پایان فاز چهارم محوطه سازی سراب فارسبان

منبع: همگردی

75

1399/7/30

18:00


ایسنا/ براساس سخنان رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نهاوند، پایان فاز چهارم محوطه سازی سراب فارسبان صورت گرفت.

قضیه چیست؟

محسن جانجان توضیح داد: ایجاد زیرساخت در سراب فارسبان از دو سال پیش آغاز و در ابتدا اولویت بندی انجام شد بطوریکه در سال 97 فاز اول ساماندهی مسیر دسترسی به این سراب با اعتبار افزون بر 200 میلیون تومان صورت گرفت.

وی ادامه داد: در همان سال فاز دوم که شامل روشنایی داخل محوطه سراب بود، با اعتبار حدود 250 میلیون تومان انجام شد و در فاز سوم نیز پیاده راه سازی در دستور کار قرار گرفت و با 100 میلیون تومان اعتبار با همکاری منابع طبیعی انجام شد.

جانجان اضافه کرد: فاز چهارم در سال جاری اجرایی شد که شامل نصب برج نوری در داخل محوطه سراب فارسبان بود و 400 میلیون تومان اعتبار برای آن درنظر گرفتیم، علاوه بر آن محوطه سازی و انجام مبلمان محیطی متناسب با اکوسیستم محیط نیز اجرا شد.

وی بیان کرد: فارسبان یکی از سراب های پربازدید نهاوند است، پیش از شیوع کروناویروس و با انجام اقدامات اولیه در این مکان و فراهم شدن اسکان شبانه گردشگران این جاذبه طبیعی دو برابر شد که امیدواریم با از بین رفتن کرونا رونق به گردشگری بازگردد.

پایان فاز چهارم محوطه سازی سراب فارسبان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو