خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی زن kadin + ماجرای کامل سریال زن

منبع: کولاک

704

1399/1/27

21:57


خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی زن kadin به همراه ماجرای کامل سریال زن همچنین جزئیات داستانی این سریال را در این مطلب بخوانید. سریال «زن» سریالی ست که از سال ۲۰۱۷ ساخت و پخش آن همچنان ادامه دارد. این سریال از شبکه فاکس ترکیه پخش می شود. این سریال تلویزیونی در ژانر درام ساخته شده است. داستان این سریال ترکی بر اساس سریال ژاپنی زن محصول سال ۲۰۱۳ است. این سریال را Merve Girgin کارگردانی کرده است.

قسمت اول تا آخر سریال ترکی زن

قسمت اول تا آخر سریال ترکی زن

 

خلاصه داستان

در خلاصه داستان قسمت آخر سریال ترکی زن آمده است: زنی به نام بهار چشمه علی که سنگینی زندگی و مشکلاتش و محبت بچه هایش را در قلب خود حمل می کند.
داستان مادری که علی رغم فقر و مبارزه با زندگی می تواند بچه هایش رو بخنداند و خودش را در مقابل سختی های زندگی سپر کند تا بتواند مراقب بچه هایش باشد…
زن بر خلاف سریال های امروزیترکیه فقط در محل فقیرنشین ترکیه روایت شده و به دور از تجملات شاهکاری است که به مردم نشان می دهد جانر و ازگه در این سریال در نقش بهار و سارپ خوش درخشیدند و جوایز زیادی را دریافت کردند.
اسامی بازیگران
Özge Özpirinçci در نقش Bahar Çesmeli
Caner Cindoruk در نقش Sarp Çesmeli
Seray Kaya در نقش Sirin Sarikadi
Bennu Yildirimlar در نقش Hatice Sarikadi
Kubra Suzgun در نقش Nisan Çesmeli
Ali Semi Sefil در نقش Doruk Çesmeli
Feyyaz Duman در نقش Arif
Serif Erol در نقش Enver Sarikadi
Gökçe Eyüboglu در نقش Ceyda
Yasar Üzer در نقش Yusuf
Ece Ozdikici در نقش Jale Demir
Ahu Yagtu در نقش Piril
Ayça Erturan در نقش Yeliz Ünsal
Gazanfer Ündüz در نقش Suat


⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های: سریال ترکیه ای ، سریال ترکی عاشقانه ، سریال ترکی جدید و سریال های در حال پخش ترکیه مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو