کراتین و پروتئین تراپی موها در سالن زیبایی ویانا

کراتین و پروتئین تراپی موها در سالن زیبایی ویانا


منبع: زیبامون

519

1398/12/14

12:17


ما در این بخش از زیبامون به تمام چیزهایی که لازم هست شما در رابطه با کراتینه و پروتئین تراپی موها بدانید اشاره کرده ایم و بهترین آرایشگاه رو برای انجام این خدمات بهتون معرفی می کنیم. با ما همراه باشید!

کراتین و پروتئین تراپی موها در سالن زیبایی ویانا

حفظ سلامت موها یکی از مواردی هست که نسبت به رنگ و لایت کردن موها ارجحیت داره و لازمه قبل از هر اقدامی برای افزایش زیبایی موها، ابتدا از سلامت موها مطمئن بشید و در صورت نیاز، اقدامات لازم برای حفظ سلامت و شادابی موها رو انجام بدید.

خوشبختانه این روزها، سالن های زیبایی و آرایشی، خدمات گسترده ای رو در جهت حفظ سلامت و درخشش موها ارائه می دهند که میتونید با مراجعه به سالن های زیبایی معتبر و تایید شده، بهترین و مناسب ترین خدمات مراقبتی و احیایی رو برای موهاتون دریافت کنید و از داشتن موهای فوق العاده سالم، درخشان، نرم و ابریشمی لذت ببرید.

ما در این بخش از زیبامون دات کام قصد داریدم تا شما رو با تمام فواید و مزایای استفاده از کراتین و پروتئین تراپی برای موها آشنا کنیم و همچنین بهترین و مورد اعتماد ترین سالن زیبایی برای دریافت این خدمات مراقبتی و احیا سازی موها رو بهتون معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

 

کراتین مو چیست و چه مزایایی دارد؟

در همه جای دنیا، داشتن موهایی سالم، بلند، خوش حالت، نرم و ابریشمی جز مواردی هست که هم حس حسادت و هم حس تحسین رو با خودش به همراه داره! در واقع میشه گفت، داشتن موهای فوق العاده سالم و زیبا یک اقبال هست که فقط نصیب تعداد کمی از افراد خوش شانس میشه! در حالی که ما روزانه با مشکلاتی که برای موهامون ایجاد میشه، دست و پنجه نرم می کنیم، تعداد کمی از افراد وجود دارند که اصلا این مشکلات رو ندارند و با موهای سالم و درخشان خود زندگی می کنند و فقط باعث میشن تا حس حسادت سایرین برانگیخته بشه!

با توجه به این موضوع، اگر احساس می کنید، موهاتون سلامت و زیبایی اولیه خودشون رو از دست دادن و نیاز به مراقبت بیشتری دارند، وقت اون رسیده که دست به کار بشید و اقداماتی رو در جهت احیاسازی موهاتون انجام بدید!

با توجه به تغییرات شگفت انگیزی که در صنعت زیبایی ایجاد شده، بهتره به روش هایی که برای مراقبت و احیاسازی مو هم به وجود اومده اعتماد کنیم و از این روش های موجود برای افزایش سلامت و زیبایی موها بهره مند بشیم!

کراتین تراپی یا کراتینه کردن موها یکی از این روش هاست که این روزها جز پرطرفدارترین خدمات مراقبتی و احیاسازی برای موها تبدیل شده و اگر به روش درست و اصولی مورد استفاده قرار بگیره، میتونه نتایج فوق العاده ای رو به همراه داشته باشه!

کراتین، پروتئین عمده ای هست که به طور طبیعی در موها، ناخن ها و پوست وجود داره. مو نه تنها حاوی کراتین هست بلکه از پروتئین های مرتبط با کراتین هم تشکیل شده است. در واقع، کراتین نوعی پروتئین محافظ خارجی و داخلی برای موهاست که نسبت به سایر سلول های بدن، احتمال آسیب دیدن و از بین رفتن آن بسیار کمتر هست و به همین دلیل تاثیر خیلی خوبی در مراقبت از سلامت موها داره و حتی کمک میکنه سلامت از دست رفته موها هم دوباره احیا و بازسازی بشه.

معمولا کراتین موجود در موها به دلیل قرار گرفتن در معرض تابش نور خورشید، آلودگی، مواد شیمیایی و مضر، تغییر در سبک زندگی و ... به تدریج از بین میره و همین موضوع زمینه رو برای ایجاد آسیب در موها و آسیب پذیر شدن موها فراهم می کنه و به مرور زمان ممکن هست با موهایی خشک، وز شده، آسیب دیده که حالت کسل کننده و کدر داره مواجه بشید.

کراتین کردن موها یا کراتین تراپی، کمک میکنه تا کراتین به طور مصنوعی به موها اضافه بشه تا موهایی سالم تر، براق تر، نرم تر و ابریشمی تر داشته باشید. در واقع کراتین تراپی، کمک میکنه تا پروتئین از دست رفته موها دوباره بازسازی بشه و در کنار افزایش سلامت و احیا سازی موها، تاثیر خوبی هم در صاف و ابریشمی شدن موها داره.

 

کراتین مو

 

چه انتظاری باید از کراتین تراپی موها داشت؟

بعد از کراتین کردن، موهای شما کاملا صاف و ابریشمی میشه اما کار اصلی کراتین تراپی، صاف کردن مو نیست! این روش، جز روش های درمانی و احیایی برای موهاست. زیرا مواد کراتینی که برای این منظور مورد استفاده قرار می گیرند، اساسا مانند یک نرم کننده عمیق و فوق العاده قوی برای موها هستند و هم باعث بازگرداندن سلامتی به موها شده و هم نرمی و لطافت خیلی زیادی رو برای موها ایجاد خواهند کرد.

البته لازمه بدونید، که اثر کراتین درمانی برای موها مختلف متفاوت هست. به عنوان مثال، فردی که دارای موهای موج دار هست، بعد از کراتینه کردن، موهایی فوق العاده صاف و ابریشمی خواهد داشت. اما ممکنه افرادی که موهایی فوق العاده فرفری و ضخیم دارند، صافی ملایمی برای موهاشون ایجاد بشه.

سالن زیبایی ویانا یکی از معتبرترین سالن های زیبایی هست که تمام خدمات مربوط به کراتین موها رو با مواد درجه یک و عالی به مراجعه کنندگان ارائه میده و شما میتونید با خیال راحت از خدمات ارائه شده در این آرایشگاه بهره مند بشید.

 

پروتئین تراپی مو چیست؟

آیا موهاتون دچار موخوره شده؟ دارای موهای ضعیف و شکننده هستید؟ یا رشد موهاتون به شدت کاهش پیدا کرده؟ اگر با هر یک از این مشکلات برای موها مواجه هستید، بهتون پیشنهاد می کنیم پروتئین تراپی موها رو امتحان کنید. در واقع، پروتئین تراپی یک راه حل موقت و در عین حال موثر برای برطرف کردن چنین مشکلاتی هست.

پروتیئن های طبیعی که در موها وجود داره، در اثر تابش نور خورشید، استفاده از مواد شیمیایی و مضر، الودگی ها و ... به تدریج از بین می روند و شرایط رو برای آسیب دیدگی موها فراهم می کنند. پروتئین ها حاوی اسیدهای امینه هستند که برای تقویت کلی موها و تقویت رشد مو لازم و ضروری هستند. به بیان بهتر، پروتئین تراپی، نوعی درمان نرم کننده عمیق برای موهاست و تاثیر خیلی خوبی در تغذیه رسانی داخلی و خارجی به موها داره و کمک میکنه تا موها تقویت و بازسازی بشن.

پروتئین تراپی موها، در واقع محصولات مویی هستند که دارای نوعی پروتئین بوده که موها قادر به جذب ان هستند. این پروتئین ها موها رو تقویت می کنند و در صورت وجود آسیب روی موها، این آسیب رو به بهترین شکل ممکن ترمیم خواهند کرد، شکاف بین کوتیکول های موها رو پر می کنند و از این طریق، از تمام قسمتهای ساقه مو مراقبت و محافظت می کنند. علاوه بر این پروتیئن تراپی کمک میکنه تا رطوبت و آب موجود در موها، خیلی اهسته از بین بره و تاثیر خوبی در مرطوب نگه داشتن موها داره. 

 

پروتئین تراپی موها

 

پروتئین تراپی برای چه کسانی مناسب است؟

 

  • افرادی که دارای موهای خشک بوده و این خشکی مو در اثر استفاده از شامپوها و ماسک های نرم کننده همچنان وجود داره، لازمه که پروتئین تراپی رو امتحان کنند تا خشکی موهاشون به بهترین شکل ممکن برطرف بشه.

 

  • اگر موها در اثر استفاده بیش از حد از دکلره و سایر مواد شیمیایی قوی، خشک و خشن شده لازمه برای احیا سازی و بازگرداندن نرمی و رطوبت به موها، از خدمات مربوط به پروتئین تراپی موها استفاده کنید.

 

  • اگر موهای معمولی (نه خیلی ضخیم) دارید و به فکر افزایش استحکام و تقویت موها هستید، میتونید با استفاده از خدمات پروتئین تراپی، موهاتون رو به بهترین شکل ممکن تقویت کنید.

 

  • اگر قصد دارید موهاتون رو دکلره کنید و یا از خدمات مربوط به فر کردن موها بهره مند بشید، بهتره قبل از این کار، ابتدا موهاتون رو پروتئین تراپی کنید. این کار مانع از اسبب دیدگی شدید موها خواهد شد.

 

  • اگر موهاتون فوق العاده صاف و نرم هست و حجم و حالت دادن به موهاتون کار سخت و وقت گیری هست میتونید با پروتئین تراپی این مشکل رو تا حد زیادی برطرف کنید.

 

بهترین سالن زیبایی برای کراتینه کردن و پروتئین تراپی موها کجاست؟

خدمات مربوط به پروتئین تراپی این روزها به یکی از اصلی ترین خدمات مراقبتی و احیاسازی برای موها تبدیل شده که در برخی از سالن های زیبایی به مراجعه کنندگان ارائه میشه. اما بهترین سالن زیبایی که بشه این خدمات رو با بهترین کیفیت دریافت کرد کجاست؟

سالن زیبایی ویانا یکی از بهترین آرایشگاه های تهران هست که در محدوده شریعتی قرار داره و خدمات مربوط به کراتینه و پروتئین تراپی موها رو با استفاده از باکیفیت ترین محصولات و زیر نظر متخصصین این کار در محیطی کاملا مدرن، ارام و شیک به مراجعه کنندگان خودش ارائه میده و هدفی جز جلب رضایت شما ندارند.

احیای مو با مواد پروتئینه میتونه یکی از انتخاب های خیلی خوب برای حفظ سلامت موها باشه و به شما کمک کنه تا همیشه موهایی درخشان، سالم و زیبا داشته باشید. البته لازمه به این موضوع دقت کنید که باید پروتئین تراپی موها رو بنا به تشخیص متخصصین این کار و متناسب با شرایط موهاتون هر  هفته یا یک ماه یک بار تکرار کنید تا همیشه موهای سالمی داشته باشید و سلامت موهاتون رو از دست ندید.

علاوه بر خدمات کراتینه و پروتئنیه موها، میتونید از سایر خدمات ارایشی و زیبایی سالن زیبایی ویانا در زمینه های مختلف که در ادامه به آن ها اشره کرده ایم هم بهره مند بشید:

  • رنگ و لایت تخصصی موها در سالن تخصصی ویانا

 

رنگ مو تخصصی

 

  • لیفت و لمینت مژه و ابرو در سالن زیبایی ویانا

 

لیفت و لمینت مژه و ابرو

 

  • میکاپ های به روز و اروپایی در سالن آرایشی تخصصی ویانا

 

میکاپ شیک

 

  • فیشیال و پاکسازی پوست در ارایشگاه ویانا

 

فیشیال و پاکسازی پوست

 

  • خدمات ناخن شامل مانیکور و پدیکور ناخن، کاشت و دیزاین ناخن، ژلیش و کاور و ... در سالن زیبایی ویانا

 

مانیکور و پدیکور ناخن

 

  • میکروبلیدینگ ابروها و تتو های تخصصی و ظریف در سالن ویانا

 

تتو خط چشم و میکروبلدینگ ابرو

 

  • شینیون های ژورنالی و اروپایی در آرایشگاه ویانا

 

شینیون مو

 

  • انواع کوپ و هیرکات شیک و مد روز در سالن ویانا

 

کوپ و کوتاهی مو

 

  • و سایر خدمات زیبایی و آرایشی 

علاوه بر این لازمه بدونید سالن زیبایی ویانا، 20 درصد تخفیف ویژه برای اولین مراجعه در نظر گرفته و میتونید از این فرصت طلایی برای بهره مندی از باکیفیت ترین و بهترین خدمات زیبایی و آرایشی بهره مند بشید.

 

راه های ارتباطی با سالن زیبایی ویانا

 

دکوراسیون سالن ویانا

 

برای مراجعه به سالن آرایش و زیبایی ویانا میتونید به آدرس تهران، شریعتی، بالاتر از سید خندان، رو به روی خواجه عبدالله، کوچه علی بخشی، پلاک5 ، طبقه اول، زنگ سوم مراجعه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سالن زیبایی ویانا، دریافت مشاوره رایگان و رزرو وقت قبلی میتونید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید:

شماره تلفن همراه: 09905980328

شماره تلفن ثابت: 02126713841

علاوه بر این شما میتونید به پیج اینستاگرام سالن زیبایی ویانا به ادرس BeautySalon.Viana هم مراجعه کنید. نمونه کارهای مربوط به کراتین و پروتئین تراپی و همچنین سایر خدمات زیبایی و آرایشی که در این مرکز تخصصی ارائه میشه رو به شکل عکس و ویدئو ببینید و تصمیم نهایی خودتون رو برای مراجعه به آرایشگاه ویانا بگیرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو