۷ ورزش با کش پیلاتس برای لاغری بازو برای نتیجه گیری سریع

۷ ورزش با کش پیلاتس برای لاغری بازو برای نتیجه گیری سریع


منبع: مینویسم

316

1399/11/12

13:46


لاغری بازو با کش پیلاتس

ورزش پیلاتس یکی از ورزش هایی است که افراد برای لاغر شدن اندام ها و فرم دهی انجام می دهند. این ورزش را با کش هم انجام می دهند. کش های پیلاتس انعطاف پذیرند و بوسیله آن ها می توان حرکات ورزشی برای نقاط مختلف بدن انجام داد و آن عضله برای لاغری و فرم دهی درگیر می شود. کش های پیلاتس به صورت باز و لوپ می باشد. لاغری بازو با کش پیلاتس امکان پذیر می باشد. برخی افراد بازوهای افتاده و یا چاقی دارند که برای لاغر کردن بازو ها و فرم دهی به بازو می توانند ورزش پیلاتس را انجام دهند. در زیر چند روش برای لاغری بازو با کش پیلاتس آورده شده است. بد نیست نگاهی هم به مطلب ورزش پیلاتس برای چه سنی مناسب است؟ داشته باشید.

ورزش برای لاغری بازو با کش پیلاتس

برای لاغر کردن بازو روش های بسیاری وجود دارد که یکی از آن ها لاغری بازو با کش پیلاتس می باشد. وقتی از کش پیلاتس استفاده می کنید بازو های سفت و عضله ای خواهید داشت. کش های پیلاتس فشار خوبی به اندام و ماهیچه ها وارد می کنند و باعث جمع شدن سریع عضلات شل و وارفته به خصوص در ناحیه بازو می شوند. فشار ناشی از کش پیلاتس را می توان شبیه به فشار ناشی از کش trx دانست. در اینجا 7 روش برای لاغری بازو با کش پیلاتس آورده شده است. آن ها را به درستی و با احتیاط انجام دهید تا بدن شما آسیب نبیند.

1. لاغری بازو و فرم دهی به آن با حرکت (PULLOVER)

به پشت دراز بکشید و زانو های خود را کمی خم کنید و پاها را به عرض شانه ها باز کنید. بعد کش را در جای محکم ببندید. دو طرف کش را در دست هایتان بگیرید و بالای سرتان بازو ها و آرنج را صاف نگه دارید و به سمت بیرون دو طرف ران بکشید. این حرکت را 25 تا 30 ثانیه انجام دهید کمی استراحت کنید و دوباره این حرکت را ادامه دهید.

همچنین بخوانید: آموزش ۱۰ حرکت بدنسازی با توپ پیلاتس برای افزایش آمادگی جسمانی

توجه: این حرکت کمر، شکم و سینه را درگیر می کند پس کمر را حتما صاف نگه دارید تا به سمت بالا پرش نداشته باشد و سینه ها را به سمت بیرون نگه دارید. برای این که به بازوها و عضلاتتان بیشتر فشار آورده شود می توانید از دو تا کش استفاده کنید. حرکت خوبی برای لاغری بازو با کش پیلاتس می باشد.

پل اوور

2. حرکت کششی پشت بازو با کش پیلاتس

برای لاغری و خوش فرم شدن بازو این حرکت را ایستاده یا روی زانو خم شده می توانید انجام دهید. کش را بالای سر خود نگه دارید و آرنج را کمی خم کنید. بالای سرتان کش را بکشید و آرنج و بازوی خود را صاف کنید. این حرکت را 45 ثانیه انجام داده و  کمی استراحت کنید و بعد دوباره ادامه دهید.

حتما ببینید: ۳۰ عکس عقاب برای تاتو و خالکوبی روی بازو و پشت کمر

توجه: با این حرکت عضلات بازو، شکم و بالا تنه درگیر می شود. برای اینکه فشار روی بازو هایتان بیشتر شود می توانید دست هایتان را بیشتر باز کنید و یا از دو کش پیلاتس محکم استفاده کنید.

حرکت بالای سر

3. پرس پشت بازو با کش پیلاتس

این حرکت برای لاغری و فرم دهی پشت بازو مفید است. به پشت روی زمین بخوابید و پاها را به صورت 90 درجه قرار دهید و به عرض شانه ها باز کنید. کش پیلاتس را به جای محکمی ببندید. سپس کش را با آرنج خمیده بالای سر به فاصله 30 سانتی متری نگه دارید. بعد آرنج را صاف کنید و کش را تا بالای سینه بکشید و دوباره به عقب برگردانید. 30 ثانیه این کار را انجام دهید، کمی استراحت کنید و دوباره به ادامه این حرکت بپردازید.

توجه: این حرکت باعث لاغری پشت بازو و فرم دهی می شود و همچنین عضله های شکم را درگیر می کند و باعث لاغری شکم نیز می شود. در این حرکت سعی کنید بیشتر ساعد خود را حرکت دهید. این حرکت را با کش محکم انجام دهید تا فشار روی بازوهایتان بیشتر شود.

 ورزش پشت بازو

4. کشش با یک دست (پلانک) _ لاغری و فرم دهی جلو بازو

برای این حرکت به حالت پلانک روی زمین بخوابید. کف و آرنج دست چپ و مچ پای چپ روی زمین قرار بگیرد. کش را در مقابل خود به جای محکم متصل کنید. کش را دست راست و نزدیمپکی سینه نگه دارید و شروع کنید دست خود را عقب و جلو ببرید و حدود 30 ثانیه این کار را انجام دهید. بعد از کمی استراحت این حرکت را برای سمت راست نیز انجام دهید.

توجه: این حرکت عضله های بازو را لاغر و خوش فرم می کند، همچنین عضله های سر شانه و پشت را درگیر می کند. در این حالت حتما کمر و بدن خود را صاف نگه دارید.

حرکت پلانک

نکته: این عکس حالت پلانک می باشد که شما با استفاده از کش پیلاتس که در بالا توضیح دادیم برای لاغری بازو حرکت ورزشی انجام دهید.

5. حرکت کششی با کش پیلاتس برای لاغری پشت بازو

این حرکت را باید ایستاده انجام دهید و از کش پیلاتس لوپ استفاده کنید. بایستید و پاها را به عرض شانه ها باز کنید سپس کش را روی کف دو دست قرار دهید و کف دست ها به سمت بیرون و در کنار هم و آرنج کمی خمیده باشد. بعد شکم را کاملا منقبض کنید و  دست ها را از هم باز کنید به گونه ای که آرنج ها حالت 90 درجه داشته باشند. این حرکت را 30 ثانیه انجام دهید و بعد از کمی استراحت، دوباره ادامه دهید.

توجه: در این حالت کمر خود را صاف نگه دارید و سر را خم نکنید و در کل تمرین به جلو نگاه کنید. در حالت کشش سینه را به سمت بیرون ببرید. این حرکت برای لاغری بازو با کش پیلاتس مناسب است و عضلات سرشانه را نیز درگیر می کند.

حرکت کششی

6. ورزش با کش پیلاتس برای لاغر شدن بازو

مانند شکل زیر روی زمین بنشینید. کش پیلاتس را گره بزنید و دور پاها قرار دهید. دست ها را مشت کرده به شکل که انگشتان دست به سمت خود شما باشند. سپس کش را 3 ست ده تایی به سمت بالا بکشید و سپس پایین بیاورید.

دقت کنید که حرکات باید با تمرکز و آهسته انجام شوند تا نتیجه بهتر و سریعتری بگیرید. هنگام انجام این حرکت کمر و ستون فقرات شما باید کاملا صاف و کشیده و سر رو به جلو باشد. می توانید تعداد حرکات هر ست را به مرور افزایش دهید.

ورزش با کش پیلاتس برای لاغر شدن بازو

7. حرکت ورزشی برای لاغری بازو با کش پیلاتس

یکی از حرکات فوق العاده ای که برای لاغری بازوها با کش پیلاتس می توان انجام داد حرکت زیر است. کش را گره بزنید و آن را با دستی که روی کتف خود می گذارید نگه دارید. با دست دیگر کش را به صورت مورب به سمت پایین بکشید. این حرکت تاثیر سریعی بر روی جمع و لاغر شدن عضلات بازو می گذارد. این حرکت را نیز در 3 ست 10 یا 15 تایی انجام دهید. دقت کنید اندازه کش به حدی باشد که فشار مناسبی به عضلات وارد شود.

حرکت ورزشی برای لاغری بازو با کش پیلاتس 

فروشگاه قطعات آسانسور

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو