بستن کمربند مانتو با روش های جدید و ایده های جالب

بستن کمربند مانتو با روش های جدید و ایده های جالب


منبع: آرگا

480

1399/1/8

02:31


در این مطلب ایده هایی برای بستن کمربند مانتو مخصوص خانم ها و دختران جوان را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرند.

برخی از مانتوهای امروزی دارای کمربند هستند که ایده های متنوعی برای بستن این کمربندها وجود دارد و شما می توانید برای ایجاد تغییرات مثبت در طرح مانتوی خود روش های مختلف را امتحان کنید و شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

روش هایی برای بستن کمربند مانتو

اگر شما در کمد لباس خود مانتوهایی را که دارید که دارای کمربند می باشند و از بستن کمربند به صورت ساده خسته شده اید بهتر است روش های مختلف و خلاقانه را تکرار نمایید تا بتوانید در گره زدن کمربند مانتوی خود به کمک این روش ها مهارت لازم را بدست آورید.

مدل گره زدن کمربند مانتو

کمربند مانتو را چگونه ببندیم ؟

کمربند های زنانه و دخترانه در انواع مدل های باریک و پهن موجود می باشند که برای بستن هر یک از این طرح کمربندها ایده های زیادی وجود دارد. اگر کمربند مورد استفاده شما بلند و باریک می باشد می توانید آن را به صورت مدل دار ببندید که در این صورت زیبایی و جذابیت استایل و تیپ تان تکمیل می شود.

کمربندهای پهن مانتو را نیز بهتر است به صورت خلاقانه گره بزنید تا جذابیت طرح مانتوی مجلسی و اسپرت و رسمی و … شما چند برابر شود. توجه داشته باشید که در دوخت برخی از مانتوها مکان هایی برای قرار دادن کمربند در نظر گرفته شده اند که شما می توانید کمربند با طرح های مختلفی را در منزل داشته باشید و هر چند وقت یکبار طرح و رنگ کمربند خود را عوض کنید.

در انتخاب طرح و رنگ کمربند مانتو حساسیت لازم را به خرج دهید و کمربندهایی را برای انتخاب نمایید که رنگ آن ها با رنگ مانتوی شما مطابقت و همخوانی داشته باشد همچنین می توانید از کمربندها با رنگ های متضاد استفاده نمایید.

بستن کمربند مانتو اسپرت

گره زدن کمربند پهن برای دختران شیک پوش

مدل مانتوی کمربند دار

نحوه گره زدن کمربند مانتوی اسپرت

آموزش بستن کمربند مانتو

مدل مانتوی کمربند دار اسپرت

گرده زدن کمربند مانتوی پاییزه

مانتوی پاییزه کمربند دار

مدل مانتوی زنانه کمربند دار

مانتوی اسپرت کمربند دار

بستن کمربند مانتوی دخترانه

بستن کمربند با روش های ساده و زیبا

مانتوی شیک کمربند دار

گره زدن کمربند مانتوی بلند

مانتوی دخترانه کمربند دار

بستن کمربند با روش ساده

بستن کمربند برای مانتو

روش بستن کمربند مانتو مجلسی

گره زدن ساده کمربند مانتو

بستن کمربند با روش های ساده و زیبا

کمربند ساده مانتو

گره زدن کمربند مانتوی اسپرت

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع روش های جالب و کاربردی برای گره زدن کمربند مانتو در خدمت شما همراهان عزیز و گرامی بودیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید کمربند مانتوی خود را به راحتی ببندید و شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو