دانلود بازی Alders Blood برای کامپیوتر – نسخه CODEX

دانلود بازی Alders Blood برای کامپیوتر – نسخه CODEX


منبع: دانلود ها

170

1399/1/25

01:44


بازی Alders Blood در حالی شروع می‌شود که گویا خدایی در جهان وجود ندارد. آشوب و خون‌ریزی همه‌جا را فرا گرفته است و همه‌ی موجودات زمین در نهایت عصبانیت خودشان قرار دارند. این موضوع شکار انسان‌ها را در مرحله بحرانی قرار داده است و باعث شده است که معنای زندگی به‌کل تغییر پیدا کند. زندگی روز به روز وارد شرایط سختی می‌شود و محافظت از بشریت وارد چالش بسیار زیادی شده است. هر طایفه‌ای یک شکارچی برای خود تعیین کرده است و شما هم نقش یکی از همین شکارچیان را خواهید داشت. شما درواقع رئیس قبیله‌ی خودتان هستید و باید موفق به مدیریت مواد غذایی، امنیت و منابع قبیله خود شوید. اگر در انجام چنین کاری موفق شوید، تازه کارتان شروع شده و قبیله‌های دیگر به‌دنبال کسب موقعیت شما خواهند بود. باید در کنار مدیریت، در مبارزه هم موفق عمل کنید و نگذارید که قبیله‌های دیگر نسبت به شما برتری داشته باشند.

Alders Blood PC-CODEX

دانلود-بازی-Alders-Blood

بازی Alders Blood به شما نشان می‌دهد که شکار منبع اصلی موفقیت در چنین دنیایی است و باید همواره با خطر زندگی کنید. مسافرت یکی از المان‌های مهم بازی است و با سفر می‌توانید به سیاه‌چال‌های مختلف وارد شده و منابع‌شان را کشف کنید. در فرایند شکار جایی برای اشتباه وجود ندارد و باید تا می‌توانید با زندگی و خون‌تان، تاوان کارهای خود را پس دهید. همه چیز خیلی سریع دنبال می‌شود و دشمنان در کمین ایستاده‌اند. تاکتیک‌های مهم مخفی کاری را فراموش نکنید و تا می‌توانید در صدد رسیدن به هدف خود باشید. باید به جهت باد دقت کرده و از تله‌ها دوری کنید. در نظر داشته باشید که فقط یک شکارچی دقیق می‌تواند در چنین دنیایی زنده بماند و باید تا می‌توانید منابع خود را به شکل خردمندانه‌ای مدیریت کرده و استراتژی دقیقی برای حملات خود در نظر بگیرید. سکوت لازمه‌ی موفقیت است و از آنجایی که مخفی کاری یکی از المان‌های اصلی بازی است، از سکوت می‌توانید برای نزدیک شدن به دشمنان خود استفاده کنید.

info

Alder’s Blood is a tactical-strategy with stealth-based combat, RPG elements, crafting, resources gathering and management, exploration and rich storyline. Set in a grim world, where mankind killed their God and is facing extinction.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7, 8, 10

Processor: 1.0 GHz

Memory: 2 GB RAM

Graphics: GeForce 8800GTX with 512MB of memory or equivalent

DirectX: Version 9.0

Storage: 2200 MB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7, 8, 10

Processor: 1.6 GHz

Memory: 2 GB RAM

Graphics: Any card with 2GB of memory should be sufficient

DirectX: Version 9.0

Storage: 2200 MB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Alders Blood-CODEX با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو