بیوگرافی سارا رسول زاده بازیگر سریال نجلا و هدیه سریال عاشقانه

بیوگرافی سارا رسول زاده بازیگر سریال نجلا و هدیه سریال عاشقانه


منبع: مینویسم

484

1399/10/6

23:34


بیوگرافی سارا رسول زاده بازیگر سینما و تلویزیون

شاید اکثریت سارا رسول زاده را به خاطر بازی خوب و جذابش در نقش هدیه سریال عاشقانه بشناسیم. محبوبیت او به دلیل بازی خوبش در این سریال و همچنین سریال نجلا می باشد و اخیرا هم مهمان برنامه دورهمی مهران مدیری بوده است. در این مطلب نگاهی به بیوگرافی سارا رسول زاده می اندازیم. در صورت علاقه مندی به مطالعه بیوگرافی بازیگران ایرانی همچون بیوگرافی پردیس پور عابدینی بازیگر نقش مانلی در سریال آقازاده و بیوگرافی ساقی حاجی پور بازیگر سریال همگناه را می توانید مطالعه نمایید.

بیوگرافی سارا رسول زاده بازیگر سینما و تلویزیون

سارا رسول زاده متولد هفدهم شهریور سال 1368 می باشد. او متولد تهران است و فعالیت هنری اش را از سال 1388 آغاز کرده است. او دارای مدرک تحیلی لیسانس مدیریت صنعتی از دانشگاه تهران و فوق لیسانس کارگردانی می باشد.

او از سن 8 تا 18 سالگی به کانون پرورش فکری کودکان می رفت و اولین بار تئاتر را با تئاتر عروسکی شروع کرد و برنده جایزه عروسک گردانی کشوری شد. همان سال ها نیز در تئاتر دانشجویی جایزه بهترین بازیگری گرفت. او در دوران دبیرستان رشته تجربی می خواند ولی از آنحا به دنبال امنیت شغلی و مالی بوده است رشته مدیریت صنعتی را انتخاب کرده است.

سارا رسول زاده در یک خانواده ۶ نفره متولد شده، او دو خواهر و یک برادر دارد . مادرش مشوق اصلی او برای تحصیل بوده است. پدرش بسیار علاقه مند بوده که او ورزش کند و به همین دلیل در رشته های هندبال و شنا فعالیت می کرد. اما با درگذشت پدرش در سن 20 سالگی ورزش برایش کم رنگ شد.

سارا رسولی زاده و همسرش

سارا رسول زاده هنوز ازدواج نکرده است و مجرد است و عقیده دارد که هنوز برای ازد.اج او بسیار زود است. او معتقد است ازدواج باید یک دوستی ابدی باشد.

بیوگرافی سارا رسول زاده بازیگر سینما و تلویزیون

زندگینامه سارا رسول زاده

ویژگی های شخصیتی سارا رسول زاده

از نظر خودش بزرگترین نقطه ضعف او حساس بودنش است و بارزترین ویژگی اش را جدی بودن در کار می داند. اهل تحلیل بودن و تک بعدی نبودنش را نقطه قوت خود می داند.

در زندگی خط قرمز های بسیاری دارد و زمانی که چیزی او را آزار دهد و موجب ناراحتی او شود تا زمانی که با آن کنار بیاید صبر می کند ولی در آخر سعی می کند درباره آن صحبت کند. اگر عصبانی شود لحن صحبتش تغییر می کند. از نظر خودش درونگراست. از اینکه احساس نا امنی کند می ترسد و به شدت ریسک پذیراست.

سارا رسول زاده و حرفه بازیگری

خواهران و برادرش مشوق اصلی برای بازیگری بوده اند. او برای ورود به بازیگری به ورک شاپ های دکتر علی رفیعی رفته است و به مدت 2 سال نزد ایشان آموزش دیده است و ایشان را همچون پدرش دوست دارد.

اولین تئاتر او “یرما” در سالن استاد سمندریان در سالن ایران شهر بوده است. بعد از آن خاطرات و کابوس های یک جامه دار درباره زندگی میرزا تقی خان فراهانی در تالار وحدت و سومین تئاتر خانه برنارد آلبا اثر لرکا در خانه وحدت که هرسه آنها را با استاد علی رفیعی کار کرده است.

سارا رسولی زاده در مصاحبه ای که با مهران مدیری در برنامه دورهمی داشت گفت که برای نقش هایش بسیار وقت می گذارد و برای انجام آنها بسیار تمرین می کند و عقیده دارد که باید برای خلق نقش هایش بسیار تلاش می کند.

اولین کار سارا رسول زاده در تلویزیون صدا و سیما در سال 1388 با برنامه «ترمه طلا» برای گروه کودک به کارگردانی محمدرضا حیدری بوده است. او در این کار مجری بازیگر بود، بعد از آن برنامه زنده «آفتاب گردان» برای گروه نوجوان در شبکه دو را اجرا کرد و در سال 1393 در سریال پرده‌نشین به کارگردانی بهروز شعیبی در تلویزیون حضور پیدا کرده است.

سارا رسولی زاده در سریال عاشقانه

در سال 1395 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در سریال عاشقانه در نقش هدیه به کارگردانی منوچهر هادی ایفای نقش کرده است. این نقش بسیار ساختار شکن بود و از انجایی که با عورف جامعه ما مطابقت نداشت باعث شد که وی با بازی در این نقش بیش از پیش دیده و شناخته شود.

سارا رسولی زاده در سریال عاشقانه

سارا رسولی زاده در سریال عاشقانه

عکس بازیگر نقش هدیه در سریال عاشقانه

عکس بازیگر نقش هدیه در سریال عاشقانه

سارا رسولی زاده در سریال نجلا

سارا رسولی زاده در سریال نجلا هم بسیار موفق بوده است و با خانم آزیتا حاجیان همبازی بوده است. قصه‌ی سریال نجلا در سال ۱۳۵۸ اتفاق افتاده ودرباره دختری به نام “نجلا” است که به پسری عاشق به نام “عبد” در آن اوضاع آشفته و نا امن وعده‌ای می‌دهد که اگر پسر بتواند او را از مرز رد کند و به زیارت اربعین برساند در مقابل به او پاسخ مثبت می‌دهد. اما همه این‌ها در طول مسیر دست‌خوش اتفاق‌هایی می‌شود.

سارا رسول زاده در سریال نجلا

سارا رسول زاده در سریال نجلا

پیج اینستاگرام سارا رسولی زاده

سارا رسول زاده ادر گفتگو اخیر خود با مهران مدیری گفت که اهل فضای مجازی نیست و پیجی در اینستاگرام ندارد. او گفت علاقه ای به حضور در فضای مجازی ندارد و از نظر او هم اکنون در اینستاگرام درباره افراد صحبت می شود و سم است.

بیوگرافی هدی زین العابدین به همراه معرفی کار های هنری او

گالری عکس های جدید سارا رسول زاده

 

فروشگاه قطعات آسانسور

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو