38 مدل فیبروز ابرو جدید برای صورت بیضی، گرد، کشیده

منبع: زیبامون

672

1399/10/17

12:09


جدیدترین مدلهای فیبروز ابرو برای مدلهای مختلف صورت رو در این بخش از زیبامون ببینید و ایده بگیرید.

38 مدل فیبروز ابرو جدید برای صورت بیضی، گرد، کشیده

ابروها نقش بسیار زیادی در زیبایی چهره دارند به گونه ای که نمیشه یک چهره زیبا و جذاب رو بدون داشتن ابرو تصور کرد! اگرچه راه های زیادی برای افزایش زیبایی ابروها وجود داره اما این روشها همگی غیر دائمی بوده و علاوه بر اینکه نیاز به مهارت داره، مدت زمان زیادی رو هم باید صرف آرایش کردن ابروها کرد!

اگه از آرایش کردن ابرو خسته شدید و تمایل دارید در هر ساعتی از روز، شکل و مدل ابروهاتون فوق العاده زیبا، خوش فرم و مرتب باشه، استفاده از روشهای جدید و مدرن آرایش دائمی صورت از جمله فیبروز ابرو و میکروبلیدینگ ابرو میتونه انتخاب خیلی مناسبی برای شما باشه و ظاهر طبیعی و فوق العاده ای رو برای ابروهاتون به وجود میاره.

اگه قصد انجام فیبروز ابرو دارید، حتما در ادامه با زیبامون دات کام همراه باشید و اطلاعات مفیدی رو در رابطه با فیبروز ابرو کسب کنید و نمونه های متنوعی از فیبروز ابرو برای صورت بیضی، گرد، کشیده رو ببینید و از این مدلها برای زیباتر و خوش فرم شدن ابروهاتون ایده بگیرید.

 

فیبروز ابرو چیست؟

فیبروز (PhiBrows) ابرو یکی از روشهای آرایش دائم تقریبا جدیدی هست که کمک میکنه تا ظاهر طبیعی و فوق العاده زیبایی رو برای ابروهای خود ایجاد کنید و دیگه نیازی به استفاده از مداد ابرو، سایه ابرو و به طور کلی آرایش ابرو نداشته باشید و همیشه ابروهایی مرتب، خوش فرم و زیبا داشته باشید.

در واقع فیبروز ابرو، یک کار کاملا تخصصی در زمینه آرایش دائم هست که لازمه برای یادگیری و انجام آن حتما دوره های اموزشی تخصصی و حرفه ای مربوط به فیبروز ابروها رو بگذرونید و در این کار مهارت کافی پیدا کنید. در این روش با استفاده از ابزارهای اندازه گیری دقیق و مخصوصی که وجود داره، شکل نهایی ابروها بر اساس حالت طبیعی ابرو و فرم و حالت چهره ترسیم میشه و تقارن خیلی خوبی برای ابروها به وجود میاد و در نهایت با تایید مراجعه کننده، کار فیبروز ابروها با استفاده از ابزار و رنگ مخصوص شروع میشه.

 

انجام فیبروز ابرو

 

حتما بخوانید: مدل ابروی مناسب برای هر مدل صورت

 

فیبروز ابرو برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از فیبروز ابرو برای افرادی که تمایل دارند شکل فعلی ابروهای خودشون رو اصلاح کنند، حجم طبیعی و بیشتری برای ابروهاشون به وجود بیارن و یا قسمتهای خالی ابرو رو به بهترین شکل ممکن پر کنند و ابروهایی قرینه و خوش فرم داشته باشند، کاملا مناسب و ایده آل خواهد بود.

هدف اصلی از فیبروز ابرو، ایجاد ظاهر کاملا طبیعی و بر اساس فرم طبیعی ابروها و حالت چهره هست و از این طریق کمک میکنه تا همیشه و در همه جا ابروهایی فوق العاده زیبا، طبیعی و خوش فرمر داشته باشید.

بنابراین در هنگام انتخاب مدل ابرو برای انجام فیبروز حتما شکل و حالت طبیعی ابروهاتون رو در نظر بگیرید و سعی کنید مدلی رو انتخاب کنید که کاملا با حالت چهره شما تناسب داره و خیلی به مدلهای مد روز و ترند توجه نکنید. زیرا هر چه چهره شما طبیعی‌تر باشه، زیبایی و جذابیت بیشتری رو به همراه خواهد داشت.

علاوه بر این استفاده از فیبروز ابرو برای افرادی که هیچ ابرویی ندارند و یا ابروهای انها فوق العاده کم پشت و کمرنگ هست هم مناسبه؛ زیرا با استفاده از این روش، خطوط باریک و ظریفی درست شبیه به تارهای مو برای ابرو کشیده میشه و ابروهایی کاملا طبیعی و زیبا به وجود میاد.

فیبروز ابرو میتونه یکی از انتخابهای خیلی مناسب برای افرادی باشه که در اثر شیمی درمانی یا پرتو درمانی، موهای ابروهاشون رو از دست دادند و یا در اثر آلوپسی یا سایر شرایط پزشکی و بیماری هیچگونه ابرویی ندارند هم باشه و میشه با استفاده از این روش، ابروهایی طبیعی و زیبا برای آنها ایجاد کرد.

 

مدل فیبروز ابرو 1

 

اقدامات لازم و ضروری برای مراقبت از فیبروز ابرو

در روش فیبروز ابرو خطوط بسیار باریک و ظریفی در جهت رشد تارهای ابرو بر روی پوست کشیده میشه تا ظاهری طبیعی و فوق العاه زیبا برای ابروها به وجود بیاد.

بعد از گذشت حدود یک ماه از پایان مرحله اول فیبروز ابروها باید برای ترمیم ابروها مراجعه کنید زیرا در این مدت زمان چیزی حدود 10 تا 15 درصد از خطوطی که بر روی ابروها ایجاد شده از بین میرن و لازمه مجددا برای اصلاح رنگ و شکل حتما به مرکز تخصصی فیبروز ابرو مراجعه کنید.

رنگ ابروها بعد از فیبروز ابرو در طی 5 تا 7 روز اول بسیار تیره خواهد بود. بعد از گذشت یک هفته، حدود 40 تا 50 درصد، شدت رنگ ابروها کاهش پیدا میکنه. اگر احساس میکنید رنگ ابروهاتون خیلی تیره شده بهتره کمی صبور باشید و اجازه بدید پوست شما بعد از گذشت 7 روز به تدریج بهبود پیدا کنه و رنگ اصلی و طبیعی ابروها قابل مشاهده بشه.

مدت ماندگاری فیبروز ابروها به کیفیت رنگ مورد استفاده و همچنین چرب بودن پوست شما بستگی داره. هر چقدر پوست چرب‌تر باشه، ماندگاری رنگ فیبروز ابرو هم کمتر خواهد بود. تعریق و قرار گرفتن در معرض آفتاب هم باعث کاهش مقاومت رنگ فیبروز ابروها میشه.

بعد از گذشت 28 تا 30 روز ابروها و پوست بهبود پیدا میکنند و شما میتونید ظاهر اصلی ابروهای فیبروز شده رو مشاهده کنید. در طی این مدت زمان، حجم و رنگ اضافی از بین رفته و شکل و ظاهر اصلی و طبیعی ابروها نمایان خواهد شد. اگر پوستتون چرب باشه ممکنه در طی این مدت زمان یک یا چند بار نیاز به ترمیم فیبروز ابرو داشته باشید.

استفاده از کرم و مرطوب کننده و همچنین توجه به توصیه های متخصص فیبروز ابرو برای نحوه شست و شوی صورت تاثیر خیلی زیادی در افزایش ماندگاری فیبروز ابروها خواهد داشت. بنابراین این توصیه ها و نکات رو حتما جدی بگیرید و به آنها عمل کنید.

به طور متوسط فیبروز ابروها چیزی در حدود 10 تا 12 ماه ماندگاری داره و میتونید بعد از گذشت این مدت زمان برای ترمیم و اصلاح فیبروز ابروها مراجعه کنید. اگر پوست چرب دارید، این مدت زمان 6 ماه خواهد بود.

 

فیبروز ابرو جذاب

 

این کارهای زیبایی را نباید 30 روز قبل از فیبروز ابروها انجام دهید:

 

  • استفاده از بوتاکس و پرکننده ها
  • لایه برداری از پوست با محصولات اسیدی
  • لیزر درمانی
  • لایه برداری شیمیایی
  • قرار گرفتن در معرض نور شدید خورشید

 

در ادامه نمونه های مختلفی از فیبروز ابرو برای صورت بیضی، گرد، کشیده رو ببینید و ایده بگیرید:

 

مدل فیبروز ابرو پهن

 

مدل فیبروز ابرو پهن 1

 

مدل فیبروز ابرو پهن 2

 

مدل فیبروز ابرو پهن 3

 

مدل فیبروز ابرو پهن 4

 

مدل فیبروز ابرو پهن 5

 

مدل فیبروز ابرو پهن 6


مدل فیبروز ابرو دخترانه

 

مدل فیبروز ابرو دخترانه 1

 

مدل فیبروز ابرو دخترانه 2

 

مدل فیبروز ابرو دخترانه 3

 

مدل فیبروز ابرو دخترانه 4

 

مدل فیبروز ابرو دخترانه 5


مدل فیبروز ابرو برای صورت بیضی

 

مدل فیبروز ابرو برای صورت بیضی

 

مدل فیبروز ابرو برای صورت کشیده

 

مدل فیبروز ابرو برای صورتی بیضی 1

 

مدل فیبروز ابرو برای صورت بیضی 2

 

مدل ابرو برای صورت بیضی 3

 

مدل فیبروز ابرو برای صورت بیضی 4

 

مدل فیبروز ابرو برای صورت بیضی 5

 

مدل فیبروز ابرو برای صورت کشیده

 

مدل فیبروز ابرو برای صورت کشیده

 

مدل فیبروز ابرو برای صورت کشیده 1

 

مدل فیبروز ابرو برای صورت کشیده 2

 

مدل فیبروز ابرو برای صورت کشیده 3

 

مدل فیبروز ابرو برای صورت کشیده 4



مدل فیبروز ابرو برای صورت گرد

 

مدل فیبروز ابرو برای صورت گرد

 

فیبروز ابرو برای صورت گرد 1

 

فیبروز ابرو برای صورت کرد و بزرگ

 

فیبروز ابرو برای صورت گرد

 

مدل فیبروز ابرو برای صورت گرد 4

 

فیبروز ابرو برای صورت گرد 5

 

فیبروز ابرو برای صورت گرد 6

 

فیبروز ابرو برای صورت گرد 7

 

مدل فیبروز ابرو برای صورت گرد 9

 

مدل فیبروز ابرو برای صورت گرد 10


مدل فیبروز ابرو در اینستاگرام

 

مدل فیبروز ابرو در اینستاگرام 1

 

مدل فیبروز ابرو در اینستاگرام 2

 

مدل فیبروز ابرو در اینستاگرام 3

 

سخن آخر

فیبروز ابروها یکی از روشهای مدرن و تخصصی برای ایجاد آرایش دائمی برای ابروهاست که ظاهر کاملا طبیعی و زیبایی رو برای ابروها به وجود میاره و برای افرادی که به دنبال یک روش مطمئن برای افزایش زیبایی ابروهای خود و کامل کردن شکل و فرم طبیعی ابروهاشون هستند مناسبه و کمک میکنه تا زیبایی و جذابیت خیلی خوب و طبیعی برای چهره این افراد به وجود بیاد و همیشه ابروهایی خوش فرم، زیبا و مرتب داشته باشند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو