بازیگران سریال روزگارانی در چوکوروا + بیوگرافی کامل

بازیگران سریال روزگارانی در چوکوروا + بیوگرافی کامل


منبع: زیبامون

1,271

1399/8/19

12:30


در این بخش از زیبامون، به معرفی سریال ترکیه ای روزگارانی در چوکوروا و بازیگران این سریال پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید!

بازیگران سریال روزگارانی در چوکوروا + بیوگرافی کامل

در روزهای کرونایی که مجبور هستیم بیشتر وقتمون رو در خانه سپری کنیم، دیدن فیلم و سریال میتونه بهترین انتخاب باشه. سریالهای ترکیه‌ای به دلیل طولانی بودن و داشتن داستانی جذاب و مهیج معمولا طرفداران خیلی زیادی در کشور ما دارند و بسیاری از افراد تمام قسمتهای این سریالها رو دنبال می‌کنند و از تماشا کردن آن لذت می‌برند!

سریال روزگارانی در چوکوروا (bir zamanlar cukurova) یکی از سریالهای تقریبا جدید ترکیه‌ای هست که در سال 2018 تولید شده و این روزها از شبکه ATV پخش میشه.

ما در این بخش از زیبامون دات کام، خلاصه داستان سریال روزگارانی در چوکوروا رو براتون آماده کریم و بیوگرافی کامل بازیگران سریال bir zamanlar cukurova رو هم گردآوری کردیم. اگه این سریال رو هنوز تماشا نکردید، بهتون پیشنهاد میکنیم حتما این بخش رو بخونید و بعد با داشتن یک پیش زمینه از داستان سریال، به تماشای سریال روزگاری در چوکوروا بپردازید.

 

حتما بخوانید: ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2019

 

خلاصه سریال روزگارانی در چوکوروا - bir zamanlar cukurova

داستان سریال روزگارانی در چوکوار (به انگلیسی Bitter Lands) از دهه 1970 در استانبول شروع میشه و در زمین‌های حاصلخیز چوکوروا و آدانا (Adana) شهری در جنوب ترکیه ادامه پیدا میکنه. 

زلیخا دختر جوان و زیبایی هست که به همراه برادر ناتنی خود به نام ولی و جاری خود زندگی میکند. زلیخا به عنوان یک خیاط در یک منطقه شناخته شده در استانبول کار میکنه و آرزو داره تا با معشوقه خود ییلماز ازدواج کند!

ییلماز مردی پرتلاش و سخت کوش هست که به دلیل از دنیا رفتن خانواده‌اش توسط استادش تربیت شده و حالا به عنوان مکانیک خودرو مشغول به کار هست! ییلماز زندگی ثروتمندی نداره اما برای خوشبخت کردن زلیخا میتونه دست به هر کاری بزنه!

ییلماز و زلیخا تمام تلاش خودشون رو می‌کنند تا هرچه زودتر ازدواج کنند اما در این بین، اتفاق غیر منتظره‌ای می‌افته و سرنوشت اونها رو تغییر میده!

برادر ناتنی زلیخا برای جبران بدهی قمار خود به فرمانده مافیا، خواهر خود یعنی زلیخا رو به اونها میفروشه و ییلماز برای نجات دادن معشوقه خود از دام مافیا، رئیس مافیا رو به قتل میرسونه.

پس از این فاجعه، ییلماز راهی جز فرار از استانبول نداره! او قصد داشت زلیخا رو به استاد خودش بسپاره اما زلیخا مصمم بود تا مرد مورد علاقه خودش رو تنها نگذاره! زلیخا و ییلماز، امیدها و آروزهای خودشون رو رها کرده و با یکدیگر به شهر آدانا فرار کردند!

 

سریال روزگارانی در چوکوروا

 

این دو برای فرار از تاریکی و ترس، هویت اصلی خودشون رو پنهان کردند و در شهر آدانا خودشون رو به عنوان خواهر و برادر معرفی کردند و در مزرعه‌ای در شهر آدانا مشغول به کار شدند.

در این بین، دمیر، صاحب مزرعه، بدون اینکه بدونه زلیخا عاشق مرد دیگریست، احساساتی نسبت به او پیدا میکنه و داستان درام و رمانتیک ترکیه‌ای شکل تازه‌ای به خودش میگیره و این سریال داستان عشق افسانه‌ای زلیخا و ییلماز رو به تصویر میکشه.

آیا عشق افسانه‌ای ییلماز و زلیخا بر همه موانع غلبه میکنه؟ آیا دمیر موفق میشه قلب زلیخا را بدست بیاره؟ آیا ییلماز موفق میشه هویت خودش رو مخفی نگه داره و از زنی که دوست داره محافظت کنه؟ چه کسی در این نبرد پیروز میشه؟ قدرتمندانی که میتونن برای رسیدن به خواسته‌های خودشون دست به هر کاری بزنند یا کسانی که به قدرت عشق اعتقاد دارند؟

 

حتما بخوانید: بیوگرافی سام اصغری نامزد ایرانی بریتینی اسپیرز + عکس

 

بیوگرافی بازیگران سریال روزگارانی در چوکوروا

 

Hilal Altinbilek در نقش زلیخا در سریال روزگارانی در چوکوروا

هلال آلتینبیلک بازیگر نقش زلیخا در سریال روزگارانی در چوکوروا در تاریخ 21 ژانویه 1991 در ازمیر ترکیه متولد شده است. او در استودیو بازیگری Mujdat تحصیل کرده و توسط آژانس استعدادهای درخشان Socia Entertainment & Gcma وارد عرصه بازیگری شده است. 

هیلال، برای اولین بار در فیلم درام ترکیه‌ای به نام Deep Water معرفی شد و با بازی در فیلم درام محبوب ترکیه‌ای به نام Black Rose به محبوبیت رسید و حالا با بازی در سریال روزگارانی در چوکوروا محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. او دارای چشمهایی به رنگ آبی، موهایی به رنگ قهوه‌ای تیره و قد 168 سانتی متر هست.

 

هلال آلتینبیلک

 

حتما بخوانید: بیوگرافی طناز طباطبایی + خبر بارداری و استایل های او

 

Ugur Gunes در نقش ییلماز در سریال روزگارانی در چوکوروا

اوگور گونش در سریال روزگارانی در چوکوروا در نقش ییلماز بازی کرده است. او متولد 13 ژانویه 1987 در آنکارا ترکیه هست و دارای تحصلات در زمینه تئاتر در دانشگاه آنکارا هست. او توسط آژانش استعداد یابی Ates Management وارد بازیگری شده است.

اوگور گونش اولین بازی خودش رو با حضور در سریال درام Start Again شروع کرد و با بازی در فیلم درام محبوب ترکی به نام Resurrection Ertugrul محبوبیت بیشتری پیدا کرد و حالا نیز با بازی در سریال روزگارانی در چوکوروا بیشتر از همیشه معروف و محبوب شده است. او دارای چشمهایی به رنگ فندقی، موهایی به رنگ مشکی و قد 181 سانتی متر هست.

 

اوگور گونش

 

Mustafa Acilan در نقش ولی در سریال روزگارانی در چوکوروا

مصطفی آچیلان در نقش ولی در سریال روزگاری در چوکوروا بازی کرده است. او متولد 22 فوریه 1987 در استانبول ترکیه هست و تحصیلاتی در زمینه مدیریت بازرگانی داره. مصطفی آچیلان بازیگری رو از سال 2016 و با بازی در سریال Kanit شروع کرده است و بازی در سریال روزگارانی در چوکوروا محبوبیت بیشتری برای او به وجود آورده است.

 

مصطفی آچیلان

 

حتما بخوانید: 15 سلبریتی تاثیر گذار در دنیای فشن و مد + عکس

 

Murat Unalmis در نقش دمیر در سریال روزگارانی در چوکوروا

مرات اونالمیش، در سریال روزگارانی در چوکوروا در نقش دمیر بازی میکند. او متولد 23 آوریل 1981 در کایسری ترکیه هست و در رشته مدیریت بازرگانی در دانشگاه Marmara تحصیل کرده و پس از فارغ التحصیل شدن، به یادگیری بازیگری پرداخته است. همسر او Birce Akalay هست.

مورات اونالمیس با بازی در فیلم ترکی I Saw the Sun (گونسی گوردوم) شناخته شد و سپس به شخصیت اصلی عشق در آسمان (Yer Gok Ask) تبدیل شد و حالا نیز با بازی در نقش دمیر در سریال روزگارانی در چوکوروا بیشتر از گذشته معروف شده است. او دارای چشمهایی به رنگ مشکی، موهایی به رنگ مشکی و قد 187 سانتی متر هست.

 

مرات اونالمیش

 

Vahide Percin در نقش هونکار یامان در سریال روزگارانی در چوکوروا

وحیده پرچین بازیگر اهل ترکیه یکی دیگه از بازیگران سریال روزگارانی در چوکوروا هست که در نقش هونکار یامان بازی کرده است. او در تاریخ 13 ژوئن 1965 در ازمیر ترکیه متولد شده است. وحیده پرچین در دوران دبیرستان گرافیک و در طول دانشگاه اقتصاد خواند اما به دلیل علاقه زیادی که به بازیگری داشت، تصمیم گرفت تا رویای خودش رو دنبال کنه و به همین دلیل وارد دانشکده هنرهای زیبا و تئاتر 9Eylul University شد. او همسر Altan Gordum هست.

وحیده پرچین با بازی در درام محبوب ترکی به نام An Istanbul Fairytale (بیر استانبول ماسالی) مشهور شد و اکنون نیز با بازی در سریال روزگارانی در چوکوروا محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. او دارای چشمهایی به رنگ سبز، موهایی به رنگ قهوه‌ای و قد 178 سانتی متر هست.

 

وحیده پرچین

 

حتما بخوانید: سلبریتی هایی که بیشترین تعداد فرزند را دارند!

 

سایر اسامی بازیگران سریال روزگارانی در چوکوروا

 

  • Selin Yeninci (سلین ینینچی) در نقش ثانیه در سریال بیر زامانلار چوکوروا

  • Sibel Tascioglu (سیبل تاشچی اوغلو) در نقش شرمین در سریال روزگارانی در چوکوروا

  • Selin Genc (سلین گنج) در نقش گل تن در سریال روزگاری در چوکوروا

  • Polen Emre (پولن امره) در نقش فدیک در سریال بیر زامانلار چوکوروا

  • Bülent Polat (بولنت پولات) در نقش غفور در سریال bir zamanlar cukurova

  • Kerem Alışık (کرم آلیشیک) در نقش علی رحمت در سریال چوکوروا

  • Yeliz Doğramacılar (یلیز دوغورم آچیلار) در نقش فوسن در سریال روزگاری در چوکوروا

  • Aras Şenol (آراس شنول) در نقش چتین در سریال چوکوروا

  • Serpil Tamur (سرپیل تامو) در نقش هامین یا عزیزه در سریال بیر زامانلار چوکوروا

  • Nazan Kesal (نازان کسال) در نقش سودا در سریال روزگاری در چوکوروا

  • Furkan Palalı (فورکان پالالی) در نقش فیکرت در سریال چوکوروا

  • Alayça Öztürk (آلایچا اوزتورک) در نقش ساوجی در سریال بیر زامانلار چوکوروا

  • Mehmet Polat (محمت پولات) در نقش هاتیب در سریال bir zamanlar cukurova

  • Melike İpek Yalova (ملیکه ایپک یالووا) در نقش مژگان در سریال روزگارانی در چوکوروا

 

سریال بیر زمانلار چوکوروا

 

حتما بخوانید: عکس عروسی بازیگران ایرانی و همسرانشان جدید

 

سخن آخر

شما میتونید برای کسب اطلاعلات بیشتر در رابطه با سریال روزگارانی در چوکوروا به صفحه اینستاگرام این سریال به آدرس bzcdizi مراجعه کنید و جدیدترین عکسها و فیلمهای مربوط به این سریال جذاب و پربیننده رو مشاهده کنید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو