راهنمای سفر به کانادا و تخمین هزینه اقامت، گردش و غذا در این کشور

راهنمای سفر به کانادا و تخمین هزینه اقامت، گردش و غذا در این کشور


منبع: آرگا

83

1399/7/4

10:04


سفر به کشور کانادا تجربه ای بی نظیری برای هر گردشگر خواهد بود در سفر به این کشور پر جاذبه می تانید از دیدنی های مختلفی بازدید کنید این کشور دارای جاذبه های توریستی مهمی همچون شهر ونکوور، مونترال، بنای ویکتوریا و … دیدن کنید که هر یک از زیبایی های بی حدی برخوردار می باشند همچنین در سفر به این کشور توصیه می کنیم تا برنامه ریزی دقیقی را داشته باشید.

راهنمای سفر به کانادا و تخمین هزینه اقامت، گردش و غذا در این کشور

کانادا یکی از مناطق تفریحی و پر جاذبه ای است که برای خیلی از گردشگران ایرانی جذابیت دارد اهمیت توریستی این کششور موجب شده است تا هر ساله گردشگران زیادی از نقاط مختلف دنیا به ویژه ایران به این منطقه سفر کنند و تجربه های مختلفی از سفرهای خود به این مناطق داشته باشند. کانادا کشوری با جاذبه های توریستی متعدد است و با وجود طبیعت چشم نواز جنگل های بارانی خود در میان گردشگران شهرت یافته است همچنین این کشور پر جاذبه به دلیل برخورداری از پارک های کوهستانی مختلف مورد توجه قرار می گیرد از سوی دیگر نیز چشم اندازهای این کشور در آسمان شب دیدنی تر خواهد بود. با وجود این تفاسیر باید گفت سفر به کانادا یک تجربه منحصر به فرد برای گردشگران خواهد بود و می تواند از جذابیت های بسیار زیادی برای آن ها برخوردار باشد این کشور در فصل سرما و در زمان یخبندان نیز دارای جاذبه های خاص خود می باشد و امکانات تفریحی مختلفی همچون اسکی دارد. ورزش های اسکی روی یخ از پرطرفدارترین ورزش هایی هستند که در این کشور برگزار می شوند و برای خیلی از گردشگران دارای جذابیت های خاص باشند شما علاقه مندان در این کشور می توانید از جاذبه های دیگر نیز بازدید کنید که در ادامه با آن ها آشنا خواهید شد و در این بخش اطلاعات گردشگری بیشتری را درباره نحوه رفتن به این کشور به دست می آورید.

سفر به کشور کانادا:

علاوه بر گردشگران هر ساله مهاجران زیادی هستند که از نقاط مختلف به کانادا می روند و علت این مهاجرت ها نیز وجود شرایط مطلوب اقتصادی در این مناطق می باشد که اهمیت آن را دو چندان کرده است اما پیش از هر چیز برای رفتن به این کشور باید یک برنامه ریزی دقیق از سفر داشته باشید زیرا یکی از مهم ترین بخش های هر سفیر وجود هزینه هایی است که ممکن است با آگاه بودن از آن ها از مدیریت بیشتری برخوردار باشید. از سوی دیگر نحوه سفر به یک کشور  و آگاه بودن از شرایط سفر مطلوب به این کشورها می تواند از نکات مهم دیگری باشد که در طی سفر خود باید به آن ها توجه داشته باشید. در این بخش ما این امکان را به شما توریستان عزیز می دهیم تا از عمده هزینه های سفر همچون هزینه های اقامت، تفریح و غذا مطلع شوید و بتوانید سفری مطئن تر داشته باشید.

هزینه های رفتن به کانادا

چگونه مخارج سفر را تخمین بزنیم؟

در سفر خو به کشور کانادا برای اینکه بتوانید تخمین و محاسبه ای از هزینه های سفر خود داشته باشید باید هزینه های خود را به شکل دقیقی دسته بندی کنید به عنوان مثال اگر قصد اقامت دارید باید هزینه هتل را در نظر داشته باشید همچنین هزینه های غذا خوردن در رستوران های معمولی یا لاکچری را مد نظر داشته باشید با چنین دسته بندی می توانید مشخص کنید که برای یک سفر ارزان به این کشور چه میزان هزینه لازم است که در ادامه درباره آن ها توضیح می دهیم.

چگونه به کانادا برویم

هزینه های هتل:

زمانی که راهی سفر به این کشور می شیود باید بدانید که قصد داردی در چه نوع هتل های سکونت کنید این کشور دارای هتل هایی بسیار مجلل و لاکچی است هر یک از این هتل های لاکچری به روزترین امکانات را در اختیار گردشگران قرار می دهند اما به دلیل هزینه های بالایی که دارند ممکن است هر فردی توانایی پرداخت آن را نداشته باشد. همچنین از سوی دیگر برخی از اقامتگاه هایی وجود دارند که با ارائه امکانات نسبتا مناسب این امکان را به شما می دهند تا اقامتی راحت تر داشته باشید و هزینه های کمتری را پرداخت کنید. هزینه اقامتگاه های این کشور در سطح متوسط مبلغ ۲۵ تا ۱۰۰ دلار است این اقامتگاه ها وعده صبحانه نیز دارند دسته دیگر از اقامتگاه ها متل ها هستند که هزینه های آن بالای ۱۰۰ دلار است هتل ها نیز در سطح لاکچری هزینه بالای ۲۵۰ دلار دریافت می کنند.

سفر به کشور کانادا

هزینه های حمل و نقل:

برای اینکه تخمینی از هزینه های حمل و نقل خود در طول سفر به کانادا داشته باشید باید بدانید که این کشور در حمل و نقل های شهری خود از قطار و اتوبوس استفاده می کند هزینه های حمل و نقل با قطار برای مسیر ۱۴ ساعته ۱۱۷ دلار است بنابراین بهتر است تا برای حمل و نقل های شهری خود از اتوبوس استفاده کنید در این صورت می توانید مبلغ ۰.۷۵ دلار پرداخت کنید که حتما در هزینه های شما صرفه جویی ایجاد خواهد کرد. گردشگرانی که می خواهند با تاکسی تردد داشته باشند باید ۱ یا ۲ دلار پرداخت کنند همچنین هزینه های پروازی نیز بالای ۲۰۰ دلار هستند در صورت تمایل نیز برای اجاره خودرو باید ۲۵ تا ۵۸ دلار پرداخت کنید.

جاذبه های کانادا

هزینه های غذا:

دسته ای دیگر از هزینه های شما در طول سفر هزینه های غذا هستند که در هر وعده غذایی مختلف است خیلی از گردشگران برای صرفه جویی بیشتر مواد غذایی خریداری می کنند و خودشان برای پخت غذا دست به کار می شوند اما اگر قصد دارید تا در رستوران ها غذا بخورید بهتر است محاسبه ای از هزینه ها داشته باشیم. هزینه یک وعده صبحانه در این رستوران ها ۵ تا ۷ دلار است هزینه یک وعده غذایی ناهار برابر با ۱۵ تا ۲۶ دلار می باشد و برای صرف شام در یکی از رستوران های این کشور باید مبلغ ۲۰۰ دلار را در نظر بگیرید. محاسبه هزینه های آشپزی کردن در این کشور برای مدت یک هفته ۲۷ تا  ۵۵ دلار است به این شکل می توانید صرفه جویی بیشتری داشته باشید.

در سفر به کشور کانادا می توانید از دیدنی های مختلفی بازدید کنید این کشور دارای کلیساها، بناهای مدرن و لوکس و چشم اندازهای طبیعی ویژه ای است که در لینک می توانید با مهم ترین دیدنی های تاوا کانادا آشنا شوید و درباره جاذبه های توریستی آن اطلاعات بیشتری کسب کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو