طرز تهیه میلک شیک زعفرانی یک نوشیدنی سرد و خوشمزه

طرز تهیه میلک شیک زعفرانی یک نوشیدنی سرد و خوشمزه


منبع: آرگا

202

1399/2/4

20:37


در این مطلب با طرز تهیه میلک شیک زعفرانی در خدمت شما همراهان عزیز و گرامی خواهیم بود که امیدواریم با توجه به مراحل ذکر شده بتوانید این نوع نوشیدنی را در منزل به راحتی تهیه نمایید.

میلک شیک زعفرانی از انواع نوشیدنی های خوش طعم و خوشمزه است و شما می توانید این نوع نوشیدنی را برای فصل تابستان یا افطار ماه مبارک رمضان در منزل تهیه کنید. برای دستور تهیه میلک شیک زعفرانی از بستنی وانیلی و زعفران پودر شده و شیر پرچرب و گلاب و پودر هل استفاده می شود.

برای تهیه ملیک شیک روش های زیادی وجود دارد و شما می توانید این نوع نوشیدنی را در انواع طعم های مختلف نظیر میلک شیک طالبی و میلک شیک نسکافه و میلک شیک زعفرانی و … در منزل تهیه نمایید.

دستور تهیه میلک شیک زعفرانی

مواد لازم

  • زعفران پودر شده : ۱ قاشق غذاخوری
  • بستنی وانیلی : ۱ فنجان
  • شیر پرچرب : ۱ فنجان
  • گلاب : ۱ قاشق غذاخوری
  • پودر هل : ۱ نوک قاشق چایخوری

طرز تهیه میلک شیک زعفرانی در خانه

برای تهیه ملیک شیک زعفرانی ابتدا زعفران را پودر کنید سپس بستنی وانیلی و زعفران پودر شده و شیر پرچرب و گلاب و پودر هل را درون میکسر یا مخلوط کن بریزید و همه مواد را به خوبی با یکدیگر میکس نمایید تا یکدست و نرم شوند.

طرز تهیه میلک شیک زعفرانی خوش طعم

در مرحله بعدی طرز تهیه میک شیک زعفرانی لبه های لیوان مخصوص سرو میلک شیک را به سس شکلاتی آغشته نمایید سپس پودر نارگیل را روی سس شکلاتی بریزید و میلک شیک آماده شده را درون لیوان های مخصوص سرو بریزید.

دستور تهیه میلک شیک زعفرانی در منزل

در صورت تمایل می توانید روی میلک شیک را به کمک بستنی زعفرانی یا مسقطی زعفرانی تزیین نمایید همچنین میلک شیک را می توانید در کنار باسلوق زعفرانی میل نمایید و از طعم بی نظیر آن لذت ببرید.

میلک شیک زعفرانی خوشمزه


در این بخش از آشپزی مجله آرگا دستور تهیه ملیک شیک زعفرانی را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار دادیم که امیدواریم از تهیه این نوشیدنی خنک و خوش طعم در منزل نهایت لذت را ببرید و لحظات خوب و خوشی را در کنار اعضای خانواده تان سپری نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو