آشنایی با خدمات آرایشی و زیبایی در سالن زیبایی رز سفید

آشنایی با خدمات آرایشی و زیبایی در سالن زیبایی رز سفید


منبع: زیبامون

634

1398/9/10

14:40


در ادامه با زیبامون همراه باشید و با خدمات آرایشی و زیبایی که در سالن زیبایی رز سفید در مرکز تهران ارائه می شود، بیشتر آشنا شوید.

آشنایی با خدمات آرایشی و زیبایی در سالن زیبایی رز سفید

انجام خدمات آرایشی و زیبایی یکی از کارهایی هست که تمام خانم ها به آن نیاز داشته و معمولا تمایل دارند این خدمات را با بهترین کیفیت و به بهترین شکل ممکن دریافت کنند. این روزها سالن های زیبایی خیلی زیادی در تمام شهرها وجود دارد که تخصصی بودن، حرفه ای بودن و ارائه خدمات متنوع در یک مرکز، می تواند آن سالن زیبایی را از سایر سالن ها متمایز کرده و مشتریان خیلی بیشتری را به خود جلب کند.

در ادامه با زیبامون دات کام همراه باشید و با یکی از بهترین سالن های زیبایی در مرکز تهران یعنی سالن زیبایی رز سفید بیشتر آشنا شوید.

 

معرفی کلی سالن زیبایی رز سفید

 

آرایشگاه رز سفید

 

سالن آرایش مدرن

 

سالن زیبایی رز سفید یکی از ارایشگاه های تخصصی و حرفه ای در مرکز تهران است که دارای فضایی بسیار مدرن و شیک بوده و تقریبا تمام خدمات آرایشی و زیبایی را در لاین های مختلف توسط پرسنل حرفه ای و متخصص ارائه می دهد و شما می توانید با مراجعه به این سالن، تمام خدمات مد نظر خود را با بهترین کیفیت دریافت کنید و از نتیجه کار نیز فوق العاده راضی باشید.

سالن آرایشی رز سفید کلاس های آموزشی و ورکشاپ های متنوع برای آموزش تمام خدمات آرایشی و زیبایی را با کادر تخصصی و حرفه ای نیز در اختیارتان قرار  می دهد و می توانید در این مرکز، خدمات آرایشی و زیبایی مورد نظر خود را به بهترین شکل ممکن یاد بگیرید، مدرک معتبر کسب کنید و کسب و کار خود را راه اندازی نمایید.

آرایشگاه رز سفید دارای سالن مجزا برای عروس هست و تمام خدمات آرایشی مربوط به عروس خانم ها نیز توسط کادر حرفه ای و متخصص ارائه می شود. در ادامه با خدمات آرایشی ارائه شده در مرکز زیبایی رز سفید بیشتر آشنا شوید.

 

آرایش و خدمات عروس به صورت تخصصی در سالن زیبایی رز سفید

سالن زیبایی رز سفید، سالن مخصوصی برای خدمات عروس در نظر گرفته شده است و عروس خانم ها می توانند با خیال راحت از خدمات تخصصی و حرفه ای که در این مجموعه ارائه می شود استفاده کنند و در روز عروسی خود، به زیبایی بدرخشند.

 

آرایش عروس لایت

 

میکاپ عروس زیبا

 

میکاپ عروس

 

در این مرکز تخصصی نظر و سلیقه مراجعه کنندگان ارجحیت دارد و عروس خانم ها می توانند بعد از مشورت با میکاپ آرتیست و هیر استایلیست این مجموعه، بهترین و مناسب ترین مدل میکاپ و شینیون را انتخاب کرده و زیبایی طبیعی خود را چندین برابر کنند.

 پیچ اینستاگرام خدمات تخصصی عروس این مرکز نیز به آدرس marjan__eskandarii فعال هست و می توانید تمام نمونه کارهای مخصوص عروس را در این پیج مشاهده کنید. میکاپ آرتیست حرفه ای سالن زیبایی رز سفیدف سرکار خانم مرجان اسکندری هستند.

 

رنگ و مش، لایت های فانتزی در آرایشگاه رز سفید

 

آمبره مو فانتزی

 

رنگ مو بلوند

 

رنگ کردن موها یکی از کارهای مورد علاقه برای تمام خانم ها هست و در هر سن و سالی که باشند دوست دارند با تغییر دادن رنگ موها، تغییر محسوس و زیبایی در چهره و استایل خود ایجاد نمایند. در مرکز زیبایی رز سفید، خدمات مربوط به رنگ کردن موها، رنگ و مش، لایت های فانتزی؛ آمبره، بالیاژ، رنگ موهای ترکیبی و ... با استفاده از مواد با کیفیت و عالی، توسط کادر متخصص در زمینه رنگ مو به مشتریان ارائه می شود و شما می توانید با خیال راحت تمام خدمات مربوط به رنگ موهایتان را در این مرکز انجام دهید و نگرانی از بابت آسیب دیدگی موهایتان نداشته باشید.

 

خدمات ناخن - مانیکور وپدیکور vip در مرکز تخصصی زیبایی رز سفید

 

سالن پدیکور

 

فرنچ ناخن زیبا

 

سالن مانیکور

 

در سالن زیبایی رز سفید، لاین مخصوصی برای ارائه تمام خدمات مربوط به ناخن ها از جمله کاشت ناخن، ترمیم ناخن، دیزاین و طراحی ناخن، مانیکور و پدیکور vip نیز در نظر گرفته شده است و تمام این خدمات با بهترین کیفیت به مراجعه کنندگان ارائه می شود

 

کوپ های فانتزی طبق ژورنال سال در مجموعه آرایشی و زیبایی رز سفید

 

کوپ ژورنالی

 

کوتاه کردن موها تاثیر خیلی زیادی در افزایش زیبایی چهره و متفاوت شدن استایل خانم ها دارد و اگر از کوپ های فانتزی و مطابق با ژورنال سال، استفاده شود، مطمئنا زیبایی و جذابیت فوق العاده را به همراه خواهد داشت. در سالن زیبایی رز سفید کادر حرفه ای برای کوتاهی مو وجود دارد و این خدمات مطابق با نظر شما به بهترین شکل ارائه خواهد شد.

 

شینیون، انواع بافت مو حرفه ای و میکاپ کاملا تخصصی و به روز در سالن رز سفید

 

بافت مو شیک

 

شینیون مو بلوند

 

شینیون مو شیک

 

میکاپ لایت

 

شینیون  و میکاپ  یکی دیگر از خدماتی هست که معمولا خانم ها برای رفتن به مهمانی های مهم مثل مجالس عروسی، جشن و ... به سراغ ان می روند و تمایل دارند این خدمات را مطابق با سلیقه و نظر خودشان دریافت کنند. میکاپ آرتیست های حاضر در سالن آرایش رز سفید، خدمات میکاپ را با استفاده از محصولات آرایشی با کیفیت و مرغوب و جدیدترین متدها به مشتریان خود ارائه می دهند تا رضایت ان ها را به بهترین شکل ممکن جلب کنند.

علاوه بر این می توانید در سالن زیبایی رز سفید، بهترین و زیباترین مدل های شینیون و انواع بافت مو حرفه ای را نیز توسط هیر استایلیست های حرفه ای دریافت کنید و مدل مویی شیک و زیبا داشته باشید.

 

کراتینه برای موهای آسیب دیده و صافی با بهترین مواد در سالن زیبایی رز سفید

 

کراتین مو

 

اگر موهایتان آسیب دیده، خشک، وز و نازیبا شده اند، بهتر است ابتدا به فکر سلامت و احیای موهای آسیب دیده خود باشید و سپس به سراغ دکلره و رنگ مو بروید. کراتیه کردن موها یکی از اقداماتی هست که کمک می کند تا موهای آسیب دیده تا حد زیادی احیا شده و سلامت خود را به دست اورند. با کراتینه کردن، موهایتان نه تنها سالم خواهند شد بلکه حالت صاف، نرم و ابریشمی فوق العاده ای هم پیدا می کنند.

در سالن زیبایی رز سفید، خدمات مربوط به کراتینه موهای آسیب دیده با بهترین مواد و توسط پرسنل متخصص در این زمینه ارائه می شود.

 

کلیه خدمات پوست به شکل کاملا تخصصی در سالن تخصصی رز سفید

 

پاکسازی پوست

 

مراقبت از پوست، پاکسازی پوست، درمان انواع مشکلات پوستی و ... جز خدماتی هستند که لازم هست در مراکز حرفه ای و به شکل کاملا تخصصی دریافت کنید تا این مشکلات پوستی به خوبی برطرف شده و پوستی کاملا سالم و با زیبایی طبیعی داشته باشید.

کلیه خدمات پوست به شکل کاملا تخصصی در سالن زیبایی رز سفید به مراجعه کنندگان ارائه می شود که می توانید با مراجعه به لین مجموعه حرفه ای و بعد از دریافت مشاوره رایگان، بهترین و مناسب ترین خدمات را برای پوست خود دریافت کنید.

 

کاشت و اکستنشن مژه حرفه ای در مرکز تخصصی زیبایی رز سفید

 

اکستنشن مژه

 

در سالن زیبایی رز سفید می توانید اکستنشن مژه را با بهترین کیفیت دریافت کنید. اکستنشن مژه کلاسیک، والیوم، ابریشمی و ... بدون سوزش چشم و در کمترین زمان ممکن برایتان انجام می شود و از این طریق می توانید چشم ها و مژه هایی کاملا رویایی و جذاب داشته باشید.

در اکستنشن مژه تارهای مژه مصنوعی با استفاده از چسب مخصوص در لابه لای مژه های طبیعی چسبانده می شود و ظاهری کاملا طبیعی، زیبا و خاصی را برای مژه هایتان ایجاد خواهد کرد.

 

میکروبلیدینگ ابرو و خدمات تاتو به شکل کاملا تخصصی در سالن رز سفید

 

میکرو بلدینگ ابرو

 

اگر تمایل دارید ظاهر طبیعی ابروهایتان را کمی پرپشت تر، کشیده تر و پر رنگ تر کنید، بهتر است از میکروبلدینگ ابرو استفاده نمایید. در این روش با استفاده از رنگ های کاملا طبیعی و ارگانیک، خط هایی باریک و ظریف، درست شبیه به تارهای ابرو، در لابه لای ابروها کشیده می شود و شکل نهایی ابروها را کامل تر و زیباتر خواهد کرد. در مرکز زیبایی رز سفید می توانید خدمات مربوط به میکروبلدینگ ابروها را به شکل کاملا تخصصی و حرفه ای دریافت کنید.

علاوه بر این سایر خدمات تاتو مانند تاتو لب، بن مژه و خط چشم نیز در این مرکز زیبایی به شکل کاملا حرفه ای و تخصصی ارائه می شود.

 

 اپیلاسیون در سطح گسترده و تخصصی در سالن زیبایی رز سفید

 

اپیلاسیون پا

 

اپیلاسیون و مو زدایی از پوست بدن یکی دیگر از خدمات زیبایی مخصوص خانم هاست که باید در محیطی کاملا بهداشتی و با استفاده از وسایل تمیز، یک بار مصرف و توسط افراد حرفه ای در این زمینه انجام شود تا هیچگونه حساسیت، آسیب و زخمی بر روی پوست بدن ایجاد نشود.

در سالن زیبایی رز سفید می توانید خدمات مربوط به اپیلاسیون بدن در سطح گسترده، وکس صورت و ... را به شکل تخصصی و عالی دریافت کنید و مطمئن باشید از نتیجه کار راضی خواهید بود.

 

راه های ارتباطی با سالن زیبایی رز سفید

 

سالن زیبایی شیک

 

برای مراجعه حضوری به سالن زیبایی رز سفید می توانید به آدرس تهران، خیابان شهید دکتر فاطمی، رو به روی سازمان آب، بعد از رهی معیری، پلاک 221، واحد 2 مراجعه نمایید.

علاوه بر این می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سالن زیبایی رز سفید و یا رزرو وقت قبلی با شماره تلفن های 09201303230 و 02188951954 و 02188962698 تماس بگیرید.

پیچ اینستاگرام سالن زیبایی رز سفید نیز به آدرس rozesefidbeautysalon فعال هست و می توانید جدیدترین نمونه کارهای این سالن زیبایی را در این صفحه به شکل عکس و ویدئو مشاهده کنید و از اخرین آفرهای و تخفیفیاتی که این آرایشگاه برای مشتریان خود در نظر می گیرد، مطلع شوید.

در کانال تلگرام سالن زیبایی رز سفید به آدرس salonrozesefid نیز می توانید جدیدترین فعالیت های آرایشگاه رز سفید را ببینید و از آخرین تخفیفات این مجموعه مطلع شوید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو