رابطه جنسی با جنازه دختر 18 ساله در قبرستان + فیلم و تصاویر

منبع: سماتک

1,945

1398/3/18

01:50


رابطه جنسی با جنازه دختر 18 ساله در قبرستان + فیلم و تصاویر

رابطه جنسی با جنازه دختر 18 ساله

رابطه جنسی بی شرمانه و ازدواج با جنازه دختر 18 ساله در کشور چین که به ازدواج ارواح مشهور است چندی پیش اتفاق افتاد. والدین چینی که بر سر قبر دختر تازه درگذشته خود حاضر شده بودند، با صحنه وحشتناک نبش قبر روبرو شدند. یک پدر و مادر چینی هنگامی که بر سر قبر دختر 18 ساله شان در قبرستان حاضر شدند با صحنه‌ای دردناک مواجه شدند. در اتفاقی باورنکردنی در حالی که نبش قبر رخ داده بود جنازه این دختر 187 ساله نیز در داخل قبر دیده نمی‌شد و برای رابطه جنسی با جنازه دختر 18 ساله ربوده شده بود. در چین حتی مردگان نیز شایسته عشق و برخورداری از یک زندگی پس از مرگ مملو از سعادت و خوشبختی هستند. اگرچه این اتفاق نادر است، اما هر از چند گاهی سنت سه هزارساله رابطه جنسی با مرده ها و ازدواج ارواح انجام می شود.

 

جنازه دختر جوانی از قبرش در چین به سرقت رفته است و پلیس مشکوک است که برای ازدواج  و رابطه جنسی با جنازه دختر 18 ساله این کار انجام شده است. این مراسم به رابطه زناشویی ارواح یا مینگون معروف است و حاضران بر این باور هستند که انجام تشریفات خاص موجب آرامش روح متوفا پس از مرگ می‌شود. در این مراسم، خانواده ای دو فردی که در زمان مرگ مجرد بوده اند در یک مکان گرد هم می آیند و آخرین و البته عجیب ترین وساطت خود را برای ازدواج و رابطه جنسی پسر و دختر مرده انجام می دهند.

رابطه جنسی با جنازه دختر 18 ساله در قبرستان + فیلم و تصاویر

آنها بر این باورند که با دفن جنازه دخترشان در کنار یک پسر روح آنها با هم ازدواج کرده و رابطه جنسی انجام می دهند و در جهان پس از مرگ آرامش می یابند و به زمین باز نمی گردند. این امر به ویژه در صورتی انجام می شود که عروس یا داماد ناگهان قبل از شب زفاف کشته شده باشد یا به نحوی بمیرد. براساس گزارش سایت سماتک به نقل از بی بی سی، در سال 2015 تا سال 2019 بالغ بر 17 جنازه زن و دختر باکره از یک روستا ربوده شدند و خانواده روستایی در شمال چین بر این باورند که جنازه دختر 18 ساله شان برای مراسم ازدواج ارواح دزدیده شده است و به خاطر چنین تشریفات مسخره ای به سرقت رفته است ماجرای رابطه جنسی با جنازه دختر 18 ساله عجیب بوده اما متاسفانه واقعی است که نمونه ای از آن را در این بخش سماتک می خوانید.

 

جنازه دختر 18 ساله که اکنون برای رابطه جنسی دزدیده شده است در حدود دو دهه پیش در این قبرستان به خاک سپرده شده بود. بنا به گفته آن‌ها در حالی که نبش قبر صورت گرفته بود در تابوت داخل قبر جنازه دخترشان دیده نمی‌شد. بخش خوفناک این ماجرا دزدیدن جنازه مرده دختران جوان از داخل گور است که برای رابطه جنسی توسط مردان روانی انجام می شود. به گزارش سایت سرگرمی سماتک در بسیاری از موارد اسکلت های دختران باکره از داخل قبرها خارج شده و با قیمت بسیار بالایی در اختیار خانواده ای که به دنبال یک عروس برای جنازه و جسد پسر مجردشان هستند قرار می گیرد.

 


همچنین بخوانید: تجاوز جنسی پزشک مرد به جنازه دختران و زنان جوان در سردخانه بیمارستان


 

رابطه جنسی با جنازه دختر 18 ساله در قبرستان + فیلم و تصاویر

در کنار قبر دختر 18 ساله چینی که جسد او دزدیده شده است، یک جفت دستکش مشکوک متعلق به یکی از مهاجمان مقبره پیدا شده است و اکنون بخشی از مدارک پلیس است. خانواده جنازه دختر 18 ساله چینی به سرقت رفته بیان کردند که پیش از این تعدادی غریبه زمانی به بهانه ای به خانه شان آمده بودند و درخواست کرده بودند تا جنازه دخترشان را برای رابطه جنسی و ازدواج با پسر مرده شان در قبرستان بفروشند اما آنها این پیشنهاد را رد کردند و قبول نکردند تا جنازه دختر باکره 18 ساله شان را بفروشند. مقامات محلی چین هم اکنون در حال تحقیق درباره این پرونده هستند این در حالی است که پرونده های مشابه بسیار است و اکنون پلیس می خواهند بداند دزدیدن دختر 18 ساله برای ازدواج با ارواح بوده یا نه صرفا قصد دزدها رابطه جنسی با جنازه دختر 18 ساله بوده است.

 

هرچند برای ما عجیب و ترسناک است، اما در مناطق روستایی چین ازدواج پسر مرده با دختر مرده عادی است. به دلایل زیادی این ازدواج ارواح رخ می‌دهد مثل دامادی که بیماری علاج ناپذیر دارد، خانواده‌ای که قصد ادامه نسل شان را دارند. ویدئویی که منتشر شده والدین دختر مرده را در حالی که به دیدن این صحنه دچار حزن و اندوه شده اند و مشغول گریه هستند نشان می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو