آشنایی با صخره پریکستولن و نحوه سفر به آن

آشنایی با صخره پریکستولن و نحوه سفر به آن


منبع: آرگا

92

1399/10/24

00:32


صخره پریکستولن یکی از صخره های مرتفع است که دارای چشم اندازهای بسیار زیبایی برای گردشگران می باشند این صخره دارای ارتفاع بسیار زیادی است و از ارتفاع آن می توانید چشم اندازهیا زیادی را مشاهده کنید. این منطقه برای علاقه مندان به صخره نوردی و ورزش های هیجان انگیز بسیار مناسب می باشد و در ادامه با آن آشنا می شوید.

صخره های پریکستولن یکی از بخش های ویژه طبیعت گردی در نروژ هستند این صخره های مرتفع بسیار شگفت انگیز می باشند و دارای طبیعتی بسیار زیبا برای علاقه مندان خود هستند خط ساحلی که در این مناطق وجود دارد بسیار ویژه است و دارای چشم اندازهای بسیار دیدنی می باشد هر ساله گردشگران و علاقه مندان زیادی برای صخره نوردی به این منطقه سفر می کنند و از جاذبه های مهم در این مناطق بازدید می کنند. تحلیل ظاهر این صخره ها در وهله اول موجب می شود تا بیشتر به ارزش آن پی ببرید بنابراین با سفر به این منطقه اولین چیزی که توجه شما را جلب می کند تعدادی صخره های بلند است که دارای شکل های خاص و عجیب و غریبی هستند این منطق ویژه افراد ماجراجو است و هیجانی که در هنگام بالا رفتن از این صخره ها تجربه خواهد کرد برای فرد فوق العاده می باشد. با بالا رفتن از این صخره ها می توانید ارتفاعات زیبایی از آن را مشاهده کنید که در ادامه این بخش نیز با زیبایی های مهمی از آن آشنا خواهید شد.

طبیعت پریکستولن

صخره پریکستولن:

همانطور که می دانید کشور نروژ دارای جاذبه های بسیار زیبایی است این صخره های مرتفع نیز بی شک یکی از هیجان انگیزترین جاذبه هایی هستند که در این منطقه وجود دارند و می توانید از آن ها دیدن کنید. این منطقه دارای دیدنی های بسیار زیادی است و تنوع ویژه ای در جاذبه های آن وجود دارد این منطقه توریستی از مهم ترین جاذبه های نروژ می باشد این صخره ها بسیار شیب دار هستند و ارتفاع آن ها در برخی از نقاط نیز به ۶۰۴ متر می رسد.

پریکستولن و جاذبه ها

این صخره به عنوان صخره مردم نروژ نیز شناخته می شود و یکی از معروف ترین جاذبه هایی است که در این منطقه قرار دارد جالب است بدانید که قدمت این صخره به دوران عصر یخبندان نیز باز می گردد و تقریبا می توان قدیمتی ۱۰۰۰ ساله برای آن تخمین زد شما علاقه مندان به طبیعت گردی می توانید این منطقه را برای تفرحیات خود انتخاب کنید و تجربه های ویژه ای از آن داشته باشید سفری کوتاه به این مناطق بکر می تواند برای هر گردشگری هیجان انگیز باشد شما با پیاده روی کردن در طبیعت این صخره و تماشای مناظر آن می توانید تجربیات بسیار ویژه ای داشته باشید.

طبیعت اطراف صخره:

این صخره ها دارای مناظر و چشم اندازهای بسیار ویژه ای هستند شما با سفر به این منطقه می توانید از چشم اندازهای مختلفی دیدن کنید و تجربیات ویژه ای را از سفرهای خود داشته باشید مناظری که در اطراف این صخره ها وجود دارند می توانند توجه هر گردشگری را به خود جلب کنند از بالای ارتفاعات این صخره می توانید مناظر زیبایی را که زیر پایتان است مشاهده کنید این دره های عمیق بسیار هولناک هستند و از بالای این ارتفاعات تماشای آن می تواند هیجان انگیز باشد.

صخره پریکستولن

دریاچه ای فیروزه ای رنگ با مناظر بسیار خارق العاده که در زیر این ارتفاعات مشاهده می کند ویژه علاقه مندان به طبیعت گردی است این منطقه برای ورزش کردن بسیار مناسب است و می توانید فعالیت های ورزشی و گروهی خود را در این منطقه انجام دهید. انجام برخی از فعالیت های پرشی در این ارتفاعات با استفاده از لباس های مناسب و ویژه نیز این امکان را می دهد تا یکی از تفریحات مهیج را تجربه کنید. این صخره در سال ۲۰۱۵ در یکی از مجلات به ثبت رسیده است و یکی از نفس گیرترین صخره های دنیا است که با وجود چشم اندازهای ویژه خود شناخته شده است.

چه فصلی به این منطقه سفر کنیم؟

برای سفر به این منطقه گردشگری و بازدید از صخره پریکستولن می توانید در فصل های مختلفی از سال راهی سفر شوید در فصل تابستان نیز چشم اندازهای این منطقه زیبایی های خود را دارد و می توانید از این مناظر دیدن کنید. در این فصل آب و هوای این منطقه نیز مناسب و معتدل است بارش های باران و برف در فصل زمستان ممکن است کمی سفر را برای شما سخت تر کند در این فصل این منطقه ممکن است با یخبندان های شدید همراه باشد طبیعت خارق العاده این منطقه دارای مناظر ویژه ای است که می توانید از آن ها در هر فصلی دیدن کنید.

پریکستولن کجاست

چه تجهیزاتی در طول سفر نیاز است؟

صخره نوردی در صخره های پریکستولن زمانی امکان پذیر است که شما تجهیزات لازم در این زمینه را داشته باشید تجهیزات لازم  برای صخره نوردی از جمله کفش های مناسب، کوله پشتی و موارد غذایی مناسب می تواند در طول سفر برای شما لازم باشد. این صخره ها یکی از دیدنی های نروژ است و دارای چشم اندازهای بسیار زیبایی است و از سوی علاقه مندان زیادی می تواند مورد توجه قرار بگیرد و آشنایی با بهترین مکان های دیدنی نروژ می تواند برای شما علاقه مندان مورد توجه قرار بگیرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو