کامپوزیت ونیر و طراحی لبخند در کلینیک تخصصی دندانپزشکی نکو

کامپوزیت ونیر و طراحی لبخند در کلینیک تخصصی دندانپزشکی نکو


منبع: زیبامون

580

1398/12/19

13:54


در این بخش از زیبامون با تمام چیزهایی که لازم هست در رابطه با ونیر کامپوزیت بدانید آشنا خواهید شد. علاوه بر این بهترین دندانپزشکی تهران که خدمات ونیر کامپوزیت رو با بهترین کیفیت و تخفیف ویژه ارائه میده رو هم بهتون معرفی کرده ایم!

کامپوزیت ونیر و طراحی لبخند در کلینیک تخصصی دندانپزشکی نکو

توجه به سلامت و زیبایی دندان ها یکی از مواردی هست که تقریبا تمام افراد به اون توجه دارند و تمام تلاش خودشون رو می کنند تا سلامت دندان ها رو در بهترین شکل ممکن حفظ کرده و تا جایی که امکان داشته باشه، برای افزایش زیبایی و درخشندگی دندان ها هم اقداماتی رو انجام خواهند داد.

خوشبختانه این روزها داشتن دندانهای یک شکل، یک رنگ، درخشان و زیبا دیگه یک آرزو نیست! چرا که شما میتونید با بهره مندی از جدیدترین روش هایی که در دندان پزشکی وجود داره، شکل و رنگ دندان هاتون رو به زیباترین شکل ممکن تغییر بدید و چهره و لبخند جذابتری داشته باشید.

استفاده از خدمات کامپوزیت ونیر دندان، یکی از این خدمات زیبایی هست که در این بخش از زیبامون دات کام با این روش به طور کامل آشنا می شید و همچنین با یکی از بهترین دندان پزشکی های تهران که خدمات ونیر کامپوزیت رو با بهترین کیفیت و تخفیفات ویژه ارائه میده آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

 

کامپوزیت دندان چیست؟

کامپوزیت های دندانی یکی از متداول ترین موادی هستند که امروزه در کلینیک های دندانپزشکی کاربرد فراوان داشته و معمولا برای بازسازی و افزایش زیبایی دندان های جلویی یا پر کردن دندان های عقب مورد استفاده قرار می گیرند. با توجه به نیاز خاص هر بیمار، انواع مختلفی از کامپوزیت های دندانی با ویژگی ها و روش های استفاده متنوعی وجود داره و شما میتونید با مشورت دندانپزشک و نوع نیازی که به کامپوزیت دارید، بهترین و مناسب ترین کامپوزیت دندان رو برای افزایش سلامت و زیبایی دندان های خود انتخاب کرده و مورد استفاده قرار بدید.

ونیر کامپوزیت، روکش نازکی هست که بر روی دندان های جلویی قرار می گیرد و تاثیر خیلی زیادی در بهبود شکل و رنگ و ظاهر دندان ها دارد. ونیر کامپوزیت ها معمولا از رزین با رنگ دندان یا سفیدتر ساخته میشن و نسبت به سایر روش های روکش دندان، قیمت مناسب تری هم دارند. روکش های کامپوزیتی یکی از رایج ترین روش ها برای افزایش زیبایی دندان ها و طراحی لبخند هستند و درخشش فوق العاده ای رو برای دندان ها ایجاد می کنند.

 

معرفی خدمات درمانی و زیبایی در دندان پزشکی نکو

 

آشنایی با انواع مختلف کامپوزیت های دندانی

همونطور که در بالا اشاره شد، انواع مختلفی از ونیر کامپوزیت وجود داره که متناسب با شرایط هر بیمار و همپنین سلیقه و نظر مراجعه کننده، باید بهترین و مناسب ترین کامپوزیت انتخاب بشه. در ادامه انواع مختلف کامپوزیت و کاربردهای ان در دندان پزشکی رو به شما معرفی کرده ایم:

 

کامپوزیت ونیر برای دندان های جلو یا قدامی (Anterior Composites):

کامپوزیت های قدامی که به آن کامپوزیت های زیبا شناسی هم گفته می شه، معمولا برای ترمیم دندان های جلویی و افزایش زیبایی و درخشش این دندان ها مورد استفاده قرار می گیرند و بعد از انجام کار، هم دندان های معیوب یا خراب شده ترمیم خواهند شد و هم اینکه زیبایی فوق العاده طبیعی برای دندان ها ایجاد میشه.

مهم ترین مزیت کامپوزیت های زیبایی این هست که میتونید این کامپوزیت ها رو با درخشش و سفیدی ماندگاری جلا داد و به همین دلیل هست که این مدل از کامپوزیت ونیرها کاربرد و طرفداران خیلی زیادی داشته و برای یکدست، سفید و درخشان شدن دندان های جلویی مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع این مدل از کامپوزیت ها امکان تغییر در رنگ، شکل و اندازه دندان ها رو بدون تراشیدن و کنده کاری بر روی دندان های اصلی فراهم می کنند.

برای کامپوزیت کردن دندان های جلویی که جنبه زیبایی دارند، شما می تونید رنگ، اندازه و مدل دلخواهتون رو از روی کاتالوگی که در اختیارتون قرار می گیره، انتخاب کنید و کامپوزیت های مخصوص و سفارشی شما ساخته میشه و بعد توسط دندان پزشک روی دندان های جلویی قرار می گیرند!

مرکز تخصصی دندانپزشکی نکو، یکی از بهترین کلینیک هایی هست که شما میتونید در شهر تهران برای دریافت خدمات کامپوزیت ونیر مراجعه کنید و این  خدمات رو با بهترین کیفتی، قیمت مناسب و همچنین گارانتی و ضمانت 7 ماهه دریافت کنید و زیبایی دندان ها و لبخند خود را افزایش دهید!

 

کاتالوگ کامپوزیت دندان

 

کامپوزیت برای دندان های عقب یا دندان های خلفی (Posterior Composites):

کامپوزیت های خلفی معمولا برای ترمیم و بازسازی دندان های عقب مورد استفاده قرار می گیرند. این کامپوزیت ها دارای ساختار متفاوتی بوده و بر اساس فشاری که بر روی دندان های عقبی وارد می شود، طراحی و ساخته شده اند. در نتیجه این مدل از کامپوزیت ها برای ترمیم و بازسازی دندان های عقبی گزینه مناسب تری خواهند بود. این مدل از کامپوزیت ها معمولا با تشخیص دندانپزشک انتخاب میشن و با توجه به کیفیتی که دارند، ممکنه قیمت های مختلفی هم داشته باشند.

 

کامپوزیت مایع (Fluid Composites):

کامپوزیت مایع هم نوع دیگری از کامپوزیت هاست که در دندان پزشکی کاربرد زیادی داره و معمولا برای پر کردن حفره های کوچک در دندان، شکاف بین دندان ها، منافذ و پوسیدگی های جزئی در دندان مورد استفاده قرار می گیره. این مدل از کامپوزیت هم دارای طیف رنگی و قیمت های مختلفی هست که با توجه به تشخیص دندان پزشک مورد استفاده قرار می گیره.

 

جوانب مثبت کامپوزیت ونیر دندان چیست؟

 

  • هزینه نسبتا کم
  • فرآیند انجام این روکش دندان کوتاه تر از سایر روش هاست.
  • با استفاده از کامپوزیت ونیر میتوان بسیاری از مشکلات زیبایی شناسی دندان ها از جمله بد شکل بودن دندان ها، تغییر رنگ دندان ها و سایر نواقص دندان را پوشش داد.

 

جوانب منفی کامپوزیت ونیر دندان چیست؟

 

  • موادی که برای روکش کامپوزیتی دندان مورد استفاده قرار می گیره نسبت به مواد روکش سرامیکی، ضعیف تر هست و ممکنه شکسته بشه.
  • ونیر کامپوزیت به مراقبت، ترمیم و تعمیر بیشتری نسبت به ونیرهای سرامیکی داره.

 

کامپوزیت ونیر دندان

 

ماندگاری کامپوزیت ونیر چقدر هست؟

اگر از روش های مراقبتی درست و مناسبی از دندان ها و کامپوزیت ونیر دندان ها استفاده کنید، به طور متوسط، ونیر کامپوزیت ها چیزی در حدود 5 تا 7سال دوام و ماندگاری خواهند داشت و بعد از گذشت این مدت زمان باید نسبت به ترمیم یا تغییر کامپوزیت های دندان اقدام کنید.

مسواک زدن درست و اصولی، عدم استفاده از خمیر دندان های ساینده، خودداری از جویدن یخ یا خرد کرن و شکستن سایر خوراکی های سفت و سخت با دندان های جلویی و ... همگی اقداماتی هستند که به شما کمک می کنند تا ماندگاری ونیر کامپوزیت های خودتون رو افزایش بدید.

 

بهترین کلینیک دندان پزشکی برای دریافت خدمات کامپوزیت ونیر

اگر قصد دارید از کامپوزیت ونیر برای افزایش زیبایی دندان ها و لبخند خود استفاده کنید، بهتره قبل از هر اقدامی، ابتدا بهترین و مناسب ترین کلینیک رو برای این کار پیدا کنید و به هیچ عنوان این کار رو بدون تحقیق و پرس و جو انجام ندید.

اگرچه کلینیک ها و مطب های دندانپزشکی خیلی زیادی در شهر تهران وجود دارند و خدمات ونیر کامپوزیت دندان رو به مراجعه کنندگان خود ارائه می دهند، اما آیا میتوان به تمام این کلینیک ها اعتماد کرد؟

کلینیک دندان پزشکی نکو، یکی از مراکز فوق تخصصی دندان پزشکی در تهران هست که در کنار انواع خدمات عمومی و تخصصی که برای درمان و زیبایی دندان ها ارائه میده، خدمات مربوط به زیبایی دندان ها از جمله کامپوزیت ونیر رو هم با بهترین کیفیت و بهترین قیمت به مراجعه کنندگان خود ارائه میده و هدفی جز جلب رضایت شما نداره.

نکته مثبتی که در رابطه با مطب دندانپزشکی نکو وجود داره این هست که این کلینیک برای تمام خدمات زیبایی، گارانتی و ضمانت 7 ماهه در نظر گرفته و همین موضوع اطمینان خاطر خیلی خوبی رو برای تمام مراجعه کنندگان ایجاد خواهد کرد.

علاوه بر این دندانپزشکی نکو، آفرها و تخفیفات خیلی خوبی رو هم در طول سال در نظر می گیره که میتونید با استفاده از این آفرها، بهترین و باکیفیت ترین خدمات زیبایی دندانپزشکی از جمله کامپوزیت ونیر دندان ها رو با قیمت کاملا مناسب و اقتصادی دریافت کنید و از داشتن دندان هایی فوق العاده درخشان و یک شکل لذت ببرید!

 

قبل و بعد از کامپوزیت دندان

 

راه های ارتباطی با دندانپزشکی نکو

برای مراجعه به دندان پزشکی نکو باید به آدرس تهران، انتهای اشرفی اصفهانی، بر خیابان سیمون بولیوار، بین معین و اقبال پور، پلاک 23، واحد 3 مراجعه کنید.

شما میتونید برای دریافت مشاوره رایگان، کسب اطلاعات تکمیلی و دریافت و رزرو وقت قبلی از کلینیک تخصصی دندانپزشکی نکو، هم با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید:

شماره تلفن ثابت: 02144873811

شماره تلفن ثابت: 02144873425

شماره تلفن همراه: 09122195014

 

علاوه بر این میتونید با مراجعه به اینستاگرام دندانپزشکی نکو به ادرس Neco.Dent هم از نمونه کارهای این کلینیک تخصصی دیدن کنید و هم از تخفیفات و آفرهایی که این کلینیک در نظر می گیره مطلع بشید و هم با استفاده از توصیه های دندانپزشکی که در این صفحه وجود داره، بهترین و مناسب ترین مراقبت رو از سلامت و زیبایی دندان های خود داشته باشید!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو