آشنایی با سالن زیبایی ملورین و خدمات آن+عکس

آشنایی با سالن زیبایی ملورین و خدمات آن+عکس


منبع: زیبامون

401

1398/12/20

19:57


در این بخش از زیبامون دات کام می‌خواهیم شما را با سالن زیبایی ملورین و خدماتی که در آن ارائه می‌شود آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

آشنایی با سالن زیبایی ملورین و خدمات آن+عکس

یک سالن زیبایی معتبر که بتواند تمام خدماتی را که خانم ها دنبال آن هستند به شما ارائه بدهد این روزها کمی سخت پیدا می شود. همه خانم ها دوست دارند زیبا باشند و در مهمانی ها و مراسم های متفاوت بهترین خود را ارائه بدهد. زیبایی و خودآرایی یکی از مسائلی است که نباید از آن غافل شد و اینکه برای رسیدن به یک ظاهر زیبا از چه کسانی کمک می گیرید به شدت مهم است. اگر شما مراقبت از پوست و مو  و آرایش تان را به دست افرادی بسپارید که زیاد در این مسئله حرفه‌ای نیستند ممکن است به جای اینکه زیبا تر بشوید دچار مشکلات جدی نیز بگردید.

اما ما اینجا هستیم که این مشکل را برای شما حل کنیم. امروز می خواهیم با معرفی یک سالن زیبایی معتبر در تهران به شما کمک کنیم که برای گرفتن خدمات زیبایی دیگر وقت خود را برای پیدا کردن یک سال خوب هدر ندهید. سالن زیبایی ملورین  یکی از آن سالن هایی است که در همه زمینه ها زیبایی میتواند بهترین خدمات را ارائه بدهد. با ما همراه باشید تا شما را با این سالن بی نظیر آشنا کنیم.

معرفی کلی سالن زیبایی ملورین

آشنایی با سالن زیبایی ملورین و خدمات آن

 سالن زیبایی ملورین که توسط خانم صبری مدیریت می شود در یکی از بهترین نقاط تهران واقع شده و با دسترسی کامل به اتوبوسهای بی آر تی, خط تاکسی شهری و مترو  قابلیت این را دارد که دسترسی را برای مراجعه‌کنندگان بشدت آسان کند. این سالن با یک محیط آرام و مدرن و دارا بودن کافی شاپ , وای فای و همچنین ارائه مشاوره رایگان یکی از بهترین سالن های زیبایی در غرب تهران است.

سالن زیبایی ملورین که روبروی یک مجتمع تجاری معتبر (کوروش ) قرار گرفته دارای یک کادر حرفه‌ای است که در همه زمینه ها با سابقه و استاد هستند و شما میتوانید با مراجعه به سالن ملورین , از تمام خدماتی را که برای رسیدن به یک ظاهر بی نظیر نیاز دارید بهره مند شوید.

خدمات کلی ای که در سالن زیبایی ملورین ارائه میشود شامل موارد زیر هستند :

  • دپارتمان گریم و میکاپ استثنایی با جدیدترین متد روز دنیا
  • دپارتمان رنگ و مش، لایت ژورنالی همراه با براشینگ
  • خدمات کوپ و پیتاژ ژورنالی همراه با براشینگ
  • اکستنشن مو و مژه با موهای 100% طبیعی
  • خدمات تخصصی پاکسازی پوست، ماساژ و آبرسانی پوست
  • کراتینه موهای آسیب دیده با مواد برزیلی
  • خدمات هاشور ابرو به روش میگروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ به روش فیبروز
  • اصلاح و بند ابرو، انواع شینیون های کلاسیک و مدرن، انواع بافت
  • اپیلاسیون کل بدن (معمولی و پیشرفته) با لوازم یکبار مصرف در محیطی آرام
  • خدمات ناخن از جمله گریم ناخن، طراحى با اكرلیک و...مانیکور و پدیکور
  • ال ای دی درمانی و جوان سازی پوست

گریم و میکاپ استثنایی با جدیدترین متد روز دنیا در سالن زیبایی ملورین

ساالن زیبایی ملورین

ساالن زیبایی ملورین

آشنایی با سالن زیبایی ملورین و خدمات آن

ساالن زیبایی ملورین

بهترین توصیه ای که می توان به هر کدام از خانم ها که دنبال زیبایی هستند کرد این است که ابتدا یک سالن زیبایی خوب پیدا کنند.سالن‌های مطرح و معتبر معمولا گران هستند اما اگر می‌خواهید نتیجه مناسبی بگیرید و دچار مشکلات دیگر نشوید بهتر است که برای گرفتن بهترین خدمات به سالن هایی مانند سالن زیبایی ملورین مراجعه کنید. مراسم های مهمی مثل عروسی, نامزدی و انواع سالگردها و جشن ها باعث می شوند که خانم ها استرس زیادی بگیرند و داشتن آرایشگر و میکاپ آرتیستی که بتواند در کمترین زمان برای شما زیباترین و خاص ترین میکاپ را انجام بدهد می تواند کمک بزرگی در این مواقع باشد.

ساالن زیبایی ملورین

ساالن زیبایی ملورین

آشنایی با سالن زیبایی ملورین و خدمات آن

آشنایی با سالن زیبایی ملورین و خدمات آن

در سالن زیبایی ملورین تمام میکاپ آرتیست ها و آرایشگرها با داشتن سابقه فراوان در زمینه آرایش و با کمک بهره گیری از ترندهای روز دنیا و استفاده از مواد آرایشی ای که در دنیا بی نظیر هستند یک چهره زیبا و خاص را می توانند برای شما با میکاپ خلق کنند . شما می توانید پس از گرفتن خدمات آرایشی در این سالن با اعتماد به نفس کامل به جشن ها و عروسی هایی که آنها دعوت شده اید قدم بگذارید.

رنگ و مش، لایت ژورنالی همراه با براشینگ در سالن زیبایی ملورین

آشنایی با سالن زیبایی ملورین و خدمات آن

حتما شما هم تا به حال برای انتخاب رنگ مو دچار گیجی و تردید شده اید.خیلی از خانم‌ ها دوست دارند,  برای ایجاد تنوع در چهره شان و انتخاب رنگ مو های متفاوت مدام به سراغ آرایشگر های مختلفی بروند و یا با دیدن عکس مدل های آنلاین برای رنگ موهایشان تصمیم بگیرند ,اما این یک اشتباه بزرگ است .یک رنگ موی مناسب برای صورت شما فقط توسط کسی که در این زمینه متخصص است و می‌تواند با توجه به رنگ پوست و رنگ چشم های شما برای تان یک رنگ موی مناسب انتخاب کند باید انتخاب شود.

آشنایی با سالن زیبایی ملورین و خدمات آن

در سالن زیبایی ملورین متخصصان دوره دیده در زمینه طراحی رنگ و چهره شناسی و انواع و اقسام مدل ها و رنگ های مو می‌توانند با بررسی صورت شما و رنگ چشم هایتان برایتان یک رنگ موی مناسب انتخاب کنند و شما دیگر نیاز نیست که هنگام رنگ مو و مش دچار تردید و گیجی شوید. در سالن زیبایی ملورین انواع رنگ موها و لایت های ژورنالی با کمک بهترین مواد و متریال تضمین شده و استفاده از روش های نوین ارائه می شود و پس از مراجعه به این سالن شما می توانید بالاخره رنگ موهای رویاهایتان را داشته باشید.

خدمات هاشور ابرو به روش میگروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ به روش فیبروز در سالن زیبایی ملورین

آشنایی با سالن زیبایی ملورین و خدمات آن

میکروبلیدینگ ابرو که در واقع به عمل تزریق رنگدانه زیر پوست ابرو گفته می‌شود و خانم‌ها با کمک آن می‌توانند ابروهای باریک خود را پر کنند, یکی از عمل های زیبایی به شدت محبوب این روزها است. میکروبلیدینگ ابرو که یکی از مراحل آرایش موقت است ,توسط یک متخصص در این زمینه که اصطلاحاً به این افراد میکروپیگمنتر گفته می‌شود انجام می‌شود و برای این مسئله شما حتماً باید به یک سالن معتبر مراجعه کنید تا موادی که در این مسئله استفاده می‌شود کاملاً تضمین شده و سالم باشند و همچنین فردی که عمل میکروبلیدینگ را انجام می دهد در این زمینه متخصص باشد.

آشنایی با سالن زیبایی ملورین و خدمات آن

سالن زیبایی ملورین در زمینه میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو یکی  از بهترین سالن ها است که همچین بهترین متخصصین را دارا می باشد. روش فیبروز ابرو که این روزها به شدت پر کاربرد و مورد پسند است در این سالن با دقت تمام اجرا می شود و شما می توانید پس از گرفتن این خدمات کاملاً از نتیجه به دست آمده راضی باشید. فیبروز ابرو کمک می کند که شما به تاج و کمان ابرو های تان فرم بدهید, آنها را قرینه سازی کنید و باعث می شود ابروهایتان زیباتر شوند. به کمک میکروبلیدینگ و فیبروز ,ابرو های شما حالتی ظریف و طبیعی خواهند داشت و از روش‌های قدیمی نیز این روش درد کمتری دارد و پاک کردن و حذف آن نیز راحت تر است. اگر قصد دارید ابروهای خودتان را آرایش موقت کنید, با مراجعه به سالن زیبایی ملورین و مشورت با متخصصین این سالن در این زمینه می‌توانید یک تصمیم نهایی برای مسئله بگیرید.

ال ای دی درمانی و جوان سازی پوست در سالن زیبایی ملورین

آشنایی با سالن زیبایی ملورین و خدمات آن

ال ای دی تراپی (نور درمانی) یکی روش مدرن و امروزی است که برای جوانسازی و زیباسازی پوست صورت و بدن مورد استفاده قرار می گیرد و در بعضی از سالن های زیبایی برای خانم های مشتاق این درمان ارائه میشود. این متد نوین و امروزی که این روزها طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است برای تقویت عضلات نواحی مختلف صورت نیز به کار گرفته میشود و میتواند به خانم ها پوستی جدید و زیبا را هدیه بدهد. یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن علائم پیری از روی پوست، ال ای دی تراپی می باشد. با این روش که در سالن زیبایی ملورین ارائه میشود، آثار پیری به راحتی محو شده و پوست صورت صاف و شاداب خواهد شد. ال ای دی تراپی یک روش درمان غیر تهاجمی و بدون درد محسوب می گردد که برای مراقبت از پوست استفاده می شود. ال ای دی تراپر باید یک شخص متخصص و با تجربه باشد تا پوست شما در این پروسه اسیب نبیند و در سالن زیبایی ملورین این درمان برای زیبایی با کمک متخصصین با تجربه انجام میشود.

آشنایی با سالن زیبایی ملورین و خدمات آن

آشنایی با سالن زیبایی ملورین و خدمات آن

به علاوه مورد گفته شده در این سالن انواع خدمات پوستی ای که به جوانسازی و زیبا شدن بیشتر پوست کمک میکنند نیز ارائه میشود و شما میتوانید با مراجعه به سالن از انواع خدمات مراقبت از پوست و انواع ماسک های پوستی نیز براساس نیاز پوستتان بهره ببرید.

خدمات ناخن از جمله گریم ناخن، طراحى با اكرلیک و...مانیکور و پدیکور در سالن زیبایی ملورین

آشنایی با سالن زیبایی ملورین و خدمات آن

آشنایی با سالن زیبایی ملورین و خدمات آن

آشنایی با سالن زیبایی ملورین و خدمات آن

خدمات کاشت ناخن یکی از محبوب‌ترین خدمات ارائه شده در اکثر سالن‌های زیبایی هستند و اکثر این سالن ها با وجود لوکس بودن و گران بودن, ممکن است نتوانند این خدمات را خوب ارائه دهند و خدماتشان بی‌کیفیت باشد.اگر دوست دارید ناخن های زیبا و خاص داشته باشید که بتوانند دستانتان را زیبا تر کنند ,از ارایشگاه هایی که همیشه باعث می‌شوند ناخون‌ هایتان خراب شود خسته شده اید و یا ناخن هایی که قبلا کاشته اید بی‌کیفیت بوده اند ,می توانید با مراجعه به سالن زیبایی ملورین یک تجربه بی نظیر را در زمینه ناخن و کاشت آن داشته باشید.

آشنایی با سالن زیبایی ملورین و خدمات آن

آشنایی با سالن زیبایی ملورین و خدمات آن

آشنایی با سالن زیبایی ملورین و خدمات آن

این سالن زیبایی قادر است انواع کاشت ناخن به صورت کاشت ژل ,فرنچ, کاشت ژله ای و غیره را ارائه دهد و همچنین در زمینه مانیکور و پدیکور نیز عالی عمل می‌کند .خدمات ناخن در این سالن دپارتمان و بخش مخصوص دارد و ناخون کارهای سالن زیبایی ملورین می توانند به شما کمک کنند تا بالاخره صاحب ناخن های رویاهایتان شوید. با مراجعه به سالن زیبایی ملورین شما قرار است بهترین خدمات را در زمینه ناخن و مانیکور و پدیکور تجربه کنید.

راه های ارتباطی با سالن زیبایی ملورین

اگر پس از خواندن و اشنایی با خدمات ارائه شده در سالن زیبایی ملورین قصد بازدید از آن را دارید ، برای مراجعه حضوری به این سالن شما باید به ادرس تهران، ستاری جنوب، رو به روی مجتمع تجاری کوروش، ابتدای پیامبر غربی، پلاک 106.5، ساختمان سهیل، طبقه چهار، واحد 23، مراجعه کرده تا بتوانید تمام خدماتی را که این سالن قادر است به شما ارائه دهد از نزدیک ببینید. همچنین میتوانید برای گرفتن وقت قبلی و رزرو و مشاوره با شماره تلفن های:

تلفن همراه ٠٩١٢٠٥٢٥٢٤٣

تلفن ثابت ٠٢١٤٤٠٣٩٦٠٢

تلفن ثابت ٠٢١٤٤٠٣٩٦١٩

 تماس بگیرید.

همچنین با بازدید از پیج اینستاگرام سالن زیبایی ملورین شما میتوانید تمام خدمات این سالن محبوب را از نزدیک و دید دیگری بررسی کنید و با مطالعه نظرات مراجعه کنندگان از انتخاب خود مطمئن تر شوید. ادرس پیج اینستاگرام سالن زیبایی ملورین  melorinbeauty1 میباشد. امیدواریم پس از این معرفی نامه توانسته باشیم شما را با تمام ویژگی های خاصی که باعث شده این سالن در نوع خود بی نظیر شود اشنا کرده باشیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو