بوتاکس پیشانی برای از بین بردن چین و چروک و خط اخم

منبع: زیبامون

347

1398/4/19

14:01


برای اینکه اطلاعات خودتون رو در رابطه با بوتاکس پیشانی افزایش بدید، حتما این بخش از زیبامون دات کام رو مطالعه کنید!

بوتاکس پیشانی برای از بین بردن چین و چروک و خط اخم

بوتاکس کردن یکی از روش های افزایش زیبایی چهره هست که کمک میکنه تا خطوط و چین و چروک صورت تا حد زیادی کاهش پیدا کنه و باعث میشه تا مدت های طولانی احساس جوانی، شادابی و طراوت بیشتری رو در چهره خودتون داشته باشید.

چین و چروک و خطوط روی پیشانی یک بخش طبیعی از روند افزایش سن هست. زیرا با افزایش سن، پوست صورت به تدریج نازک تر و خشک تر میشه و حالت کشسانی خودش رو از دست میده و به همین دلیل هست که خطوط ریز و چین و چروک بر روی پوست ظاهر میشه. اما خوشبختانه روش های زیادی برای کاهش این چین و چروک ها و خطوط ریز روی پیشانی وجود داره که بوتاکس یکی از روش های اثبات شده و پرطرفدار در این زمینه هست که کمک میکنه تا پوست همچنان صاف، جوان و باطراوت بمونه.

اگر قصد انجام بوتاکس پیشانی رو دارید، بهتون پیشنهاد میکنیم حتما این بخش از زیبامون دات کام رو مطالعه کنید و اطلاعات خودتون رو در رابطه با این روش زیبایی افزایش بدید. با ما همراه باشید.

 

چگونه بوتاکس میتواند چین و چروک پیشانی را درمان کند؟

عنصر فعال در بوتاکس نوعی سم بوتولینوم (botulinum) از نوع A هست که باعث کاهش ایجاد چین و چروک بر روی پوست میشه و زمانی که بر روی پیشانی تزریق میشود، با از کار انداختن فعالیت های عضلات صورت، نوعی فلج عضلانی موقت در قسمت تزریق شده ایجاد میکنه و از این طریق از بروز چین و چروک های جدیدتر جلوگیری میکنه و ظاهر چین و چروک های قبلی رو صاف تر نشون میده.

 

استفاده از چند واحد بوتاکس برای پیشانی مجاز هست؟

خطوط افقی و عمیقی که بر روی پیشانی ایجاد شده اند میتونن تا 20 واحد بوتاکس رو هم دریافت کنند. علاوه بر این برای خطوط بین دو ابرو که به شکل "11" ایجاد شده هم به اندازه 20 واحد بوتاکس نیاز هست.

به طور کلی بر اساس میزان عمق خطوط و چین و چروک های ایجاد شده بر روی پیشانی میزان مجاز استفاده از بوتاکس توسط پزشک متخصص تشخیص داده میشه و ممکنه تا حداکثر 40 واحد بوتاکس به پیشانی تزریق بشه.

 

چین و چروک پیشانی

 

چقدر طول می کشد تا اثرات بوتاکس پیشانی مشخص شود؟

بوتاکس پیشانی و صورت معمولا خیلی زود اثرات خودش رو بر روی چهره نشون میده و بعد از گذشت 24 تا 48 ساعت میتونید تاثیر بوتاکس پیشانی رو بر روی چهره خودتون مشاهده کنید. البته این مدت زمان ممکنه تا 1 هفته هم طول بکشه. البته برای اینکه نتیجه حاصل از بوتاکس به طور کامل روی چهره مشخص بشه باید 1 ماه از زمان انجام بوتاکس بگذره.

بوتاکس صورت و پیشانی حداقل 3 تا 4 ماه موندگار هست و بعد از گذشت این مدت زمان در صورت نیاز میتونید بوتاکس پیشانی رو ترمیم کنید.

 

بوتاکس پیشانی برای چه افرادی مناسب هست؟

1. افرادی که سن بالای 18 سال دارند.

2. هیچگونه مشکل سلامتی و پوستی جدی ندارند.

3. تمایل به صاف کردن و از بین بردن خطوط و چین و چروک پیشانی دارند.

4. افراد بالای 30 سال که به دنبال یک درمان پیشگیرانه هستند تا ایجاد چین و چروک بر روی پیشانی رو به تاخیر بیاندازند.

علاوه بر این باید بدونید که بوتاکس برای افراد بسیار مسن که دارای چین و چروک های عمیق بر روی پیشانی هستند، افرادی که دچار زخم های عمیق روی پوست هستند، ماهیچه صورت ضعیف دارند و یا افرادی با پوست ضخیم، برای دریافت بوتاکس گزینه مناسبی نخواهند بود.

 

عوارض جانبی بوتاکس پیشانی

بوتاکس به عنوان یک درمان ایمن شناخته شده است و به ندرت ممکن است دارای عوارض جانبی باشه اما با این حال ممکن هست در برخی از افراد این عوارض بعد از بوتاکس مشاهده شود:

1. کبودی و تورم در محل تزریق

2. خارش پوست

3. سر درد و گردن درد

4. حالت تهوع

5. ضعف عضلانی

6. نشانه های انفولانزا

علاوه بر این ممکن هست بعد از دریافت بوتاکس دچار افتادگی پلک یا نامتقارن شدن پوست صورت بشید که در صورت بروز چنین مشکلی لازم هست که حتما به پزشک خودتون مراجعه کنید. 

 

قبل و بعد از بوتاکس پیشانی

 

چقدر طول می کشد تا بوتاکس پیشانی بهبود پیدا کند؟

بوتاکس صورت و پیشانی یک درمان سرپایی محسوب میشه و معمولا دوران نقاهت نداره. تنها کاری که باید بعد از دریافت بوتاکس پیشانی انجام بدید این هست که محل دریافت بوتاکس رو تا چند روز لمس نکنید، سعی کنید فشار زیادی به قسمت بوتاکس شده وارد نشه، ورزش های سخت رو تا چند روز انجام ندید و با توجه به دستورات پزشک از داروهایی که تجویز میشه به موقع استفاده کنید تا نتیجه حاصل از بوتاکس به بهترین شکل ممکن ایجاد شود.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو