فرمانده‌ای که غذا بین نیازمندان توزیع می‌کند

منبع: برترین ها

78

1399/2/10

01:35


فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با حضور در آشپزخانه اردوگاه کمیته امداد در سنندج، در توزیع غذا بین نیازمندان شرکت کرد.

خبرگزاری فارس: سردار سیدصادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان شامگاه سه‌شنبه با حضور در آشپزخانه اردوگاه علی ابن ابی‌طالب سنندج در تقسیم و توزیع غذا بین نیازمندان شرکت کرد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار داشت: کمک به نیازمندان از دستورات اکید اسلام و قرآن است لذا همه مسلمانان باید برای اجرای این دستورات اهتمام داشته باشند.

وی اذعان داشت: فلسفه وجودی ماه مبارک رمضان، قرارگیری در شرایط زندگی قشر ضعیف جامعه است که متمکنین و خیرین می‌توانند با شرکت در رزمایش بخشش ایرانیان مشارکت کنند و از فقرا دستگیری کنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: اجازه ندهیم در روزهایی که کرونا مردم را تهدید می‌کند، مستمندان تنها بمانند بلکه باید در حد توان به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده کمک کنیم.

فرمانده‌ای که غذا بین نیازمندان توزیع می‌کند

کمیته امداد استان کردستان از اولین روز ماه مبارک رمضان 6 آشپزخانه در قالب رزمایش "بخشش ایرانیان" در برخی شهرهای استان راه‌اندازی کرده و برای افطاری غذای گرم طبخ به دست نیازمندان می‌رسد.

دو روز پیش هم رزمایش بزرگ کمک مومنانه سپاه بیت‌المقدس با حضور نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه، معاون استاندار و جمعی از مسوولان لشکری و کشوری در کردستان برگزار شد که در قالب این رزمایش بیش از ۱۵ هزار بسته معیشتی بین خانوارهای بی‌بضاعت و متاثر از کرونا توزیع شد.

فرمانده‌ای که غذا بین نیازمندان توزیع می‌کند

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو