۲۴ مدل کمد دیواری قفسه دار با فضاهای ذخیره سازی نوآورانه و زیبا

۲۴ مدل کمد دیواری قفسه دار با فضاهای ذخیره سازی نوآورانه و زیبا


منبع: دکوراسیون

1,368

1398/8/23

19:46


مدل کمد دیواری قفسه دار

امروزه از کمد دیواری در بخش های مختلف منزل استفاده می شود و کمدهای دیواری در انواع طرح های مختلف موجود می باشند و شما می توانید با توجه به نیاز و سبک دکوراسیون داخلی منزل خود از این بین این طرح ها کمد دیواری شیک و کاربردی را انتخاب نمایید. در ادامه انواع مدل کمد دیواری قفسه دار را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل کمد دیواری قفسه دار با طرح های شیک و جدید

کمد دیواری از شلوغ شدن فضای منزل جلوگیری می کند و شما می توانید از انواع مدل های کمد دیواری ریلی و کمد دیواری قفسه دار و … برای نصب در قسمت های مختلف منزل تان استفاده نمایید.

مدل کمد دیواری قفسه دار

طرح های کمد دیواری قفسه دار

برای ساخت کمدهای دیواری قفسه دار از متریال های مختلف نظیر ام دی اف و چوب و هایگلاس و … استفاده می شود همچنین این طرح کمدهای دیواری در انواع رنگ های روشن و تیره موجود می باشند که کمد دیواری های رنگ روشن برای اتاق ها با متراژ کوچک انتخابی مناسب می باشند و در فضای اتاق خواب های بزرگ می توانید از کمدهای دیواری رنگ روشن یا رنگ تیره استفاده نمایید.

اگر شما تمایل دارید از فضای کمد دیواری به بهترین نحو استفاده نمایید بهتر است کمد دیواری های قفسه دار را برای نصب در فضای اتاق خواب و اتاق نشیمن و … انتخاب نمایید زیرا این طرح کمد ها فضای زیادی را برای قرار دادن وسایل در اختیارتان قرار می دهند و علاوه بر این می توانید لوازم مورد نیاز خود را در قفسه های مختلف آن ها بچینید و در صورت نیاز به راحتی به وسایل تان دسترسی داشته باشید.

اجرای دکوراسیون داخلی

کمد دیواری زیبا و شیک

کمد دیواری زیبا و شیک

طرح کمد دیواری قفسه دار

کمد دیواری زیبا و خاص

مدل کمد دیواری قفسه دار زیبا و جدید

کمد دیواری رنگ تیره

کمد دیواری قفسه دار

کمد دیواری قفسه دار

کمد دیواری زیبا و قفسه دار

کمد دیواری

کمدهای دیواری قفسه دار در ابعاد بزرگ و کوچک ساخته می شوند و اگر اتاق مورد نظر شما برای نصب کمد دیواری کوچک می باشد بهتر است کمدهای دیواری با ابعاد کوچک و با طراحی ظریف را انتخاب نمایید همچنین کمد دیواری های قفسه دار و بزرگ برای اتاق خواب ها با متراژ بزرگ انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند.

کمد دیواری های قفسه دار به صورت درب دار و بدون درب طراحی می شوند که بهتر است شما طرح های درب دار آن ها را انتخاب نمایید تا فضای اتاق خواب تان شلوغ و نامنظم به نظر نرسد و از دیده شدن وسایل موجود در کمد دیواری جلوگیری شود.

مدل کمد دیواری قفسه دار ام دی اف

طرح کمد دیواری

کمد دیواری خاکستری

کمد دیواری قفسه دار

کمد دیواری قفسه دار

کمد دیواری سفید

کمد دیواری کوچک

کمد دیواری قفسه دار

کمد دیواری شیک

مدل کمد دیواری قفسه دار جدید

کمد دیواری با قفسه

 

کمد دیواری قفسه دار

در این مطلب تصاویری از انواع مدل کمد دیواری قفسه دار را پیش رو داشتید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها کمد دیواری شیک و جدیدی را انتخاب نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو