آشنایی با کلینیک تخصصی مینا

آشنایی با کلینیک تخصصی مینا


منبع: زیبامون

320

1398/10/14

15:27


اگر به دنبال یک کلینیک تخصصی و حرفه ای برای انجام عمل های زیبایی مختلف هستید، در ادامه با زیبامون همراه باشید و با کلینیک تخصصی مینا بیشتر آشنا شوید.

آشنایی با کلینیک تخصصی مینا

میل به زیبا شدن در تمام افراد وجود دارد و چه خانم ها و چه اقایان دوست دارند در هر سن و سال و موقعیتی که هستند، بهترین خود باشند. گاهی برای اینکه از نظر ظاهری، ویژگی های عالی و ایده آل داشته باشیم نیاز هست با استفاده از جراحی های زیبایی، به ایده آل های خود نزدیک تر شده و احساس رضایت خیلی بهتری از خود داشته باشیم. گاهی نیز لازم هست برای برطرف کردن یک نقص در ظاهر و اندام به سمت جراحی رفته تا هم نقص موجود به خوبی برطرف شود و هم اینکه شرایط بهتری را برای افزایش سلامتی در بدن ایجاد شود.

در این موارد، انتخاب کلینیک و مرکز تخصصی برای انجام جراحی و عمل های زیبایی از اهمیت خیلی زیادی برخودار بوده و اگر بتوانید یک کلینیک حرفه ای با پزشکان مجرب پیدا کنید، قطعا خیالتان از بابت عمل های زیبایی راحت خواهد بود.

در ادامه با زیبامون دات کام همراه باشید و با یکی از بهترین کلینیک های تخصصی در زمینه جراحی های زیبایی مختلف در تهران با نام کلینیک تخصصی مینا بیشتر آشنا شوید.

 

 

در کلینیک تخصصی مینا چه خدماتی ارائه می شود؟

 

عمل زیبایی بینی

 

کلینیک تخصصی مینا می تواند یکی از انتخاب های مناسب برای انجام تمام جراحی های زیبایی از جمله عمل زیبایی بینی، شکم، سینه، انواع پروتز، حجیم کردن لب، لیفت صورت، ابرو، پیشانی و ... باشد.

علاوه بر این در مرکز تخصصی مینا می توانید خدمات تخصصی برای پوست از جمله پی آر پی و میكرونیدلینگ برای جوان سازی پوست، درمان تاسی سر, درمان اسكار (جای زخم)، درمان جوش و ... را نیز دریافت کنید.

از دیگر خدمات ارائه شده در کلینیک تخصصی مینا میتوان به انواع لیپوساکشن (لیزر، لیپوماتیک، فریز، RF، اینفرارد و...)،  تزریق چربی، ژل و فیلر برای لب، گونه، باسن، سینه و ... و همچنین به جدیدترین و بهترین لیزرها، بوتاکس، PRP و سایر متدهای زیبایی اشاره کرد که تمام این خدمات زیبایی تحت نظر حداقل سه پزشک مجرب و با مشاوره و ویزیت رایگان در این مرکز تخصصی انجام می گیرد.

نکته قابل توجهی که در رابطه با مرکز تخصصی مینا وجود دارد این هست که این مرکز تضمین بازگشت هزینه در صورت عدم نتیجه گیری را نیز به شما خواهد داد و همین موضوع می تواند اطمینان خاطر خیلی خوبی را از جهت کیفیت و تخصصی بودن خدمات در کلینیک تخصصی مینا را برای تمام مراجعه کنندگان ایجاد کند.

 

PRP چیست و چه کاربردی در زیبایی پوست و مو دارد؟

روش پی آر پی تراپی یا PRP مخفف کلمه (plasma rich platelet) به معنی پلاسما غنی از پلاکت است. خون ما از اجزای مختلف تشکیل شده که پلاکت یکی از این اجزا بوده و مهم ترین فاکتور برای رشد سلول های بدن هست. پلاکت ها حاوی پروتئین و فاکتورهای رشد بسیار مهمی هستند که در ترمیم بافت های بدن بسیار کارآمد و موثر خواهند بود. 

بنابراین روشPRP یک روش صد در صد طبیعی بوده که با استفاده از اجزای خون هر فرد (پلاکت) انجام می گیرد و بعد از جداسازی پلاکت ها از خون فرد، به پوست تزریق شده و باعث تحریک و بازسازی بافت های آسیب دیده در پوست صورت، گردن، دست، بدن و سایر قسمت های بدن می شود.

PRP کاربردهای خیلی زیادی در زمینه زیبایی و جوانسازی دارد که از این میان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • برطرف کردن چین و چروک پوست صورت و بدن که در اثر افزایش سن ایجاد شده اند
  • برطرف کردن خط لبخند و خط اخم
  • برطرف کردن تیرگی، گود رفتگی و سیاهی زیر چشم ها
  • درمان جای جوش، اسکار، جای زخم، بریدگی، سوختگی و ...
  • درمان تاسی موی سر (طاسی سر) 
  • جوانسازی و افزایش شادابی و طراوت پوست صورت
  • رفع ریزش موی سر و ابروها
  • تحریک و تقویت رشد موی سر
  • برطرف کردن ترک های پوستی یا استرچ مارک ها

شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی مینا،  از جدیدترین روش ها و متدهای افزایش زیبایی پوست صورت و بدن استفاده کنید و از این طریق شادابی و طراوت بیشتری برای پوست و مو خود ایجاد نمایید.

 

درمان تاسی مو سر

 

میکرونیلدینگ پوست چیست؟

میکرونیلدینگ روشی برای تحریک کلاژن سازی در پوست بوده که با استفاده از سوزن های بسیار ظریف روی پوست ایجاد می شود. در این روش با استفاده از ابزاری مخصوص که دارای تعداد زیادی سوزن های ظریف و ریز هست، سوراخ های خیلی ریزی بر روی پوست ایجاد می شود و از این طریق، کلاژن سازی در بدن را تقویت کرده و فرآیند ترمیم در پوست آغاز می شود و در طی این فرآیند چین و چروک پوست، جای جوش و ... تا حد زیادی برطرف خواهند شد.

از جمله کاربردهای میکرونیلدینگ برای زیبایی پوست می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • از بین بردن چین و چروک های ریز در اطراف دهان و چشم ها
  • برطرف کردن لکه های سفید ایجاد شده بر روی پوست
  • از بین بردن جای جوش و اسکارهای کم عمق روی پوست
  • از بین بردن جای آبله مرغان
  • کاهش ظاهر منافذ پوستی
  • از بین بردن فرورفتگی ها جوش روی صورت
  • برطرف کردن استرچ مارک و ترک های پوستی بر روی قسمت های مختلف بدن

 

لیفت صورت

 

لیپوساکشن چیست و چگونه عمل می کند؟

لیپوساکشن یکی از عمل های زیبایی برای از بین بردن چربی های مقاومی هست که درطول سال های مختلف در بدن ذخیره شده و به راحتی نمی توان آن را با ورزش و رژیم از بین برد! در واقع لیپوساکشن برای از بین بردن چربی هایی که در مقابل ورزش کردن مقاوم بوده و در قسمت خاصی از بدن مانند شکم، پهلو، ران، باسن و ... انباشته شده اند، گزینه مناسبی بوده و نمی توان از ان به عنوان یک روش مناسب برای کاهش وزن استفاده کرد. 

بعد از لیپوساکشن، بدن شکل و فرم بهتری پیدا می کند و باعث افزایش متابولیسم بدن می شود و لازم هست بعد از انجام این عمل زیبایی به ورزش کردن و رژیم غذایی ادامه دهید تا به کاهش وزن و تناس اندام ایده آل خود برسید. 

در روش لیپوساکشن، ابتدا مقدار زیادی آب نمک با غلظت مشخص به داخل بافت چربی تزریق می شود. سپس پزشک متخصص یک برش با اندازه مشخص در بافت چربی بدن ایجاد می کند و  ابزار مخصوصی (لوله کانولایی متصل به مخزن خلا) را به درون بافت چربی فرو کرده و با حرکت دادن سریع این میله، چربی های محکم و سمج بدن به تدریج از زیر پوست خارج می شوند.

در کلینیک تخصص مینا انواع لیپوساکشن با جدیدترین متدها از جمله لیزر، لیپوماتیک، فریز، RF، اینفرارد و... انجام می گیرد که می توانید با مراجعه به این مرکز تخصصی، اطلاعات کاملی در این زمینه کسب کنید و با دریافت مشاوره رایگان، مناسب ترین روش را متناسب با شرایط بدن خود انتخاب کنید.

 

کلینیک مینا

 

تزریق ژل، فیلر برای برجسته کردن لب، گونه و ....

برجسته کردن یک قسمت از صورت مانند لب و گونه و یا برجسته کردن بخش های مختلف بدن یکی دیگر از عمل های زیبایی پرطرفدار در بین خانم هاست که معمولا با استفاده از تزریق ژل؛ فیلر، چربی و ... به قسمت مورد نظر انجام می گیرد و برجستگی قابل قبولی را برای آن قسمت از بدن ایجاد می کند.

برای تزریق ژل، چربی، فیلر برای برطرف کردن مشکلات پوستی و یا افزایش زیبایی و برجسته کردن بخش های مختلف بدن لازم هست ابتدا به کلینیک تخصصی در این زمینه مانند کلینیک تخصصی مینا مراجعه کرده و بعد از دریافت مشاوره رایگان در این زمینه توسط پزشک مجرب و متخصص، بهترین تصمیم را برای انجام  این عمل زیبایی بگیرید.

از جمله کاربردهای تززیق ژل، چربی و فیلر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • برجسته کردن، لب، گونه و پر کردن نواقص صورت
  • برطرف کردن چین و چروک پوستی
  • پر کردن خط اخم و خط لبخند
  • برجسته کردن سینه، باسن و ...
  • جوان سازی و شادابی پوست
  • رفع سیاهی و گودی زیر چشم

 

تزریق ژل به لب

 

راه های ارتباطی با کلینیک تخصص مینا

شما می توانید برای دریافت مشاوره و انجام تمام جراحی ها و عمل های زیبایی که در بالا به توضیح برخی از آن ها پرداختیم به کلینیک تخصصی مینا به آدرس تهران، میدان امام حسین، ابتدای 17 شهریور، کلینیک تخصصی مینا مراجعه کرده و با اطمینان خاطر از خدمات زیبایی این مرکز استفاده نمایید.

برای تعیین وقت قبلی نیز میتوانید با شماره تلفن های 02177515191 و 09128182100 تماس بگیرید.

علاوه بر این صفحه اینستاگرام کلینیک تخصصی مینا به آدرس minaaclinic فعال بوده و با مراجعه به این صفحه می توانید جدیدترین عمل های زیبایی انجام شده در این کلینیک تخصصی را به صورت تصاویر قبل و بعد مشاهده کنید.

این مرکز تخصصی به مترو، BRT نزدیک بوده و دسترسی راحتی از این طریق خواهید داشت.

برطرف کردن اسلایدر بوتاکس عمل جراحی زیبایی تزریق بوتاکس لیپوساکشن لیپوساکشن شکم پروتز لب تزریق ژل میکرونیدلینگ میکرونیدلینگ صورت پروتز گونه عوارض پروتز گونه عمل پروتز گونه عمل پروتز جراحی زیبایی روش PRP PRP مو PRP برای مو عمل زیبایی بینی به روش مدرن میکرونیدلینگ برای رفع چین و چروک لیفت صورت متخصصین پوست عمل زیبایی شکم فیلر لیپوماتیک عمل لیپوماتیک عمل زیبایی بوتاکس صورت تزریق ژل به لب انواع بوتاکس تزریق چربی صورت جراحی زیبایی صورت جراحی زیبایی بینی رپورتاژ آگهی فیلر لب تزریق فیلر لب پروتز سینه عوارض پروتز سینه عمل زیبایی فک جراحی زیبایی گردن عمل زیبایی بینی پروتز انواع پروتز تزریق فیلر کلینیک عمل زیبایی صورت عمل زیبایی بدن تزریق ژل و بوتاکس تزریق چربی پی آر پی ژل و بوتاکس پروتز باسن بوتاکس پیشانی خدمات تخصصی پوست لیفت ابرو فیلر گونه تزریق ژل گونه تزریق ژل به گونه کلینیک تخصصی مینا جراحی زیبایی سینه لیفت پیشانی اینفرارد مرکز تخصصی خدمات تخصصی خدمات تخصصی زیبایی کلینیک مینا مرکز تخصصی مینا کلینیک تخصص مینا minaaclinic

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو