چه موقع بلیط هواپیما ارزان میشود؟

منبع: روزیاتو

154

1398/12/12

17:37


سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

این که همواره مسافرانی به دنبال بلیط ارزان هواپیما هستند، و همیشه می پرسند که چه موقع بلیط هواپیما ارزان میشود؟ بستگی به سطح درآمد آنها و یا بودجه سفرشان ندارد. حتی به دنبال خرید بلیط هواپیما ارزان بودن به معنای سهل انگاری و یا بی تفاوت بودن به کیفیت سفر نیست.

بلکه ممکن است بسیاری از مسافران به علت موقعیت کاری و یا تحصیلی خود نیازمند سفرهای متعدد باشند و طبیعی است که در این شرایط بخواهند تا هزینه های سفر را کاهش دهند. ولی نکته مهم در شرایط فوق اینجاست که بلیط هواپیمایی که هم ارزان و هم با بهترین خدمات و امکانات باشد را چگونه باید تهیه کرد؟ آیا راهکاری برای تهیه راحت آن وجود دارد؟ چه موقع بلیط هواپیما ارزان میشود؟

اگر جزو این دسته از مسافران هستید در ادامه با ما همراه باشید. در این مقاله سایت تیک بان سعی کرده تا به سوالات شما در این باره پاسخ دهد.

راهکارهای خرید ارزان ترین بلیط هواپیما

بسیاری از افراد تصور می کنند هنگامی که بلیط هواپیمایی با قیمت پایین عرضه می شود، از کیفیت مناسب پروازی برخوردار نیست. شاید تصور کنند ممکن است سوار هواپیمایی قدیمی شوند و یا از کمترین امکانات در حین پرواز بهره مند می شوند. در حالی که این تصور نادرست است.

اگر شما مانند بسیاری از مسافران حرفه ای بدانید چگونه می توان با کیفیت ترین بلیط هواپیما را با قیمت مناسب خریداری کرد، دیگر اینگونه فکر نمی کنید. تیک بان به شما می گوید که چگونه به راحتی می توان بلیط هواپیما را با کمترین قیمت وبالاترین کیفیت خریداری کرد و از سفری ارزان و لذت بخش بهره مند شد. با استفاده از راهکارهایی که در ادامه ذکر می شود به این موفقیت دست پیدا خواهید کرد.

اولین مرحله؛ استفاده از بهترین سایت فروش بلیط هواپیما

این روزها همه ما برای خرید های ضروری و حتی روزمره خود از روش های جدید خرید اینترنتی استفاده می کنیم. بسیاری از افراد که ساکن شهرهای بزرگ هستند حتی خرید های پیش پا افتاده خود را به صورت آنلاین انجام می دهند. با استفاده از این روش، در وقت و هزینه خود به طور چشمگیری صرفه جویی می کنند و مشکلات گشت و گذار در انواع پاساژها و مغازه ها را ندارند و یا لازم نیست در به در به دنبال جای پارک اتومبیل خود باشند.

بلیط هواپیما در دستان شماست

جالب این است که بلیط هواپیما را نیز می توان به راحتی در خانه خریداری کرد. دیگر لازم نیست به دفاتر فروش بلیط و یا آژانس های مسافرتی بروید و به دنبال رزرو بلیط هواپیما باشید. بلکه در خانه بنشینید و با یک جستجوی ساده در سایت های معتبر فروش بلیط، بهترین، ارزانترین و با کیفیت ترین بلیط هواپیما را خریداری کنید. نکته قابل توجه در استفاده از این روش، خرید بلیط از سایت معتبر است.

این سایت باید از درگاه پرداخت مطمئن و ایمنی برخوردار باشد، دارای نماد اعتماد الکترونیک و انواع گواهینامه های معتبر داخلی و بین المللی مثل انجمن شرکت های هواپیمایی ایران باشد و توانایی ارائه انواع بلیط هواپیما را دارا باشد. تیک بان یکی از ده سایت برتر فروش بلیط هواپیما در کشور است که تمامی نکات ذکر شده را دارد. علاوه بر آن می تواند خدماتی چون فروش انواع بلیط قطار، بلیط اتوبوس و رزرو آنلاین هتل در سراسر دنیا را به مسافران و کاربران خود ارائه دهد. همچنین در طول سفر تا رسیدن به مقصد، پشتیبان مسافران خود است و در صورت بروز هر نوع مشکلی آنان را یاری می نماید.

دومین مرحله؛ توجه به زمان خرید

یکی از نکاتی که در هنگام خرید بلیط هواپیما باید به آن دقت کرد، زمان خرید بلیط است. قانون کلی این است: هر چه تعداد تقاضا در یک بازه زمانی برای رزرو بلیط بیشتر باشد، قیمت بلیط هواپیما بالاتر است. این موضوع همواره یادتان باشد. بنابراین در روزهای تعطیل، ایام نوروز و یا مراسم خاص که مسافران بیشتری قصد سفر دارند نمی توان انتظار داشت بتوان ارزانترین بلیط هواپیما را تهیه کرد.

خرید بلیط هواپیما در اواخر هفته

اواخر هفته، نزدیک تعطیلات و پروازهای شب گرانتر از بقیه موارد هستند. در برخی از موارد خاص نیز بلیط هواپیما ها بسیار تحت تاثیر وقایع و اتفاقات از نوسان قیمت برخوردار می شوند. به طور مثال در زمان شیوع بیماری که مسافران از رفتن به سفر صرف نظر میکنند قیمت بلیط هواپیما بشدت کمتر از مواقع عادی می باشد. این روزها با خبر انتشار و همه گیری ویروس کرونا شاهد کاهش شدید قیمت بلیط هواپیما هستیم. البته باید بگویم که در این شرایطم بهتر است از خیر سفر بگذرید اما اگر ناچار به سفر کردن هستید با حفظ موازین بهداشتی می توانید از ارزان ترین بلیط هواپیما بهره مند شوید.

رییس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر فریدون محمدی درباره سفرهای نوروزی در روزهای شیوع بیماری کرونا گفت: در مورد سفرهای نوروزی در زمانی که درگیر ویروس کرونا هستیم، نیازمند تصمیم گیری در سطوح بالاتر کشوری به ویژه وزارت بهداشت هستیم. هر طور حساب کنیم سفر اتفاق می افتد پس باید ستاد سفر آمادگی لازم را داشته باشد.

سومین مرحله؛ به دنبال تخفیف باشید

یکی از راهکارهای موثر در خرید بلیط ارزان هواپیما توجه به ارائه تخفیفات ویژه است. معمولا شرکت های چارتر کننده در مواقعی که موفق به فروش بلیط های خود نشده اند، اقدام به عرضه بلیط با قیمت بسیار ویژه می کنند تا بتوانند صندلی های هواپیما را پر کنند. این زمان بهترین وقت خرید بلیط هواپیما ست. شاید باورش کمی سخت باشد ولی در چنین مواقعی حتی می توان بلیط هواپیما را ارزانتر از بلیط قطار تهیه کرد.

بلیط چارتر و لحظه آخری را جدی بگیرید

بلیط چارتر و بلیط لحظه آخری در همین دسته از بلیط ها قرار می گیرند و در فصول خلوت و کم سفر سال از قیمت های بسیار مناسبی برخوردار هستند.

چهارمین مرحله؛ مسافت های کوتاه را انتخاب کنید

هرچه مسافت پروازی کوتاهتر باشد، قیمت بلیط هواپیما ارزانتر است. برای این که بتوانید هزینه های سفر را مدیریت کنید و به یک سفر اقتصادی و در عین حال با کیفیت بروید بهتر است به جای مقاصد دورتر، به مناطق گردشگری سفر کنید که مسافت کمتری از مبدأ دارند. بدین ترتیب امکان یافتن بلیط ارزانتر بیشتر است.

پنجمین مرحله؛ کلاس تان را پایین بیاورید!

یکی از مهمترین گزینه هایی که بر قیمت بلیط هواپیما داخلی یا خارجی تاثیر گذار است، نوع کلاس پروازی می باشد. همانطور که میدانید کلاس پروازی به سه دسته کلی اکونومی، بیزینس و فرست کلاس تقسیم می شود. با انتخاب گزینه اکونومی می توانید قیمت بلیط خود را به طور قابل توجهی کاهش دهید.

با رعایت تمامی موارد ذکر شده به راحتی امکان خرید بلیط هواپیمایی را دارید که هم از قیمت مناسبی برخوردار است و هم از کیفیت مناسبی. این روشها برای مسافرانی که ناگزیرند بارها در طول سال سفرکنند، بسیار راهگشا خواهد بود. شما میتوانید با تیک بان: بلیط هواپیما، خرید آنلاین بلیط هواپیما را با یکی از بهترین و معتبر ترین سایت های خرید بلیط هواپیما در ایران تجربه کنید.فقط کافی سایت به این آدرس بروید https://tikban.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو