کراتینه و مراقبت های بعد از آن

کراتینه و مراقبت های بعد از آن


منبع: زیبامون

143

1399/9/9

15:21


برای آشنایی با بهترین روشهای مراقبت از مو بعد از کراتینه کردن موها، حتما این بخش از زیبامون رو مطالعه کنید.

کراتینه و مراقبت های بعد از آن

شما چقدر به سلامت موهای خود اهمیت می‌دهید؟ استفاده از شامپوهای کراتینه راحت‌ترین و مناسب‌ترین گزینه برای محافظت از سلامت موها یا احیای فولیکول‌های مو می‌باشد. از آنجا که طراوت و شادابی موها تاثیر مستقیمی بر زیبایی چهره و ظاهر افراد دارد، بهترین پیشنهاد برای مراقبت از موها استفاده از شامپو کراتینه ریو خواهد بود. کراتینه می‌تواند ساختار درونی و بیرونی موها را ترمیم و احیا کند، به همین جهت نیاز ضروری برای تقویت، حالت گرفتن، صاف شدن موها ضروری محسوب می‌شود.

قطعاً این سوال در ذهن شما می‌چرخد: چرا شامپو کراتینه ریو؟! پاسخ زمانی روشن می‌شود که بدانید این شامپوی بی‌نظیر چه مزیت‌های برای مو دارد، پس در ادامه‌ی مطلب همراه ما باشید تا به پاسخ سوال‌های خود برسید.

 

موهای کراتین شده

 

کراتینه، تنها راه رهایی از موهای مجعد و وز

بسیاری از افراد در جامعه از مجعد یا به اصطلاح ساده‌تر وز بودن موهای خود رنج می‌برند و به همین جهت به دنبال راهکارهای مختلف برای خلاصی از این مسئله هستند. کراتینه کردن مو روشی با دو فائده‌ی مهم است که در حال حاضر بهترین راهکار نیز محسوب می‌شود.

عمدتاً کراتینه مو به دو منظور احیای موهای شکننده و همچنین صاف و لخت کردن موها در سالن‌های زیبایی توسط افراد حرفه‌ای صورت می‌پذیرد. کراتینه که نوعی ماده‌ی پروتئینی و گرفته شده از طبیعت است به راحتی می‌تواند موهای سوخته شده بر اثر مواد شیمیایی را احیا کند.

 

قبل و بعد از کراتینه کردن مو

 

مواد مخصوص کراتین به صورت میلی فروخته می‌شود تقریباً گران بوده و معمولاً به میزان حجم و بلندی موهای فرد خریداری می‌شود. گذاشتن کراتینه بر روی موی سر مدت زمانی در حدود یک الی دو ساعت برای موهای بلند نیاز دارد و معمولاً طی چند مرحله انجام می‌شود، بنابراین استفاده از کراتینه هم نیاز به تجربه‌ی کافی دارد.

پس در انتخاب سالن زیبایی مدنظر خود دقت کافی را به خرج دهید، البته لازم است بدانید که اثر کراتینه بر روی مو مدت مشخصی خواهد ماند. نکته‌ی مهم‌تر آن است که مراقبت از مو پس از انجام کراتینه حساس‌تر خواهد بود.

 

پس از کراتینه مراقب موهای خود باشید!

به طور قطع افراد پس از انجام کراتینه مو از زیبایی و صافی موهای خود احساس خوشایندی دارند، اما برای ماندگاری این احساس خوب می‌بایست از موهای تقویت شده‌ی خود مراقبت کنید.

اولاً موها پس از کراتینه نباید به صورت مداوم با اتو مو صاف شود، ثانیاً استفاده از هر نوع شامپوی معمولی برای موهای کراتینه شده توصیه نمی‌شود. اگر می‌خواهید اثر کراتینه روی موهای شما در مدت طولانی باقی بماند بهتر است از یک شامپو مخصوص موهای کراتینه شده استفاده نمایید.

 

شامپو کراتینه ریو، بهترین انتخاب برای موهای شما

اگر موهای خود را به تازگی کراتینه کرده‌اید و به دنبال یک شامپوی مخصوص برای موهای خود هستید، اصلاً درنگ نکنید! شامپو کراتینه ریو مخصوص موهای شما است. همانطور که از نام شامپو کراتینه ریو مشخص است، این شامپو حاوی مقادیر مناسبی از کراتین بوده و موجب تقویت ریشه و ساقه‌ی مو، بازسازی بافت‌های آسیب دیده و... می‌شود.

این شامپو که به روش استفاده از شامپوهای معمولی مورد مصرف واقع می‌شود، یکی از بهترین تولیدات برند ریو است که در میان رقبای خود به بهترین شکل ممکن ظاهر شده است. شایان ذکر است که شامپو کراتینه ریو علاوه بر محافظت از سلامت مو، موجب از بین رفتن آلودگی‌های سطح پوست سر و تر موها نیز خواهد شد. بنابراین هیچ نگرانی بابت تمیزی و پاکیزگی موها وجود ندارد، شامپو کراتینه ریو دارای فوائد خاصی است که در ادامه شرح داده می‌شود.

 

برجسته‌ترین مزایای استفاده از شامپو کراتینه ریو

 

شامپو کراتینه ریو

 

شامپو کراتینه ریو که کاملاً بدون سولفات است، توسط این برند معتبر و معروف با کیفیت بالا و شگفت‌انگیز تولید می‌شود، به همین جهت دارای مزایای خاصی برای موها نیز می‌باشد. برخی از مهم‌ترین مزیت‌های شامپو کراتینه ریو به شرح زیر است:

 

  • آبرسان قوی برای ریشه‌ی مو
  • ترمیم بافت‌های آسیب دیده و تقویت کننده مو
  • فاقد از هرگونه سولفات و سدیم کلراید
  • تمیز کننده قوی و مناسب
  • بهترین شامپو برای استفاده قبل یا بعد از کراتینه کردن مو
  • دارای عصاره‌ی زنجبیل، ویتامین‌های a‌ ، e، b5، h
  • اثر گذاری سریع و پر قدرت

 

موارد فوق به خوبی بیانگر کیفیت این شامپوی ساخت برزیل بوده و به وضوح روشن است که شامپو کراتینه ریو طرفداران بسیاری دارد. پس اگر موهای خود را کراتینه کردید، حتما از این شامپوی تقویت کننده استفاده کنید.

 

قیمت شامپو کراتیه ریو چقدر است؟

همانطور که قیمت مواد مخصوص کراتینه برای شما مهم است، بنابراین قیمت این شامپو نیز حائز اهمیت خواهد بود. پیش از هرچیز بهتر است به این سوال پاسخ دهید: زمانی که برای برگرداندن سلامتی یا صاف کردن موهای خود چیزی حدود یک میلیون تومان هزینه کردید، آیا محافظت از آن با یک دهم هزینه‌ی اولیه مقرون به صرفه نیست؟

به وضوح روشن است که هیچ یک از افراد دوست ندارند زیبایی و طراوت موهایشان از بین برود، بنابراین برای خرید شامپو کراتینه ریو، خساست نکنید. همانطور که می‌دانید این شامپو کاملاً خارجی است، اما بسته به کیفیت بالایی که دارد از قیمت مناسبی برخوردار است. قیمت این محصول با حجم 500 میلی‌لیتر و در بسته بندی مناسب زیر 200 هزار تومان می‌باشد.

 

محصول تقلبی نخرید!

از آنجا کراتینه کردن مو در بستر جامعه بسیار جا اُفتاده است، بسیاری از سودجویان اقدام به فروش محصولات مراقبت از مو تقلبی کرده‌اند.بنابراین می‌بایست در هنگام خرید شامپو کراتینه ریو دقت لازم را به خرج دهید. بهترین کار برای خرید خوب این است که معتبرترین فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی و مراقبت از پوست و مو را بشناسید.

پیداکردن فروشگاهی معتبر در این زمینه در حال حاضر کار خیلی سختی نیست، تنها کافی است یه جستجوی کوتاه در گوگل داشته باشید! بهترین پیشنهاد گوگل برای شما فروشگاه اینترنتی پیراکده است.

 

برای مراقبت از زیبایی خود از پیراکده خرید کنید!

شامپو کراتینه ریو یکی از محصولات پر فروش، فروشگاه اینترنتی پیراکده است. پیراکده نام فروشگاه اینترنتی معتبر در زمینه فروش محصولات آرایشی بهداشتی بوده که تنوع بالایی از انواع محصولات را در ویترین فروشگاهی خود به کاربران عرضه می‌کند. این فروشگاه با قیمت‌های مناسب خود تلاش می‌کند تا همیشه رضایت مشتریان خود را جلب کند، به همین جهت موفق به اخذ نماد اعتماد الکترونیک، نشان ملی ثبت رسانه‌ی دیجیتال شده و عضو اتحادیه کسب و کارهای مجازی نیز هست. افزون بر این پیراکده همواره مطالب آموزنده‌ای را برای افزایش اطلاعات کاربران درباره محصولات در وبسایت خود قرار می‌دهد.

مجموع این امتیازات موجب می‌شود که پیراکده طرفداران و بازدید کنندگان بسیاری داشته باشد، بنابراین با اطمینان خاطر محصولات آرایشی بهداشتی مورد نیاز خود را از پیراکده خریداری کنید.

 

روش ارسال محصول را خودتان انتخاب کنید!

جالب است بدانید پیراکده نمونه‌ی اینترنتی فروشگاهی است که در کرج قرار دارد، بنابراین هر یک از کاربران محترم که در این شهر سکونت دارند می‌توانند برای مراجعه حضوری اقدام کنند. کما اینکه خرید اینترنتی در شرایط کنونی جامعه از چندین جهت بهتر است. از طرفی مشتریان در جای جای ایران عزیز می‌توانند محصولات خود را از طریق پست سفارشی، پیشتاز و معمولی دریافت کنند، بنابراین انتخاب به عهده‌ی مشتریان می‌باشد. همچنین ساکنین استان البرز و تهران نیز می‌توانند خرید خود را از طریق پیک یا اسنپ نیز تحویل بگیرند، هدف پیراکده رضایتمندی شماست!

 

کلام آخر

همانطور که در مطالب پیشین بیان شد، شامپو کراتینه ریو برای موهای کراتینه نشده نیز مفید است، به همین جهت تفاوتی نمی‌کند که شما موهای خود را کراتینه کرده‌اید یا نه! اگر می‌خواهید همواره بدرخشید و با اعتماد به نفس باشید برای زیبایی خود اهمیت قائل شوید، پس تا دیر نشده خرید خود را از پیراکده قطعی کنید...

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو