مدل کمد دیواری جادار و زیبا با فضای ذخیره سازی ایده آل

مدل کمد دیواری جادار و زیبا با فضای ذخیره سازی ایده آل


منبع: دکوراسیون

495

1399/6/27

15:41


مدل کمد دیواری جادار

امروزه هزینه تهیه مسکن بالا رفته است از این رو اغلب افراد مجبور هستند در خانه های آپارتمانی کوچک زندگی کنند که برای ایجاد دکوراسیونی کاربردی در این خانه ها باید از فضا نهایت استفاده را برد. کمد دیواری از انواع وسایل کاربردی برای فضای خانه های کوچک به شمار می رود و شما می توانید کمد دیواری را در بخش های مختلف منزل خود نصب نمایید و با چیدن وسایل در فضای کمد از شلوغ شدن قسمت های مختلف منزل تان جلوگیری کنید. در ادامه تصاویری از انواع مدل کمد دیواری جادار را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل کمد دیواری جادار و شیک

کمد دیواری ها در انواع طرح ها و ابعاد مختلف نظیر کمد دیواری ریلی و کمد دیواری قفسه دار و … موجود می باشند که انتخاب هر یک از این طرح ها به سلیقه شخصی و نیاز شما بستگی دارد.

مدل کمد دیواری بزرگ

طرح های کمد دیواری بزرگ برای قسمت های مختلف منزل

اگر فضای منزل شما کوچک می باشد بهتر است از کمد دیواری بزرگ و جادار استفاده کنید تا بتوانید وسایل مختلف نظیر لباس و کتاب و سایر وسایل شخصی و مورد نیازتان را در فضای کمد قرار دهید.

در فضای داخلی کمدهای دیواری جادار اغلب قفسه و کشوهایی به چشم می خورند که قفسه ها در قسمت میانی قرار داده می شوند و از فضای کشوها نیز می توانید برای قرار دادن لباس و اکسسوری ها استفاده کنید.

اجرای دکوراسیون داخلی

کمد دیواری سفید

کمد دیواری جادار

کمد دیواری شیک

کمد دیواری جادار

کمد دیواری کلاسیک

کمد دیواری بزرگ و سفید

کمد دیواری شیک

کمد دیواری زیبا

کمد دیواری بزرگ اغلب به صورت ریلی یا کشویی طراحی می شود تا برای باز و بسته کردن درب کمد نیازی به در نظر گرفتن فضایی اضافه نباشد همچنین کمد دیواری کشویی امروزه توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب کرده است.

توجه داشته باشید که انتخاب رنگی مناسب برای کمد دیواری از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما رنگ کمد دیواری را با توجه به رنگ سایر وسایل موجود در فضای اتاق انتخاب نمایید.

اغلب افراد تصور می کنند کمد دیواری را باید در فضای اتاق خواب منزل شان نصب نمایند در صورتی که این تصور نادرست می باشد و شما می توانید در بخش های مختلف منزل نظیر اتاق نشیمن و اتاق کار کمد دیواری را نصب کنید.

کمد دیواری خاص

کمد دیواری جادار

کمد دیواری بزرگ و جادار

کمد دیواری ام دی اف

کمد دیواری جادار و زیبا

کمد دیواری دو رنگ جادار

کمد دیواری کلاسیک

کمد دیواری سفید

کمد دیواری شیک

در این مطلب توجه شما را به انواع طرح های کمد دیواری جادار با طرح و رنگ های متنوع و شیک جلب کردیم که امیدواریم با الگوبرداری از آن ها بتوانید کمدی شیک و کاربردی را انتخاب نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو