ریموو ابرو بهترین راه خلاصی از میکروبلیدینگ ابرو و فیبروز ابرو بی کیفیت

ریموو ابرو بهترین راه خلاصی از میکروبلیدینگ ابرو و فیبروز ابرو بی کیفیت


2

1402/9/11

01:59


تکنیک میکروبلیدینگ ابرو یکی از متدهای آرایش نیمه دائمی ابروهاست که همانند فیبروز ابرو موجب رفع نواقص و اصلاح فرم ابروها می‌شود. افراد می‌توانند با اجرای میکرو ابرو به صورت دائمی ابروهایی خوش فرم، قرینه و پرپشت داشته باشند. درصورت پشیمانی و عدم رضایت از فرم ابروها نیز با بهترین روش ریموو ابرو می‌توانند این تکنیک‌ها را ریموو نمایند. طراحی ابرو در میکروبلیدینگ براساس سلیقه فرد و فرم چهره او انجام می‌شود. اما در تکنیک فیبروز ابرو پیگمنتر براساس نسبت‌های طلایی و قوانین آکادمی فی طراحی ابرو را انجام می‌دهد. میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو به صورت دستی و با استفاده از قلمی متشکل از سوزن‌های ظریف با ایجاد خراش‌هایی در پوست اجرا می‌شوند. پیگمنتر خطوطی ظریف و همانند تار مو طبیعی ابرو فرد در بین ابروهای او ترسیم می‌کند.

میکروبلیدینگ ابرو بین ۶ ماه تا یک سال ماندگاری دارد که این دوام به عواملی همانند نوع پوست، مواد مصرفی، تکنیک بکار رفته، تخصص و مهارت پیگمنتر و … بستگی دارد. کاشت رنگدانه در تکنیک فیبروز ابرو نسبت به میکروبلیدینگ در لایه سطحی‌تری از پوست انجام می‌شود و دوامی به نسبت کمتر از میکروبلیدینگ دارد. درحالیکه این تکنیک به سبب استفاده از رنگ‌های مخصوص آکادمی فی کیفیت و ماندگاری خوبی می‌تواند داشته باشد. در مراکز معتبر با بهترین و موثرترین روش‌ها نظیر ریموو ابرو با مواد اقدام به پاک کردن تاتو ابرو شما می‌کنند. در طی این روند شما می‌توانید با بهترین مواد ریموور بدون درد و عوارض و حتی دوران نقاهت ریموو ابرو را انجام دهید.

میکروبلیدینگ چیست و عوارض میکروبلیدینگ ابرو به چه دلیل رخ می دهد؟

تکنیک میکروبلیدینگ ابرو یکی از متدهای بروز آرایش نیمه دائمی ابروهاست که به صورت دستی انجام می‌شود. شاید شما هم جزو افرادی هستید که ابروهایی نازک، کم پشت و یا نامتقارنی دارید. ما به ما این مژده را می‌دهیم که می‌توانید با تکنیک‌های آرایش دائم از قبیل بلید ابرو بدون نیاز به کاشت ابرو و دردسرهای آن، ابروهایی پرپشت، قرینه و زیبا داشته باشید. تکنیک میکرو ابرو با قلمی ظریف، رنگدانه‌ را به صورت خطوط شبیه سازی شده به تار مو طبیعی ابروی هر فرد در ابروها ایجاد می‌کند. بدین صورت که با سوزن‌های موجود در قلم میکروبلیدینگ، رنگدانه به لایه زیرین پوست تزریق می‌شود. این تکنیک در مقایسه با تاتو ابرو که روشی قدیمی برای پر کردن ابروها بود، بدون قاب و کاملا طبیعی است.

درواقع در میکروبلیدینگ ابرو به سبب ایجاد خطوطی ظریف و بسیار همانند تار مو طبیعی ابروی فرد، ابروها به صورت نچرال و طبیعی پرپشت خواهند شد. درصورت مراجعه به مرکزی معتبر و پیگمنترهایی ماهر هیچگونه عوارض میکروبلیدینگ ابرو برای افراد رخ نخواهد داد. چراکه روند اجرای این متد اصولی انجام شده و هیچ خطری فرد را تهدید نمی‌کند. اما اگر فرد به مراکز نامعتبر و پیگمنترهای بی تجربه مراجعه کند، ممکن است به سبب عدم استفاده ازمواد مرغوب، عدم رعایت نکات بهداشتی و مهارت در اجرای خطوط، فرد دچار عوارض میکروبلیدینگ ابرو شود. این عوارض اغلب با قرمزی، خارش، تورم، حساسیت‌های پوستی، انتقال بیماری‌های خونی، اسکار و … خود را نشان می‌دهند.

بعد از اجرای میکروبلیدینگ ممکن است قرمزی و حساسیت در ناحیه ابرو مشاهده شود و ابروها تیره بنظر برسند. اما نباید نگران بود چراکه بعد از گذشت چند روز با بهبود زخم‌های پوست و ته نشین‌ شدن رنگدانه، ابروها طبیعی شده و قرمزی برطرف می‌شود. در غیر این صورت می‌توانید به پزشک مراجعه نمایید.

میکروبلیدینگ ابرو به روش فیبروز چگونه انجام می شود؟

روند اجرای میکروبلیدینگ ابرو به روش فیبروز در بهترین مرکز میکروبلیدینگ ابرو در تهران، به صورت دستی و با قلمی ظریف انجام می‌شود. بدین صورت که در ابتدا پیگمنتر در بهترین سالن میکرو ابرو با استفاده از ابزارهای قرینه سازی ابرو نظیر دیوایدر، کولیس و نرم افزار قرینه سازی آکادمی فی، طراحی ابروها را براساس فرم چهره فرد انجام می‌دهد. سپس به دلیل درد تاتو ناشی از نفوذ سوزن در پوست، پیگمنتر از قوی ترین پماد بی حسی استفاده می‌کند. بعد از بی حس کردن موضع و انتخاب رنگ تاتو بر اساس تناژ پوستی و سلیقه مشتری، اجرای خطوط میکروبلیدینگ ابرو آغاز می‌شود. در حین اجرای خطوط پیگمنتر باید در نحوه کار با قلم، عمق سوزن، زاویه دست، فشار دست و … دقت و تسلط کافی داشته باشد.

سپس با قلم میکروبلیدینگ، خطوطی ظریف در در بین تارهای ابرو ترسیم شده و کاشت رنگدانه انجام می‌شود. قلم میکروبلیدینگ دارای یک تیغه شیبدار با ۱۰ الی ۱۲ سوزن یکبارمصرف می‌باشد. در انتهای کار با دستکال رنگ‌های اضافی از روی ناحیه ابروی فرد تمیز شده و نتیجه مورد بررسی قرار می‌گیرد. در جلسه دوم و ترمیم میکروبلیدینگ ابرو فرد مجددا به بهترین مرکز میکرو ابرو مراجعه کرده و تکنسین مناطقی را که رنگدانه کم رنگ و یا دچار ریزش شده را پر می‌کند و نواقص ابرو را برطرف می‌نماید. شما می‌توانید با مشاهده عکس مراحل میکروبلیدینگ ابرو به روش فیبروز در نمونه کارهای نزدیکترین سالن میکرو ابرو و اطلاع از بهترین قیمت میکروبلیدینگ ابرو زیبایی را به چهره خود هدیه دهید.

مراقبت بعد از میکروبلیدینگ ابرو

کیفیت و ماندگاری این تکنیک تا حد زیادی به رعایت مراقبت بعد از میکروبلیدینگ ابرو توسط فرد بستگی دارد. در زیر به آن‌ها اشاره نموده‌ایم:

  • تا ۳ روز از رفتن به حمام و شستن ابروها خودداری کنید.
  • تا یک هفته از قرارگیری در زیر نور مستقیم خورشید خودداری کنید.
  • تا یه هفته از پمادهای ترمیم کننده تجویز شده و ویتامین A برای ترمیم پوست استفاده کنید.
  • از رفتن به استخر، سونا، انجام فعالیت‌های سنگین به مدت یک هفته پرهیز کنید.
  • تا ۲۴ ساعت اول هر دو ساعت از پماد آنتی باکتریال استفاده کنید.
  • از کندن پوسته‌های ایجاد شده و دستکاری ناحیه ابرو خودداری کنید.

فیبروز ابرو دخترانه چگونه انجام می شود؟

فیبروز ابرو یکی از بروزترین روش‌های آرایش نیمه دائمی ابروهاست که توسط آقای برانکو بابیک موسس آکادمی فی ابداع شده است. این تکنیک با ایجاد فرمی طبیعی در ابروها موجب پرپشت شدن و رفع نواقص ابروها می‌شود. طراحی ابرو در روش فیبروز براساس قوانین چهارگانه برانکو بابیک و نسبت‌های طلایی صورت هر فرد انجام می‌شود. نجوه اجرای فیبروز ابرو نیز همانند میکروبلیدینگ به وسیله بلید فیبروز نازک و به صورت دستی می‌باشد. اما در این تکنیک از سوزن‌های مخصوص فیبروز استفاده شده و نفوذ رنگدانه به لایه سطحی‌تری از پوست انجام می‌گیرد. از این رو می‌توان گفت دوام کمتری نسبت به سایر روش‌ها دارد.

اما لازم به ذکر است رنگ‌های مخصوص فیبروز تولید شده توسط کمپانی فی بوده و کیفیت و ماندگاری بالایی دارند. در صورت استفاده از رنگ‌های اورجینال فیبروز و ایجاد هاشورهای عمیق‌تر، ماندگاری این تکنیک بیشتر خواهد شد. شما می‌توانید با مشاهده عکس فیبروز ابرو بعد از یک هفته و نمونه کار فیبروز ابرو در بهترین مرکز فیبروز ابرو در تهران و اطلاع از هزینه فیبروز ابرو تصمیم به اجرای این متد بروز بگیرید. در صورت مراجعه به بهترین سالن فیبروز در تهران و اجرای جدیدترین روش فیبروز ابرو با رعایت نکات بهداشتی شما به هیچ عنوان دچار
عوارض فیبروز ابرو نخواهید شد. با رعایت مراقبت بعد از فیبروز ابرو شما شاهد فیبروز ابرو دخترانه طبیعی با دوام و کیفیت بالا خواهید بود.

انواع مدل های هاشور ابرو به روش فیبروز

در ادامه به جدیدترین روش فیبروز ابرو و مدل‌های مختلف آن خواهیم پرداخت:

مدل هاشور Spine-3

در این مدل فیبروز ابرو دخترانه که به آن تیغ ماهی نیز می‌گویند، نقطه کانونی هاشور در انتهای ابروها قرار دارد.

هاشور spine-5

در فیبروز ابرو یا هاشور ابروی آسیایی، نقطه کانونی در قسمت پایینی ابروها و میان ابتدا و قوس ابرو می‌باشد.

هاشور spine-6

در هاشور ابروی کلاسیک، نقطه کانونی در قسمت قوس پایینی ابروها می‌باشد.

هاشور upper spine

در این مدل فیبروز ابرو نقطه کانونی در ناحیه بالایی ابرو بوده و هاشورها در جهت بالای ابرو اجرا خواهند شد.

رنگ مخصوص جدیدترین روش فیبروز ابرو

رنگ‌های مورد استفاده در روش فیبروز ابرو تولید شده توسط آکادمی فی بوده و از مواد معدنی تهیه می‌شود. این رنگ‌ها به سبب عدم وجود فلزات سنگین به راحتی جذب پوست خواهند شد. از طرفی رنگدانه‌های مخصوص فیبروز فاقد آهن، نیکل و … بوده و به همین علت ظاهری طبیعی به ابروها می‌بخشند. و  در صورت ریموو ابرو نیز ته رنگ قرمز از خود به جای نمی‌گذارند. این رنگدانه‌های بسیار باکیفیت و با ماندگاری بالا هستند و عوارض فیبروز ابرو را به دنبال نخواهند داشت.

فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ

فیبروز ابرو و میکروبلیدینگ هر دو به صورت دستی انجام می‌شوند اما در برخی موارد با هم متفاوتند. فرق فیبروز ابرو و میکروبلیدینگ بیشتر در طراحی ابرو، ابزار مورد استفاده و رنگ‌های مصرفی این دو تکنیک است. در میکرو ابرو پیگمنتر با درنظر گرفتن سلیقه مشتری و فرم چهره او طراحی ابروها را انجام می‌دهد. درحالیکه در فیبروز ابرو، طراحی ابروها براساس نسبت‌های طلایی و قوانین آکادمی فی انجام می‌گیرد و سلیفه و خواست مشتری تاثیر چندانی در فرم ابرو نخواهد داشت. از طرفی سوزن‌های مورد استفاده در روش فیبروز با میکروبلیدینگ متفاوت است. دیگر فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ در رنگ‌های مورد استفاده در این تکنیک است. همانطور که در بالا گفته شد در فیبروز ابرو از رنگدانه‌های مخصوص آکادمی فی با کیفیت و ماندگاری عالی استفاده می‌شود که با رنگ‌های مورد استفاده در بلید ابرو متفاوت هستند.

ریموو ابرو به چه روش هایی انجام می شود؟

در بسیاری از مواقع بانوان بعد از اجرای تکنیک‌های آرایش دائم ابرو به دلایلی پشیمان شده و تصمیم به ریموو ابروی خود می‌گیرند. در این مواقع به دنبال بهترین روش‌های پاک کردن تاتو ابرو می‌گردند. از جمله انواع روش‌های ریموو ابرو می‌توان به ریمو ابرو در خانه، ریموو تتو ابرو با بهترین مواد ریموور و پاک کردن تاتو ابرو با لیزر اشاره نمود. با بررسی عوارض انواع روش ریمو یا پاک کردن تاتو ابرو می‌توان تصمیم درستی برای ریمو ابرو و پاک کردن تاتو ابرو خود گرفت. ریمو ابرو در خانه نه تنها به سبب عدم دسترسی به جوهر تاتو فایده‌ای در کمرنگ کردن تاتو ابرو و از بین بردن آن ندارد، بلکه ممکن است فرد را دچار عوارض ریموو ابرو کند. بنابراین با توجه به فیلم ریموو ابرو و عکس بعد از ریموو ابرو با روش‌های خانگی، ریمو ابرو در خانه به هیچ وجه توصیه نمی‌شود.

در مقایسه و بررسی ریموو ابرو با مواد و لیزر در ۱۴۰۲ می‌توان به این مسئله پی برد که انجام ریموو ابرو با لیزر نیز عوارضی خطرناک برای فرد فرد به دنبال دارد. زخم بعد از ریموو ابرو ، قرمزی، خارش، سفید شدن تار مو ابرو، تورم و … از جمله عوارض ریموو ابرو با لیزر محسوب می‌شوند. از طرفی این روش نیازمند مراجعه چندین جلسه و پرداخت هزینه‌های فراوانی برای پاک کردن تاتو ابرو است. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت ریموو ابرو با مواد ریموور بهترین روش پاک کردن تاتو ابرو به شمار می‌رود.

ریمو ابرو در یک جلسه با مواد ریموور

ریموو ابرو با مواد ریموور یکی از موثرترین روش‌های از بین بردن انواع تاتو لب، تاتو خط چشم، تاتو ابرو و … می‌باشد. در این روش پیگمنتر با استفاده از بهترین مواد ریموور اورجینال، تاتو ابرو را در مدت زمان کم به صورت تضمینی از بین خواهد برد. بدین صورت که پیگمنتر در ابتدا خراش‌هایی در پوست جهت نفوذ مواد ریموور ایجاد می‌کند. مواد ریموور با نفوذ در پوست، جوهر تاتو را در خود حل نموده و آن را از زیر پوست خارج می‌سازند.به سبب حساسیت پوست برای پاک کردن تاتو با مواد باید به مراکز تخصصی مراجعه کنید. مسترهایی که پاک کردن میکروبلیدینگ ابرو را انجام می‌دهند باید دوره‌های آموزش ریموو تاتو را گذرانده تا بتوانند بهترین ریموو ابرو در یک جلسه را انجام دهند.

در این روش می‌توان با کمک تکنیک‌های اختصاصی تنها در یک جلسه تاتو ابرو مشتری را بدون درد، عوارض و دوران نقاهت ریموو نمود. شما می‌توانید با مراجعه به بهترین مرکز ریموو تاتو در تهران، پاک کردن تاتو ابرو با ریموور و ریمو ابرو در یک جلسه را تجربه کنید. شما می‌توانید با رعایت نکات مراقبت بعد از ریموو ابرو از ایجاد زخم بعد از ریموو ابرو و سایر عوارض احتمالی جلوگیری کرده و بدون طی کردن دوران نقاهت از شر تاتوهای بد رنگتان راحت شوید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو