دانلود Ninja Arashi 2 1.1 – بازی ماجرایی نینجا آراشی ۲ برای اندروید

دانلود Ninja Arashi 2 1.1 – بازی ماجرایی نینجا آراشی ۲ برای اندروید


منبع: دانلود ها

161

1399/10/16

21:28


بازی Ninja Arashi 2 شما را با دنباله اثر موفق قبلی همراه می‌کند و باید به‌عنوان یک آرشی خشمگین در بازی حضور داشته باشید. او سرانجام از زندان منجمد فرار کرده است و دیگر دوسو که دیو ظالم و بسیار بادی است، به وی دسترسی ندارد. آرشی پیگیری‌های خود را بعد از فرار ادامه می‌دهد تا بتواند دوسو را پیدا کرده و پسرش را از دستش نجات دهد. با این حال، او می‌داند که سفر دور و درازی دارد و بسیار دشوارتر خواهد بود. این بازی دارای گیم‌پلی بسیار ساده و اعتیادآور است و می‌توانید از لحظه لحظه تجربه‌ی بازی لذت ببرید. این بازی دارای لحظات اعتیادآور است و می‌توانید به‌صورت کاملا مهیج و غیرمنتظره آن را ادامه دهید. المان‌های نقش آفرینی هم در بازی وجود دارد و شما می‌توانید مهارت‌های خود را کم کم افزایش دهید. بازی مکانیسم جذاب و عمیقی دارد و گیمرهای حرفه‌ای می‌توانند آن‌ها را درک کنند. این بازی روی سیستم‌عامل اندروید ۵.۱ و بالاتر نصب و اجرا می‌شود.

دانلود-Ninja-Arashi-2

 

info

Ninja Arashi 2 continues the legacy of the first ninja game.
In this episode 2, you play as the raging Arashi, who finally escapes from the frozen prison which was created by Dosu, a cruel evil demon. Arashi continues his pursuit after Dosu to rescue his son. However, the journey will be much more challenging this time.
Ninja Arashi 2 features simple yet addicting gameplay, giving you thrilling moments and unexpected experiences. The RPG elements allow you to upgrade your ninja skills and dwell into the depth of the game mechanic.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود فایل نصبی – نسخه معمولی

دانلود فایل نصبی – نسخه مود


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو