آشنایی با انواع رنگ موی موقت و جذاب برای خانم های خوش سلیقه

آشنایی با انواع رنگ موی موقت و جذاب برای خانم های خوش سلیقه


منبع: آرگا

314

1399/7/4

23:03


در این مطلب به معرفی انواع رنگ موی موقت خواهیم پرداخت که امیدواریم به کمک این رنگ ها بتوانید زیبایی موهای خود را تکمیل نمایید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

آشنایی با انواع رنگ موی موقت و جذاب برای خانم های خوش سلیقه

اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که از رنگ موهایتان خیلی زود خسته می شوید بهتر است از رنگ مو موقت برای رنگ کردن موها استفاده نمایید زیرا این رنگ ها علاوه بر این که تغییرات مثبتی را روی موهای شما ایجاد می کنند بعد از یک یا دو بار شامپو زدن به آسانی از روی موها پاک می شوند.

رنگ موی موقت برای خانم ها

رنگ موها به صورت رنگ مو شیمیایی ، رنگ مو گیاهی و طبیعی ، رنگ مو موقت موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید آسیبی به موهایتان وارد نشود بهتر است برای رنگ کردن موهایتان از رنگ مو طبیعی یا گیاهی استفاده کنید. رنگ موهای شیمیایی نیز متنوع هستند و به مدت طولانی روی موها باقی می مانند. رنگ مو موقت نیز همانطور که از نامش مشخص است خیلی زود از روی سطح موها پاک می شوند.

رنگ مو موقت

انواع رنگ موقت

رنگ موهای موقت طیف وسیعی را در برمی گیرند و شما می توانید از آن ها به راحتی استفاده کنید همچنین به کمک این رنگ ها می توانید هر تکنیکی اعم از بالیاژ مو و آمبره و سامبره و … را روی موهای خود پیاده نمایید.

رنگ موهای موقت در دو نوع رقیق و غلیظ موجود می باشند که رنگ موهای موقت رقیق باعث می شوند تا موهای شما رنگی ملایم داشته باشند. رنگ موهای موقت غلیظ نیز باعث می شوند تا رنگ موها تیره تر شوند.

مدل رنگ مو موقت

به کمک اسپری مو و گچ مو یا رنگ خوراکی می توانید موهایتان را به صورت موقت رنگ بزنید که هر کدام از این روش ها ترفندهای خاص خودشان را دارند :

رنگ مو زنانه موقت

۱. رنگ مو موقت خوراکی 

یک شیشه از رنگ خوراکی را با ۱/۲ بطری نرم کننده ترکیب کنید سپس بطری را تکان بدهید تا رنگ و نرم کننده با یکدیگر مخلوط شوند.

موهایتان را بشویید و آن ها را خشک نمایید سپس محلول را به کمک براش به موهای خود بزنید و به مدت ۳۰ تا ۴۵ دقیقه صبر نمایید.

توجه داشته باشید که مواد نرم کننده نباید با ریشه موها تماس پیدا کنند زیرا آن ها را ضعیف می کنند همچنین این رنگ مو روی موهایی که دکلره شده اند به خوبی جواب می دهد.

مدل رنگ مو موقت

۲. اسپری مو موقت 

بهترین روش برای افرادی که تمایل دارند رنگ مویی موقت داشته باشند استفاده از اسپری رنگ می باشد. این رنگ مو به صورت اسپری است و قبل از استفاده از آن اسپری بهتر است رنگ را روی بخش کوچکی از موها بزنید همچنین توجه داشته باشید که اسپری را باید روی موهای تمیز و خشک خود بزنید زیرا در صورت خیسی یا نم دار بودن موها مواد اسپری شده نمی توانند بدرستی روی سطح موها تثبیت شوند.

اگر تمایل دارید رنگ مو موقت روی موهایتان جذاب تر به نظر برسد بهتر است ابتدا اسپری سفید رنگ را روی موهای خود بزنید سپس رنگ مو مورد نظر را روی موهایتان اسپری نمایید.

رنگ مو موقت زنانه

۳. گچ مو موقت

به کمک این روش می توانید هایلایتی زیبا را روی موهای خود ایجاد نمایید. برای این منظور گچ مو را روی موهایتان قرار دهید سپس آن را به سمت پایین بکشید و در نهایت نیز اسپری تثبیت کننده را روی سطح موهایتان بزنید.

رنگ مو موقت

نکات طلایی برای رنگ کردن موها با رنگ موقت

۱. بعد از رنگ کردن موها آن ها را بلافاصله نشویید.

۲. اگر از رنگ موقت استفاده می کنید بهتر است از اتو مو و سشوار مو کمتر استفاده نمایید.

۳. این رنگ مو نیز فانتزی می باشد و دارای تنوع زیادی است.

رنگ موی فانتزی

۴. از این رنگ مو نیز می توانید به راحتی استفاده کنید.

۵. این رنگ مو حساسیت ایجاد نمی کند و به راحتی از روی موها پاک می شود.

مدل رنگ مو موقت

در این مطلب با نحوه رنگ کردن موها به کمک رنگ موی موقت آشنا شدید که امیدواریم این رنگ ها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید به کمک آن ها رنگ مویی متفاوت را روی موهای خود ایجاد نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو