سریال‌های شبکه اچ‌بی‌او رایگان شد

منبع: ایران آرت

111

1399/1/16

22:40


شبکه HBO سریال‌های "سوپرانوها" و "ویپ" و بسیاری دیگر را رایگان پخش می‌کند.

ایران آرت: شبکه‌ی HBO در اقدامی بی‌سابقه بعضی از عناوینش را به صورت رایگان در اختیار مخاطبین قرار می‌دهد تا در روزهای شیوع ویروس کووید-۱۹ به آن‌ها کمکی کرده باشد. این شبکه‌ی کابلی نزدیک به ۵۰۰ ساعت محتوا را به صورت رایگان و بدون تبلیغات به مدت محدود در سرویس‌های HBO Go و HBO Now قرار می‌دهد تا مخاطبین بدون نیاز به خرید اشتراک از روز جمعه ۳ آوریل به آن دسترسی داشته باشند.

فهرست این عناوین شامل تمامی اپیزودهای سریال‌های "سوپرانوها"، "ویپ"، "وراثت"، "شش فوت زیرزمین"، "شنود"، "بری"، "دره سیلیکن"، "فوتبالیست‌ها" و "خون حقیقی" می‌شود.

علاوه بر این سریال‌ها، ۲۰ فیلم استودیوی برادران وارنر شامل "کارآگاه پیکاچو"، "فیلم لگو ۲: قسمت دوم"، "عشق، احمقانه، دیوانه‌وار"، و ۱۰ فیلم و سریال مستند از جمله "مک‌میلیونز" و "اتهام علیه عدنان سید" رایگان خواهد بود.

به گزارش ۳۰نما، جالب اینکه سریال‌های به‌شدت پربیننده‌ی "بازی تاج‌وتخت" و "وست‌ورلد"، "دروغ‌های کوچک بزرگ" و "چرنوبیل" در این فهرست غایب‌اند. وارنرمیدیا اعلام کرده است که تمامی این عناوین در هفته‌های گذشته با افزایش بیننده مواجه شده‌اند و نسبت به ۱۴ تا ۲۴ مارس تا ۴۰ درصد رشد کرده‌اند.

وارنرمیدیا قرار است در ماه می سرویس استریمینگ جدید HBO Max را برای رقابت با نت‌فلیکس و آمازون راه‌اندازی کند. در این سرویس تمامی عناوین HBO به علاوه‌ی بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌های اریجینال برادران وارنر از جمله "دوستان" قرار خواهند گرفت و مخاطبین برای دسترسی به آن‌ها باید ۱۴.۹۹ دلار پرداخت کنند. عناوین رایگان شبکه از طریق اپلیکیشن‌های HBO Now و HBO Go و یا وب‌سایت‌های این سرویس‌ها در دسترس خواهند بود اما تنها برای مخاطبین آمریکایی.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو