دانلود بازی BorderStrain برای کامپیوتر

دانلود بازی BorderStrain برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

129

1398/12/26

04:09


همزمان با شروع ماجراجویی خود در بازی BorderStrain، باید دنیای آن را کشف کنید و بتوانید سرنوشت نهایی خود را به‌تنهایی یا همراه با یکی از دوستان خود بیابید. بازی براساس موتور بازی سازی OpenGL طراحی شده است و دنیایی از غارت و ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز را برای‌تان خواهد داشت. شخصیت بازی مهارت‌های زیادی دارد و در چهار کلاس مختلف دسته‌بندی شده است. بدین ترتیب شما می‌توانید مطابق با سبک منحصربه‌فرد آن حرکت کنید. سعی کنید دوستان دیگر خود را هم دعوت کنید تا یک تیم ۵ نفره تشکیل دهید و به منابع بیشتری دست پیدا کنید. همه‌ی روند بازی را شخصیت‌های تراز شده بازی تشکیل می‌دهند و هرکدام می‌توانند تجربه‌ای متفاوت برای شما رقم بزنند.

BorderStrain PC-DARKSiDERS

دانلود-بازی-BorderStrain

بازی BorderStrain را باید در حالی تجربه کنید که بتوانید رتبه بالایی در لیدربرد داشته باشید و بیشترین لوت را انجام دهید. نقشه بازی یکپارچه است و طراحی بصری زیبایی را برای‌تان به‌همراه خواهد داشت. بازی جهان باز است و به صورت دوبعدی طراحی شده است. توانایی های منحصر به فرد هر کاراکتر، زمینه‌ساز پیروزی شما است و نباید درخت مهارت هرکدام را فراموش کنید. این درخت مهارت را روز به روز گسترش دهید و سعی کنید که سرعت و دقت آن‌ها را بالاتر ببرید. اطلاعات جذابی در صفحه نمایش برای‌تان ظاهر می‌شود که البته برای تسلط به‌ همه‌ی آن‌ها باید کمی صبر کنید و مدام تمرین داشته باشید. المان‌ها طراحی ریز و درشتی دارند و نقشه‌ی کلی بازی هم در گوشه بالا دیده می‌شود. به میزان سلامت کاراکترهای خود دقت کنید و سعی کنید طرح‌های دست اولی برای پیشروی بهتر در بازی داشته باشید. بازی در زمینه گرافیکی هم عالی عمل می‌کند و هرکدام از دشمنان روند نابودی و حرکتی متفاوتی دارند. در کوئست‌های بازی بهترین عملکرد خود را نشان دهید و با اتمام هر ماموریت جایزه ویژه آن را دریافت کنید. این جوایز در تکمیل درخت مهارت تاثیر زیادی خواهند داشت.

info

Explore the world of Pangea as you embark on your adventure in this Open-World 2D ARPG. Follow and unravel the fate of the Firstborne or craft your own destiny alone or with friends.

BorderStrain is based on a custom built OpenGL game engine and delivers a procedual world full of loot and adventures! Customize your character by leveling and allocating skill-points in any of the 4 unique skill-trees. Build your character according to your play-style and that of your companions as the game support up to 5 Player Co-Op Multiplayer! Structures & Items can be crafted by resources found throught the world

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7

Processor: Quad Core 2.0 GHz

Memory: 3 GB RAM

Graphics: OpenGL 3.0 Support 1 GB VRAM

Network: Broadband Internet connection

Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Processor: Quad Core 2.67 GHz

Memory: 3 GB RAM

Graphics: OpenGL 3.0 Support 1 GB VRAM

Network: Broadband Internet connection

Storage: 2 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه DARKSiDERS را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی BorderStrain-DARKSiDERS با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو