دانلود Atlantis Invaders 1.0.6 – بازی اکشن مهاجمین آتلانتیس برای اندروید

دانلود Atlantis Invaders 1.0.6 – بازی اکشن مهاجمین آتلانتیس برای اندروید


منبع: دانلود ها

130

1399/10/16

18:47


در بازی Atlantis Invaders شما به‌عنوان خلبان نخبه نیروی دریایی عمل خواهید کرد. وظیفه‌ی شما در این بازی این است که پیشرفته‌ترین زیردریایی را برداشته و آن را رهبری کنید. شما باید از بشریت در برابر انوبه حمله بیگانگان دفاع کرده و حواستان به موجودات هیولایی نیز باشد. دشمنان خود را با باران گلوله بدرقه کنید و سعی کنید که تکنیک‌ها و استراتژی‌های استادانه خود را به آن‌ها نشان دهید. حملات شرورانه بسیاری به شما انجام خواهد شد و شما باید تلاش زیادی برای پیروزی داشته باشید. سعی کنید به موقع جاخالی داده و در مواقع بحرانی فرار را به قرار ترجیح دهید. بازی دارای گرافیک و موسیقی بسیار جذابی است و حالت اکشن بازی را بهتر حفظ می‌کند. گیم‌پلی بازی نیز روان است و یقینا از تجربه‌ی آن حس و حال خوبی خواهید داشت. این بازی روی سیستم‌عامل اندروید ۵.۰ و بالاتر نصب و اجرا خواهد شد.

دانلود-Atlantis-Invaders

بازی Atlantis Invaders از ارتش قدرتمندی تشکیل شده است و شما می‌توانید از کشتی‌ها و هواپیماهای بدون سرنشین نیز استفاده کنید. سعی کنید آن‌ها را رفته رفته تقویت کرده و در کنار نبردها از مناظر رنگارنگ محیط بازی نیز لذت ببرید. حقیقت‌های ترسناکی در بازی وجود دارد که به آن‌ها اشراف پیدا خواهید کرد. رفلکس‌ها و مهارت‌های بزرگ شما است که در این بازی تعیین کننده است و باید آن‌ها را به درستی یاد بگیرید. سعی کنید در این ماجرایی بسیار خطرناک، همیشه حواس‌تان به میدان نبرد باشد و چشمتان را از دشمنان خود برندارید. سعی کنید شیوه‌های خود را آزمایش کرده و در صورت شکست، تغییراتی را در آن اعمال کنید. اگر فکر می‌کنید که المان‌های شما قدرت لازم برای حمله را ندارند، آن‌ها را ارتقا داده و طرح خود را دوباره تست کنید. شما بالاخره با این روش‌ها می‌توانید بهترین شیوه را برای نبرد خود انتخاب کنید. بنابراین نیازی نیست که نگران باشید.

info

You are an elite pilot of Earth’s Navy Force. Entrusted with the most advanced submarines, your mission is to defend humanity against swarms of monstrous sea creatures.
Shower the enemies with rains of bullets while dodging their vicious attacks with your masterful maneuvers. Recover treasured technology from the lost civilization of Atlantis to power up your army of ships and drones. Discover the terrifying truth that is kept in the depth of Earth’s ocean while enjoying the colorful sceneries of the seven seas.
Are you ready to test your reflexes and shooting skills on this dangerous, breathtaking, action-packed adventure?

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود فایل نصبی – نسخه معمولی

دانلود فایل نصبی – نسخه مود


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو