ببینید: طراحی وجدآور مرکز خرید لویی ویتون

ببینید: طراحی وجدآور مرکز خرید لویی ویتون


منبع: ایران آرت

123

1398/12/11

20:32


تازه‌ترین مرکز خرید برند لویی ویتون در کشور ژاپن در حالی احداث شده که طراحی آن تمامی نگاه‌ها را به خود جلب کرده است.

ایران آرت: مرکز خرید Louis Vuitton Maison Osaka Midosuji اکنون روبه عموم گشوده است. در نتیجه همکاری نزدیک معماران، جان آئوکی و پیتر مارینو، فروشگاه لوکس چهار طبقه، بازتابی از موقعیت این شهر به عنوان یک قطب مسافرتی بین المللی است. اولین کافه لویی ویتون با نام Le Café V با همکاری سرآشپز معروف یوسوکه سوگا ساخته شده است و در بالای Louis Vuitton Maison Osaka Midosuji  و همچنین Sugalabo V، رستوران اختصاصی آشپز، قرار دارد.

جان آئوکی که به علت کار خود با این برند در ژاپن و در سراسر جهان مشهور است و از تاریخ اوزاکا به عنوان یک شهر دریایی الهام می گیرد، " یک ساختار سفید سبک و سرشار از هوای آزاد را با الهام از کشتی باری سنتی Higaki-Kaisen  و بادبان های مواج آن تجسم کرد ". پروژه  با داشتن طرح ها و چارچوب های فلزی در سطح زمین ، به نظر می رسد که روی آب شناور است. فروشگاه با بهره گیری از نور طبیعی ،" انرژی شهر را تنفس می کند و به مشتری ها احساسی از آرامش و احترام می‌بخشد".

1

به گزارش آرل، این پروژه که در منطقه مشهور میدوسوجی قرار دارد و در واقع یک ادای احترام شاعرانه به سادگی صنایع دستی ژاپن است ، یک مجسمه سفارشی توسط هنرمند کنتا کوبایاشی را دربرمی گیرد که همانند "روبان هایی در میان پنجره های فروشگاه" ، مرز بین واقعیت و تخیل دیجیتال را محو می کند. در فضای داخلی ، طراحی شده توسط پیتر مارینو ، رویکردهای مفهومی مشابه دنبال شده است و فروشگاه به دنیای دریایی و فرهنگ سنتی ژاپن متصل می شود. در واقع ، "کف های چوبی جلوه ای از عرشه ها را به وجود می آورند و در کنار ستون های پوشیده از چوب و سقف های فلزی، یادآور روح یک کشتی بزرگ در حال یک ماجراجویی مهیج هستند".

3

Louis Vuitton Objets Nomades که در حال نمایش دائمی در سراسر این پروژه است، نوآوری هایی را در رنگ های مختلف عرضه می کند و با معماری در تناقض است. چهارده نفر از مشهورترین طراحان جهان ، از جمله Yoshioka Tokujin ، Atelier Oi و Nendo در میان آنها ، پنجاه و شش Objets خیره کننده را تجسم کرده اندکه توسط لوئیس ویتون ساخته شده اند. علاوه بر این ، نزدیک به 20 اثر هنری معاصر که توسط پیتر مارینو انتخاب یا سفارش داده شده اند ، سرشار از طرح های انتزاعی از رنگ هستند و یا مناظر طبیعی را در چهار طبقه به تصویر می‌کشند.

5



6



7



9



10

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو