0 تا ۱۰۰ خرید سرور مجازی

منبع: بیتوته

118

1399/6/27

15:10


0 تا ۱۰۰ خرید سرور مجازی



سرور مجازی ایران,خرید سرور مجازی,VPS ایران

خرید سرور مجازی

 

سرور مجازی یا همان VPS که کوتاه شده‌ی Virtual Private Server می‌باشد، نوعی سرور است که توسط تکنولوژی‌های مجازی سازی بر روی یک سرور اختصاصی ایجاد می‌شود. برای ایجاد سرور مجازی، مجازی‌ساز ها با تقسیم منابع سخت افزاری و پهنای باند، یک سرور اختصاصی را به چند سرور مجازی تبدیل می‌کنند.

 

سرور مجازی می‌تواند برای مصارف مختلفی مانند: وب سرور، میل سرور، سرور بورس، سرور برگزاری کلاس آنلاین، کش سرور و ... مورد استفاده قرار گیرد.

 

انواع سرور مجازی از نظر موقیعت جغرافیایی:

در هنگام خرید سرور مجازی این سوال برای شما پیش خواهد آمد که خرید VPS خود را از کدام کشور انجام دهید؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که سرور های مجازی از نظر موقیعت جغرافیایی به دو دسته‌ی سرور مجازی ایران و سرور مجازی خارج دسته بندی می‌شوند.

 

 VPS ایران به دلیل اینکه در دیتاسنتر های داخلی میزبانی می‌شود سرعت بسیار بالاتر و پینگ تایم پایین‌تری نسبت به VPS خارج خواهد داشت.

 

انواع سرور مجازی از نظر سیستم عامل:

سرور مجازی ایران,خرید سرور مجازی,VPS ایران

سرور مجازی ایران

 

شما می‌توانید بر روی سرور مجازی خود یکی از توزیع‌های لینوکس مانند CentOS ،Ubuntu ،Debian ،Fedora و ... را نصب کنید که در این حالت شما یک سرور مجازی لینوکس خواهید داشت.

 

همچنین شما قادر خواهید بود یکی از نسخه‌های ویندوز سرور مانند Windows Server 2012 یا ویندوز سرور ۲۰۱۹ را بر روی VPS خود نصب نمایید که در این حالت شما دارای یک سرور مجازی ویندوز خواهید بود.

 

قیمت خرید VPS:

خرید سرور مجازی با قیمت‌های مختلفی می‌تواند صورت گیرد. این تفاوت قیمت به نوع سرور، منابع سخت افزاری(میزان رم، سی پی یو و فضای ذخیره سازی سرور شما)، پهنای باند، ترافیک، موقعیت جغرافیایی VPS و خدمات پشتیبانی شرکت ارائه دهنده وی پی اس مرتبط می‌باشد.

 

چطور باید یک سرور مجازی مناسب خریداری کرد ؟

خدمات فروش سرور مجازی(VPS) را شرکت‌های میزبانی وب ارائه می‌نمایند. یکی از شرکت‌های معتبری که در زمینه خرید سرور مجازی می‌توانیم به شما معرفی نماییم شرکت هاستیدا می‌باشد. این شرکت با فراهم کردن زیر ساخت بسیار قدرتمند و پایدار، خدمات سرور مجازی ایران و سرور مجازی خارج را در بهترین دیتاسنتر کشور ایران و برترین دیتاسنتر های کشور آلمان و فرانسه ارائه می‌نماید.

 

مزایای خرید وی پی اس هاستیدا :

• مشاوره رایگان قبل از خرید

• پورت اتصال ۱۰ گیگابیتی و ترافیک نامحدود

• تحویل سرور مجازی ایران و سرور مجازی خارج در کمتر از ۲ دقیقه!

• ۷۲ ساعت گارانتی بازگشت وجه در صورت عدم رضایت از سرور مجازی خریداری شده!

• ارائه VPS با استفاده از زیر ساخت Dual Stack برای اولین بار در ایران!

• استفاده از به‌روزترین سرور های HPE جهت ارائه خدمات

• ارائه سرور مجازی ایران و سرور مجازی خارج با استفاده از استوریج‌های SSD و NVMe

• ارائه حرفه‌ای ترین کنترل پنل مدیریت VPS در کشور. با کنترل پنل سرور مجازی هاستیدا شما قادر خواهید بود از ۰ تا ۱۰۰ سرور مجازی خود را مدیریت نمایید.

 

نحوه خرید سرور مجازی از هاستیدا چگونه است؟

جهت خرید سرور مجازی ایران و سرور مجازی خارج کافیست در گوگل سرچ نمایید سرور مجازی هاستیدا و یا به صورت مستقیم وارد سایت Hostida شوید، سپس از منوی سرور مجازی یکی از زیر منو های خرید VPS ایران یا خرید VPS خارج را انتخاب نمایید.

 

پس از وارد شدن به منوی مربوطه شما قادر خواهید بود پلن‌های متنوع خرید وی پی اس را با یکدیگر مقایسه نمایید و متناسب با نیاز های خود یک سرور مجازی ویندوز یا سرور مجازی لینوکس خریداری نمایید.

 

اگر در هنگام انتخاب پلن مناسب برای کسب و کار خود نیاز به دریافت مشاوره داشته باشید می‌توانید در صفحه سرور مجازی هاستیدا درخواست مشاوره رایگان ثبت نمایید تا در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته شود.

 

همچنین شما می‌توانید از طریق شماره ۷۸۳۷۲-۰۲۱ با مرکز تماس هاستیدا ارتباط حاصل نمایید.

www.hostida.com

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو