لحظه نجات دختربچه 3 ساله از رودخانه + تصاویر

منبع: نمناک

164

1398/3/30

09:55


روز پنج شنبه گذشته، زمانیکه یک دختر بچه 3 ساله چینی بر روی صورت در رودخانه شناور بود، توسط گروه 7 نفره ای کشف و احیا شد!

لحظه نجات دختربچه 3 ساله از رودخانه + تصاویر

لحظه نجات دختر بچه 3 ساله شناور در رودخانه!

کودکان در میان تمام رینج سنی انسان ها، از حساس ترین و کنجکاو ترین ها می باشند که علت حساس بدون آنها می توان به ضعف آنها در عضلات و کنجکاوی آنها را نیز می توان به دلیل عدم آشنا بودن با دنیای اطرافشان دانست که برای آشنا شدن با دنیای اطرافشان آنها سعی بر این خواهند داشت تا بتوانند هر چیزی را لمس و تجربه نمایند.

از این رو آنها می توانند در نهایت آسیب های دردناک و در عین حال بسیار رنج آوری را به خود تحمیل نمایند که شاید تا پایان عمرشان به همراه خود داشته باشند. به همین دلیل به مسئولیت سنگین والدین در قبال نوزاد تازه متولد شده شان می توان اشاره نمود که قطعا می تواند در سلامت و طول عمر آنها نیز موثر واقع شود.

با این حال برخی از والدین این مسئولیت را تنها متعلق به دوران بارداری نوزاد خود می دانند و بر این باور هستند که بعد از دوران بارداری مسئولیت آنها کاهش یافته و می توانند به تمام کارهای روزمره خود دست پیدا کنند. از این رو این طرز دید اشتباه است و می تواند به نوزاد تازه متولد شده آسیب برساند و آنرا تحت آسیب های مختلف خانوادگی و اجتماعی قرار دهد.

برای مثال اخیرا تصاویر عجیب و باور نکردنی از لحظه نجات دختر بچه 3 ساله شناور در رودخانه ای واقع در چین توانست با بازتاب و واکنش های مختلفی همراه شود که در ادامه این مطلب از نمناک به آن خواهیم پرداخت. همراه ما باشید.

دختر بچه 3 ساله ای در روز 5 شنبه گذشته زمانیکه در یک رودخانه واقع در چین بر روی صورت شناور بود، توسط گروه 7 نفره که از آن مسیر در گذر بودند، کشف شد و این گروه 7 نفره برای نجات این دختر بچه به سمت وی رفتند و آنرا نجات دادند. همان گونه که در تصاویر مشاهده می کنید، ابتدا دو مرد وارد رودخانه شدند تا دختر بچه را از آب بیرون بیاورند.

سپس آنرا از آب بیرون آوردند و عملیات سی پی آر را بر روی وی انجام دادند و بعد از احیای دختر بچه 3 ساله، آنرا به بیمارستان منتقل کردند و در نجات یافتن این دختر بچه 3 ساله تاثیرگذار بودند و اجازه ندادند تا اسامی آنها در رسانه های مختلف منتشر شود.

لحظه نجات دختر بچه 3 ساله شناور در رودخانه! + تصاویر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو