فیبروز ابرو و میکروبلیدینگ ابرو چه تفاوتی با میکروپیگمنتیشن ابرو دارند؟

فیبروز ابرو و میکروبلیدینگ ابرو چه تفاوتی با میکروپیگمنتیشن ابرو دارند؟


منبع: وقت مد

1

1402/8/20

13:11


میکروبلیدینگ ابرو به روش فیبروز ابرو یکی ازتکنیک‌های جدید و پرطرفدار آرایش دائم ابروهاست. امروزه اغلب بانوان از ابروهای نازک، نامتقارن و کم پشت خود رنج می‌برند و به دنبال روشی برای پرپشت‌سازی طبیعی ابروهای خود هستند. این دست از افراد می‌توانند با انجام تکنیک‌های آرایش دائم ابرو نظیر فیبروز ابرو و میکروپیگمنتیشن ابرو، از …

فیبروز ابرو و میکروبلیدینگ ابرو چه تفاوتی با میکروپیگمنتیشن ابرو دارند؟

میکروبلیدینگ ابرو به روش فیبروز ابرو یکی ازتکنیک‌های جدید و پرطرفدار آرایش دائم ابروهاست. امروزه اغلب بانوان از ابروهای نازک، نامتقارن و کم پشت خود رنج می‌برند و به دنبال روشی برای پرپشت‌سازی طبیعی ابروهای خود هستند.

این دست از افراد می‌توانند با انجام تکنیک‌های آرایش دائم ابرو نظیر فیبروز ابرو و میکروپیگمنتیشن ابرو، از صرف انرژی و زمان برای آرایش روزانه راحت شوند و به صورت دائمی ابروهایی خوش فرم و ظاهری آراسته داشته باشند. تکنیک فیبروز ابرو و میکروبلیدینگ ابرو روشی نیمه دائمی است که به صورت دستی و با استفاده از سوزن‌های مخصوص در لابه لای ابروها خطوطی ظریف ایجاد می‌کند. هدف از اجرای این تکنیک‌های پرطرفدار، رفع نواقص ابرو، تراکم ظاهری و ایجاد فرمی طبیعی در ابرو می‌باشد.


میکروپیگمنتیشن ابرو یکی دیگر از روش‌های استاندارد زیباسازی ابروهاست که توسط دستگاه تاتو انجام می‌شود. در روش میکروپیگمنتیشن ابرو، رنگدانه توسط دستگاه تاتو به صورت نقطه‌ای حالت سایه‌ای در ابروها ایجاد می‌کند و بدین وسیله نقاط خالی ابرو را پر می‌نماید.

خرید لباس زیر

شما می‌توانید با بررسی مزایا و معایب هر کدام از این متدها براساس سلیقه و فرم ابروی خود یکی از آن‌ها را برگزیده و زیبایی چهره‌‎تان را دوچندان نمایید.

رپ31تر-تبلیغات

میکروبلیدینگ ابرو به روش فیبروز چیست؟


میکروبلیدینگ ابرو تکنیک آرایش نیمه دائمی ابروهاست که به منظور پر کردن نواحی خالی ابرو و اصلاح فرم آن اجرا می‌گردد. از جمله فواید میکروبلیدینگ ابرو می‌توان به جلوه‌ای زیبا و طبیعی در ابروها، خطوط ظریف و همانند تار مو طبیعی ابرو، پرپشت سازی و مرتب کردن ابروها، قرینه سازی و … اشاره کرد. میکروبلیدینگ ابرو به روش فیبروز برای بانوانی که ابروهایی خالی، نازک و نامتقارن دارند گزینه بسیار عالی می‌باشد. در این روش پیگمنتر با ابزارهای قرینه سازی ابرو ابتدا طرح اولیه ابرو را براساس سلیقه مشتری و فرم چهره او ترسیم می‌کند. سپس به سبب نفوذ سوزن تاتو در پوست، از بهترین بی حسی برای تاتو استفاده می‌کند.

لباس خواب برند لباس سکرت


پس از بی حس شدن موضع، برای اجرای میکروبلیدینگ ابرو، بهترین ترکیب رنگ تاتو ابرو توسط پیگمنتر با مشورت با مشتری انتخاب می‌شود. پیگمنتر با استفاده از قلم میکروبلیدینگ خطوطی ظریف در بین ابروها ایجاد کرده و رنگدانه را در آن قرار می‌دهد. درصورت بروز هرگونه خطا در حین اجرای خطوط نظیر عدم تسلط بر فشار دست، عمق نامناسب سوزن و … عوارض میکروبلیدینگ ابرو برای مشتری ایجاد می‌شود. برای جلوگیری از بروز عوارض میکروبلیدینگ ابرو فرد باید علاوه بر مراجعه به بهترین مرکز میکروبلیدینگ ابرو در تهران، نکات مراقبت بعد از میکروبلیدینگ ابرو را نیز رعایت کند. شما می‌توانید با مشاهده نمونه‌کارهای مرکز مدنظر و اطلاع از قیمت میکروبلیدینگ ابرو نسبت به رزرو نوبت خود اقدام نمایید.
در بیان توضیح تکنیک میکروبلیدینگ ابرو به روش فیبروز می‌توان گفت این روش به سبب اینکه محاسن هر دو روش میکروبلیدینگ ابرو و فیبروز ابرو را داراست، بهترین گزینه برای زیبایی ابروها می‌باشد. میکروبلیدینگ ابرو به روش فیبروز بهترین و کاملترین روش پرپشت سازی و قرینه سازی ابرو به شمار می‌رود که طرفداران فراوانی دارد.

خرید لباس زیر

رپ31تر-تبلیغات

فیبروز ابرو به چه صورت انجام می شود؟

فیبروز ابرو یکی از ظریف‌ترین و جدیدترین تکنیک‌های آرایش دائم ابرو است که توسط آکادمی بین المللی فی و آقای برانکو بابیک ابداع شده است. این تکنیک با ایجاد خطوطی ظریف در بین تارهای ابرو سبب پرپشت دیده شدن ابروها خواهد شد. درواقع اساس کار فیبروز، تزریق رنگدانه سازگار با پوست مشتری به زیر لایه‌های پوست برای ایجاد ظاهری پرپشت و طبیعی در ابروها است. برای اجرای تکنیک فیبروز ابرو، پیگمنتر در گام اول اقدام به طراحی ابروها طبق قوانین صادر شده از آکادمی فی می‌نماید. پس از طراحی ابرو با کمک ابزارها و نرم افزار قرینه‌ سازی ابروها، برای کاهش درد مشتری ناحیه مورد نظر با بهترین مواد بی حسی، بی حس می‌شود. سپس پیگمنتر برای اجرای خطوط، از قسمت تاج ابرو شروع می‌کند. هر خط ترسیم شده توسط پیگمنتر 2 بار تمدید می‌شود.
پس از اجرای خطوط با نظم و ظرافت بالا، نوبت به شوک دادن با رنگ است. در این قسمت رنگ مخصوص فیبروز براساس تناژ پوستی فرد انتخاب و ترکیب می‌شود. رنگدانه در زیر پوست کاشت شده و پس از 3 الی 4 دقیقه ابروها رنگ می‌گیرد. در گام بعدی آرک و دم ابرو ترسیم می‌شود. توجه کنید در روش‌های بولد بروز یا فشن بروز برای کم رنگ نبودن خطوط، باید ضخامت استروک‌ها دو برابر شود. تکنیک فیبروز براساس نوع پوست افراد در چند مرحله انجام می‌شود. فیبروز ابرو بعد از یک هفته و در چند روز اول ممکن است رنگی تیره داشته باشد که افراد را نگران کند. در پاسخ به این پرسش که فیبروز ابرو بعد از چند روز طبیعی میشه؟ بعد از گذشت 10 روز حالت طبیعی خود را نشان خواهد داد.

رپ31تر-تبلیغات

فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ ابرو

فیبروز ابرو و میکروبلیدینگ دو تکنیک بروز برای پرپشت‌سازی و اصلاح فرم ابروها هستند. این دو تکنیک در طراحی ابرو، ابزار مورد استفاده و رنگ مصرفی با هم تفاوت دارند. طراحی ابرو در فیبروز ابرو براساس نسیت‌های طلایی صورت فرد و قوانین تعیین شده در آکادمی فی انجام می‌گیرد و سلیقه فرد در آن اهمیت چندانی ندارد. این درحالی است که در میکروبلیدینگ طراحی ابرو براساس فرم چهره و سلیقه مشتری انجام می‌شود. از دیگر فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ به تفاوت در رنگ‌های مصرفی می‌توان اشاره کرد. رنگ‌های مورد استفاده در تکنیک فیبروز تولید کمپانی فی بوده و از انواع مواد معدنی ساخته می‌شوند. این رنگ‌ها فاقد مواد مضر و فلزات سنگین هستند.


از این رو به آسانی جذب پوست می‌شوند و به سبب عدم وجود موادی مضری مانند سرب، نیکل و اکسید آهن پس از ریموو تاتو به راحتی از پوست پاک شده و هیچ ته قرمزی از خود به جا نمی‌گذارند. علاوه بر این موارد سوزن فیبروز با میکروبلیدینگ متفاوت می‌باشد. ازنکات بسیار مهم در کیفیت نهایی و ماندگاری این تکنیک، رعایت مراقبت بعد از فیبروز ابرو است که باید توسط مشتری انجام گیرد. هزینه فیبروز ابرو به مواردی از قبیل تخصص پیگمنتر، مواد مصرفی، حجم کار، موقعیت مرکز و … بستگی دارد.

شما باید باتوجه به هزینه فیبروز ابرو و همچنین نمونه کار فیبروز ابرو در مراکز معتبر اقدام به اجرای این تکنیک نمایید.

رپ31تر-تبلیغات

میکروپیگمنتشن ابرو چیست؟

میکروپیگمنتیشن ابرو تکنیکی استاندارد و بروز برای رفع نواقص ابرو و پر کردن نواحی خالی آن است. در تکنیک میکروپیگمنتیشن طراحی و تاتو ابرو بوسیله دستگاه میکروپیگمنتیشن ابرو انجام می‌گیرد. پیگمنتر برای اجرای میکروپیگمنتیشن ابرو با دستگاه، ابتدا طراحی ابرو را انجام داده و پس از بی حس کردن ناحیه، رنگدانه را بوسیله دستگاه به صورت نقطه ای در نواحی خالی ابرو قرار می‌دهد. با این روش ابروها جلوه‌ای طبیعی و سایه‌ای گرفته و زیبایی ابرو دوچندان می‌گردد.

برای اجرای میکروپیگمنتیشن ابرو هر چه دستگاه تاتو مدرن‌تر باشد، کیفیت و ماندگاری تکنیک نیز بیشتر است.


در صورت استفاده از دستگاه‌های بی کیفیت و غیراستاندارد، فرد ممکن است دچار مشکلات پوستی و دیگر عوارض مبکروپیگمنتیشن ابرو گردد. از طرفی سوزن‌های دستگاه میکروپیگمنتیشن ابرو باید استریل و ضدعفونی شده باشند.

یکی از نشانه‌های دستگاه میکروپیگمنتیشن استاندارد، پلمپ بودن انتهای کارتریج است. به سبب پلمپ بودن انتهای کارتریج، رنگ و خون امکان انتقال به بیرون کارتریج را نخواهند داشت و به دیواره قلم نیز برخورد نمی‌کنند. بدین سبب از بروز بیماری‌های خونی خطرناک جلوگیری می‌شود. شما می‌توانید با اطلاع از قیمت میکروپیگمنتیشن ابرو، در مرکزی معتبر و بهداشتی این تکنیک بروز را اجرا کرده و زیبایی سه بعدی به ابروهای خود هدیه کنید.


تفاوت میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن ابرو

اصلی ترین فرق میکروبلیدینگ با میکروپیگمنتیشن ابرو نجوه اجرای این دو تکنیک می‌باشد. بدین معنا که تکنیک میکروپیگمنتیشن ابرو توسط دستگاه تاتو انجام می‌گیرد اما میکروبلیدینگ ابرو و فیبروز ابرو به صورت دستی اجرا می‌گردند. میکروپیگمنتیشن ابرو را نمی‌توان با رنگ‌های پایه فلزی انجام داد. زیرا این رنگدانه‌ها به سبب سمی بودن، ممکن است در لایه‌های پوستی مهاجرت کرده و حتی باعث ایجاد لک و نقطه شوند. میکروپیگمنتیشن ابرو به سبب نفوذ بیشتر در عمق پوست دارای ماندگاری بیشتری نسبت به تکنیک‌های میکروبلیدینگ ابرو و فیبروز ابرو است و درواقع این مزیت را می‌توان فرق میکروبلیدینگ با میکروپیگمنتیشن ابرو دانست.

ماندگاری میکروپیگمنتیشن ابرو بین 1 الی 3 سال است درحالیکه تکنیک میکروبلیدینگ، 6 ماه تا 1 سال دوام خواهد داشت که این موارد به عوامل مختلفی نظیر نوع پوست، مهارت پیگمنتر، رنگ مصرفی و … نیز بستگی دارد. در ادامه به این مورد خواهیم پرداخت:

رپ31تر-تبلیغات

ماندگاری میکروپیگمنتیشن ابرو

مدت زمان ماندگاری میکروپیگمنتیشن ابرو را می‌توان مهم‌ترین فرق میکروبلیدینگ با میکروپیگمنتیشن ابرو دانست.میکروپیگمنتیشن ابرو بین 1 تا 3 سال دوام دارد که این ماندگاری به عواملی بستگی خواهد داشت.

از جمله عوامل تاثیرگذار در ماندگاری و دوام میکروپیگمنتیشن ابرو می‌توان به نحوه مراحل انجام و کیفیت کار اشاره کرد. از طرفی مراقبت بعد از میکروپیگمنتیشن ابرو توسط مشتری نیز در کیفیت و ماندگاری این تکنیک تاثیرگذار است. مسئله دیگری که اهمیت فراوانی در کیفیت، سلامت و ماندگاری تکنیک دارد، تخصص و مهارت پیگمنتر است. پیگمنتری که تکنیک میکروپیگمنتیشن ابرو را انجام می‌دهد باید روش کار با دستگاه، عمق نفوذ سوزن، روش ایجاد خطوط میبکروپیگمنتیشن و … را بداند. از دیگر عوامل مهم در میزان ماندگاری این تکنیک می‌توان به نوع رنگدانه مصرفی، کیفیت دستگاه ، شرایط آب و هوایی و نوع پوست فرد و میزان چربی پوست اشاره کرد.

اطلاعیه! اطلاعات و محتواهای این مطلب صرفا توسط تبلیغ دهنده نوشته شده و به عنوان تبلیغ منتشر شده است. بنابراین قبل از استفاده از خدمات و یا محصولات تبلیغ دهنده، از طریق سایر منابع تحقیقات لازم را اندام دهید
رسانه ما هیچ مسئولیتی را در این رابطه نمی‌پذیرد
.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو