میلیون زائر داخلی و دو میلیون زائر خارجی است.

 

علاوه بر وجود حرم مطهر امام رضا علیه السلام در این شهر امکانات و تسهیلات گردشگری بی­نظیر این شهر موجب شده است که مشهد به قطب گردشگری کشور تبدیل شود.برخی از جاذبه­های تاریخی شهر مشهد عبارتند از: آرامگاه نادرشاه، آرامگاه خواجه ربیع، آرامگاه فردوسی، ایستگاه راه آهن، گنبد خشتی، مدرسه عباسقلی خان و گنبد هارونیه است.

 

اگر بخواهید از طبیعت مشهد هم بی نصیب نمانید باید به شما بگوییم زیباترین جاذبه­های این شهر عبارتند از: ییلاق­های شاندیز، زشک، طرقبه، روستای کنگ، نغندر، پارک جنگلی وکیل آباد، باغ وحش وکیل آباد، آبشار ارتکند، پارک جنگلی نه دره که در دو کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد، پارک کوهسنگی، دره اخلمد، فریزی، هفت حوض و … .

 

یکی از بزرگ­ترین لطف­ها و شیرینی­های سفر به شهر مشهد آوردن سوغاتی است. معروف­ترین سوغات­های این شهر عبارتند از: زعفران، زرشک، مهر و تسبیح، زیره و خکشبار. علاوه بر این­ها در این شهر صنایع دستی هنوز هم رواج دارد. از جمله صنایع دستی این شهر می­توان به پوستین دوزی، سنگ تراشی، حصیر بافی و فرآورده­­های چرم و چوب اشاره کرد. بیش­تر مسافران هنگام سفر به شهر مشهد سعی می­کنند برای نزدیکان خود لباس و نقره همراه ببرند و به همین جهت هنگامی که به مراکز خرید مشهد سری می­زنید با موجی از جمعیت مواجه می­شوید.

 

شاید یکی از مهم­ترین دلایل این امر این است که برخی اجناس از جمله لباس در مشهد به طور عمده تولید می­شوند و بنابراین، ارزان­تر هستند. مهم­ترین این مراکز خرید عبارتند از: بازار رضا، مجتمع تجاری پروما، بازار خیام، مجتمع تجاری آسمان، مجتمع تجاری الماس شرق، بازار بین­المللی و همچنین مجتمع تجاری وصال.لازم به ذکر است که اگر به شهر مشهد مسافرت کردید متوجه تسهیلات حمل و نقل شهری خواهید شد. این شهر از نظر امکانات حمل و نقل رتبه یک کشور را به خود اختصاص داده است.

کی سفر مرجع خرید آنلاین بلیط هواپیما کیش به مشهد

در خصوص امکانات اقامتی این شهر می­توان گفت در این شهر همه طور امکان اقامتی برای طبقات مختلف مردم وجود دارد. زائرسراهایی در مشهد راه­اندازی شده است که امکانات چندانی ندارد اما قیمت مناسبی دارند. برای اشخاصی که می­توانند هتل رزرو کنند هم هتل­های این شهر با کیفیت­های مختلف یافت می­شود.

 

از جمله مهم­ترین این هتل­ها می­توان به هتل قصر طلایی مشهد در خیابان امام رضا، هتل الماس 2 مشهد در خیابان امام رضا، هتل با شکوه  درویشی مشهد در خیابان امام رضا، هتل مدینه الرضا در ابتدای خیابان شیرازی، هتل هما 2 مشهد در میدان جانباز، هتل پردیسان مشهد در بزرگراه شهید کلانتری، هتل پارس مشهد در بلوار وکیل آباد، هتل سی نور در انتهای بازار رضا، هتل پارسیس مشهد در بلوار شهید شوشتری.

 

بلیط هواپیما کیش مشهد

شهر مشهد هر ساله با حجم گسترده­ای از گردشگر روبه‌رو است و به همین دلیل است که به زیرساخت­های گردشگردی زیادی مجهز شده است. شهر مشهد یکی از اصلی‌ترین شهرهای توریستی کشور است و سفر به این شهر از سراسر کشور بسیار زیاد است هر ساله مسافران زیادی با تور مشهد از تهران، اصفهان، شیراز و.. به این شهر سفر می کنند. لازم به ذکر است فرودگاه بین­المللی شهید هاشمی­نژاد مشهد پر رفت و آمدترین فرودگاه ایران پس از فرودگاه مهرآباد است. امکان رزرو پرواز کیش مشهد به صورت آنلاین، همراه با نمایش قیمت رفت و برگشت در کی سفر برای شما فراهم است.

کی سفر مرجع خرید آنلاین بلیط هواپیما کیش به مشهد

قیمت بلیط هواپیما کیش مشهد

 قیمت بلیط هواپیما کیش مشهد رفت و برگشت به عوامل زیادی بستگی دارد، یکی از این عوامل روز و ساعت حرکت است. با توجه به این که مشهد شهری زیارتی است، نمی­توان گفت که فصل یا آّب و هوا بر ورود گردشگر به این شهر تأثیر دارد و بنابراین با تغییر فصل بلیط هواپیما کیش مشهد تغییر می­کند، بلکه باید دانست در ایام مذهبی مثل ماه مبارک رمضان، دهه نخست ماه محرم، اربعین، ایام ولادت امام رضا و … قیمت بلیط هواپیما کیش مشهد بالاتر می­رود.

 

با این وجود شما به راحتی می­توانید با کمک کی سفر پروازی راحت و بدون دغدغه به مشهد داشته باشید. امکان رزرو پرواز کیش مشهد به صورت آنلاین، همراه با نمایش قیمت بلیط هواپیما کیش مشهد رفت و برگشت و بلیط چارتر کیش مشهد در کی سفر برای شما فراهم است.

 

بلیط چارتر کیش مشهد

تقسیم­بندی­هایی در مورد بلیط هواپیماها وجود دارد که عبارتند از بلیط­های سیستمی و بلیط­های چارتر. بلیط سیستمی بلیطی است که قیمت مصوب دارد و به هیچ عنوان هم تغییر نمی­کند، مسافر می­تواند تا مدت زمان معینی قبل از سفر با پرداخت هزینه اندکی آن را در صورت تمایل لغو کند. این بلیط­ها از نظر قیمت به سه دسته بزرگ­تر از دوازده سال، دو تا دوازده سال و کوچک­تر از دو سال تقسیم می­شوند و معمولاً رده سنی دو تا دوازده سال مشمول 50 درصد تخفیف می­شوند.

 

در حقیقت پروازهای سیستمی توسط خطوط هواپیمایی برنامه­ریزی شده هستند و برای دوره­های طولانی مدت معتبر هستند. البته سیستمی به این معنی نیست که قیمت­ها هرگز تغییر نمی­کنند، بلکه در طول زمان و با توجه به شرایط سفر و تعداد متقاضی این قیمت­ها هم قابل تغییر هستند. بلیط لحظه آخری ارزان قیمت هم جزء بلیط­های سیستمی محسوب می­شود.در مقابل، بلیط چارتر وجود دارد.

 

این بلیط بلیط­هایی هستند که آژانس­های مسافرتی از پیش صندلی رزرو کرده­اند و شرکت­های هواپیمایی تخفیف­هایی به آژانس­های مسافرتی می­دهد و بنابراین، آژانس­های مسافرتی مسئول کامل کردن این صندلی­ها هستند. قیمت بلیط چارتر متغیر است و در زمان­هایی که شهر مقصد متقاضیان کم­تری برای سفر دارد، قیمت این بلیط­ها کم­تر می­شود. در پروازهای چارتر امکان تغییر پرواز و یا پس دادن بلیط از سوی مسافر وجود ندارد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو