دانلود بازی Electro Ride The Neon Racing برای کامپیوتر – نسخه PLAZA

دانلود بازی Electro Ride The Neon Racing برای کامپیوتر – نسخه PLAZA


منبع: دانلود ها

100

1399/3/15

15:00


بازی Electro Ride The Neon Racing شما را به بلوک شرقی برده و عصری را به شما نشان می‌دهد که اروپا طی آن به مرکز قدرت و ثروت ابدی تبدیل شده است و پیشرفت زیادی در طول سال‌ها داشته است. حال در چنین دنیایی، یک شهرت تمام عیار انتظار شما را می‌کشد و باید با رانندگی خاص خود، بتوانید چنین هدفی را برای خود مسجل کنید. گفتنی است که هیچ‌گونه ترمز ABS، سیستم کنترل کششی و سیستم الکترونیکی مدرن در گیم‌پلی بازی وجود دارد و صرفا شما خواهید بود و یک وسیله‌ی نقلیه کلاسیک که باید در دنیایی از نورهای نئون مدرن رانندگی کنید. سعی کنید قدرت بالای خود را نشان داده و مهارت خود را به‌کار گیرید. رانندگی با خودروهای مختلف، حس و حال تازه‌ای برای شما خواهد داشت و می‌توانید به‌شکلی افسانه‌ای آن‌ها را امتحان کنید.

Electro Ride The Neon Racing PC-PLAZA

دانلود-بازی-Electro-Ride-The-Neon-Racing

مطالب مرتبط

بیش از ۲۰ ماشین در بازی Electro Ride The Neon Racing وجود دارند و می‌توانید از آن‌ها برای ارائه یک چالش واقعی استفاده کنید. تصور شما از حضور در تک تک مسابقات، باید به‌مانند یک رقابت بزرگ جهانی باشد. شما تجربه کننده یک چالش واقعی هستید و نباید چنین مواردی را فراموش کنید. مسیرهای بازی در جمهوری‌های مختلف آن زمان‌ها جریان دارد و از بین‌ آن‌ها می‌توانیم به جمهوری دموکراتیک آلمان، بلغارستان و چکسلواکی اشاره کنیم. مسابقات زیر نورهای زیبای نئون انجام می‌شوند و بنابراین شما در هر لحظه از بازی، از زیبایی بصری و گرافیکی آن لذت خواهید برد. بازی را می‌توانید به‌صورت دونفره و همراه با تقسیم کردن صفحه نمایش انجام داده و از گیم‌پد نیز برای تجربه بهتر استفاده کنید. سرعت خود را به نهایت رسانده و اجازه ندهید که موانع شما را از هدف خودتان بازدارند. هدف چیزی جز پیروزی و به‌دست آوردن شهرت نیست. در چنین دنیایی تنها شهرت بالا می‌تواند روح و روان شما را ارضا داده و بهتر شرایط را برای‌تان ایجاد کند.

info

In an alternate Europe in which the Eastern Bloc did not fall, but transformed into a center of eternal wealth and progress – this is where fame awaits you. No ABS, no traction control, no modern electronic system. Only you and a beautiful, classic vehicle with super-powerful neon lights. Show your driving and drifting skills in such cars.

Think you’re a great racer? Get out of that Ferrari and stand for the real challenge: race with the crazy machines from the Eastern Bloc! No ABS, no traction control, no nothing. Just you and a beautiful, classic car with powerful neons. Show your tackling and drifting skills in these cars! Try out 20+ cars inspired by the legends from:

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Microsoft Windows 7/8/10 64-bit

Processor: Intel Core i3 or AMD equivalent

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Nvidia GT 9500 or AMD equivalen

DirectX: Version 11

Storage: 5 GB available space

Sound Card: DirectX Compatible Soundcard

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Microsoft Windows 7/8/10 64-bit

Processor: Intel Core i5 or AMD equivalent

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 1060 or AMD equivalent

DirectX: Version 11

Storage: 5 GB available space

Sound Card: DirectX Compatible Soundcard

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Electro Ride The Neon Racing-PLAZA با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو