5 مورد از بهترین بازی های ترسناک برای کامپیوتر

5 مورد از بهترین بازی های ترسناک برای کامپیوتر


منبع: پی سی دی

185

1399/12/3

23:09


بازی های ژانر ترسناک همیشه از سری پر طرفدار ترین بازی ها بودند و تا کنون تونستن که کاربران خاص خودشون رو جذب کنند، این نوع بازی ها برای برخی از افراد بسیار جذاب هست اما برخی دیگه هم هستند که اصلا از این ژانر لذت نمیبرند بلکه این ژانر باعث آزاد اونا خواهد بود، ما در این پست قصد داریم که 5 مورد از بهترین بازی های ترسناک در کامپیوتر رو معرفی کنیم تا با استفاده از اونا در سیستم خودتون کلی لذت ببرید و اگر طرفدار این ژانر هستید بتونید بهترین هارو در این زمینه برای خودتون فراهم کنید.

معرفی 5 مورد بازی ترسناک برای پی سی

خیلی خب در این بخش مقاله به معرفی بازی ها میپردازیم و حتما دقت داشته باشید به این بازی که هر کدوم رو خواستید در سیستم خودتون دانلود کنید و اونو نصب کنید تا از اون لذت ببرید.

1. بازی ترسناک Resident Evil 2

این بازی یکی از بهترین مواردی هست که میتونید در سبک ترسناک داشته باشید، در کل سری بازی اویل همیشه ترسناک بوده و حتی وقتی اسم این بازی امروزه میاد دیگه همه میدونیم قراره یک سبک ترسناک رو تجربه کنیم.

بازی رزیدنت اویل 2 سعی داشته که بار دیگر زامبی هارو به یک سری موجودات ترسناک تبدیل کنه و ترس رو به وجود بازی کنندگان آورده، در واقع موجودات این بازی با قدرت تمام هرچه در و پنجره هست ور میتونن بکشنند و به سمت شما میان که باید شما اونارو از بین ببرید تا نتونن به شما آسیب بزنند، البته فقط همین نیست این زامبی ها به طور بسیار ترسناک و تحوع آوری طراحی شدند و همین هم باعث میشه که شما بیشتر در بازی هیجان داشته باشید و یک بازی به کلی ترسناک رو به خوبی میتونید در با رزیدنت اویل چهار تجربه کنید.

5 مورد از بهترین بازی های ترسناک برای کامپیوتر

این بازی در سال 2019 اجرا شد و همون موقع که به بازار اومد تونست کاربران زیادی رو به سمت خودش جذب کرد و افرادی که به بازی های ترسناک علاقه داشتند این بازی رو حتما برای خودشون تهیه کردند تا هیجان بسیار زیادی از اون دریافت کنند، کیفیت بازی بسیار عالی است و همین کیفیت باعث شده که شما زمانی بازی را اجرا میکنید بتوانید خود را به صورت واقعی در صحنه ببینید و هیجان بیشتری داشته باشید.

البته برای اجرا کردن اون باید حداقل سیستم متوسطی داشته باشید بعد اون رو در سیستم خودتون دانلود و نصب کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: WINDOWS® 7, 8.1, 10 (64-BIT Required)

Processor: Intel® Core™ i5-4460 or AMD FX™-6300 or better

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 760 or AMD Radeon™ R7 260x with 2GB Video RAM

DirectX: Version 11

Storage: 26 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: WINDOWS® 7, 8.1, 10 (64-BIT Required)

Processor: Intel® Core™ i7-3770 or AMD FX™-9590 or better

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 1060 or AMD Radeon™ RX 480 with 3GB VRAM

DirectX: Version 11

Storage: 26 GB available space

2. بازی ترسناک Control

دومین بازی ترسناک کامپیوتر در لیست ما بازی کنترل هست که بسیاری از کاربران رو وحشت زده کرده و هیجان زیادی هم به کاربران میده همین مورد باعث ده که به دلیل ترسناک بودن افراد زیادی به سمتش بروند و این بازی رو انجام بدند.

در این بازی شخصیت شما در یک ساختمان مسئول است که تمامی کارکنان این ساختمان مملو از افراد تسخیر شده هستند که ممکنه هر لحضه به شما آسیب وارد کنند، در بازی یک صدا هایی زمزمه میشه که به صورت ترسناک اجرا شدند و خیلی محیط بازی رو ترسناک تر میکنن البته این صدا ها میتونن به شما کمک کنند که مرحله های بازی رو به خوبی انجام بدید و بتونید جان سالم از این ساختمان به در ببرید.

5 مورد از بهترین بازی های ترسناک برای کامپیوتر

کیفیت این بازی بسیار عالی هست و میتونه به شما گیم پلی جذابی رو تحویل بده همین مورد هم باعث میشه که شما بتونید ترس در بازی رو بیشتر حس کنید، برای اجرا کردن این بازی هم یک سیستم کامپیوتری با مشخصات سخت افزاری متوسط به بالا نیاز دارید که بتونید اون رو تجربه کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Control :

CPU: Intel Core i5-4690 / AMD FX-4350 or better

CPU SPEED: Info

RAM: 8 GB

OS: Windows 7, 64-bit

VIDEO CARD: Nvidia GeForce GTX 780 / AMD Radeon R9 280x or better

PIXEL SHADER: 5.0

VERTEX SHADER: 5.0

DEDICATED VIDEO RAM: 3072 MB

سیستم پیشنهادی بازی Control :

CPU: Intel Core i5-7600K / AMD Ryzen 5 1600x or better

CPU SPEED: Info

RAM: 16 GB

OS: Windows 10, 64-bit

VIDEO CARD: Nvidia GeForce GTX 1060 / AMD Radeon RX 580 or better (RTX 2060 for Ray-Tracing)

PIXEL SHADER: 5.1

VERTEX SHADER: 5.1

DEDICATED VIDEO RAM: 3072 MB

3. بازی ترسناک System Shock 2

این بازی یکی از بازی های قدیمی ترسناک هست که در سال 1999 در بازار عرضه شد و همون موقع هم تونست که به عنوان یکی از بهترین بازی های ترسناک باشه و کاربران زیادی به سمت خودش جذب کرد، داستان بازی از این قراره که یک هوش مصنوعی ساخته شده توسط دست بشر در یک سفینه فضایی به انجام هدف های شوم خودش میپردازه و همین اهداف بسیار بازی رو ترسناک تر میکنه.

5 مورد از بهترین بازی های ترسناک برای کامپیوتر

البته این هوش مصنوعی تنها نیست و یک سری نیرو های هوشمند خودش رو داره که شما باید با اونا مبارزه کنید و در بازی شکست نخورید باید توجه داشته باشید که این بازی علاوه بر ترسناک بودن هوشمندانه بودن هم نیاز دارد و شما باید یک ذهن هوشمند داشته باشید تا جلوی اهداف این هوش مصنوعی رو بگیرید.

این بازی اصلا به سیستم حرفه ای نیاز نداره و شما میتونید با سیستم های ضعیف هم اون رو اجرا کنید چون با توجه به سال ساخت اون اصلا کیفیت زیادی نداره اما خب به عنوان محبوب ترین بازی های ترسناک هست و میتونه یکی از بازی های نوستالژی ترسناک برای شما باشه اما نمیشه کیفیت اون رو اصلا با بازی های امروزی مقایسه کرد.

4. بازی ترسناک Devotion

یکی دیگه از بازی های با کیفیتی که در ژانر ترسناک هست و خیلی هم تا کنون تونسته طرفدار به سمت خودش جلب کنه بازی Devotion هست و خیلی از افراد هستند که در روز ساعت ها این بازی رو انجام میدن و هیجان بسیار بالایی هم از اون دریافت میکنند.

5 مورد از بهترین بازی های ترسناک برای کامپیوتر

داستان این بازی در سال 1920 اجرا شده و داستان یک شخصی با نام فنگ یو رو دنبال میکنه که برای دختر بیمارش پولی نداره و نمیتونه اون رو درمان کنه به همین دلیل این فرد به سراغ یک سفر خطر ناک میره که آدم های خطر ناکی هم به همراه اون هستند و همین باعث میشه که هیجان بازی بسیار بیشتر بشه، وظیفه اصلی شما در این بازی این هست که یک سری معما هارو حل کنید و یک سری وسایل رو جمع آوری کنید تا بتونید خودتون رو از وضعیت های خطر ناک بازی نجات بدید.

اگر علاقه مند به بازی های ترسناک هستید این بازی مناسب ترین بازی برای شما خواهد بود و میتونید با استفاده از اون هیجان بسیار زیادی رو دریافت کنید، برای اجرا کردن بازی هم نیاز هست که سیستم متوسط به بالایی داشته باشید و سیستم های ضعیف نمیتونن اون رو اجرا کنند.

سیستم مورد نیاز برای بازی Devotion

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 8/10
Processor: Intel Core i3 (3.4 GHz) / AMD A8-7600 (3.1 GHz)
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 660 / AMD R9 270
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space

سیستم پیشنهادی برای بازی Devotion

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 8/10
Processor: Intel Core i5
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 960
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space

5. بازی ترسناک Observer

آخرین بازی ترسناک لیست ما هم تعلق میگیره به Observer که یکی از محبوب ترین بازی های ترسناک برای کامپیوتر هست و تا کنون تونسته که نمره خوبی از کاربران به عنوان یک بازی ترسناک دریافت کنه، این بازی دستان بسیار جذابی داره و همین داستان باعث میشه که شما بیشتر جذب بازی بشید.

5 مورد از بهترین بازی های ترسناک برای کامپیوتر

داستان بازی درباره یک فردی با نام دنیل لازارسکی است که به عنوان یک گاراگاه در بازی حضور دارد و میتواند ذهن افراد را هک کرده و اطلاعات مورد نیازش را از طریق ذهن آنها دریافت کند، اما به صورت تصادفی یک تماسی از طرف کسی به اون میشود و همین باعث خواهد شد که مسیر زندگی اون به کلی تغییر کند و داستان بازی تا حدودی تغییر میکند.

این بازی از کیفیت خوبی برخودار هست و در سال 2017 در بازار عرضه شد، برای اجرا کردن این بازی شما باید سیستم متوسطی داشته باشید اما کیفیت خوبی هم در اون تجربه خواهید کرد و از نظر گرافیکی اصلا کمبودی نخواهید داشت.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Observer:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7/10 – 64 bitowy

Processor: Intel Core i5-3470 / AMD Ryzen 3 1200

Memory: 8 GB RAM

Graphics: @1280×720: GeForce GTX 1050 3 GB / Radeon RX 560 4 GB

DirectX: Version 11

Storage: 16 GB available space

Sound Card: DirectX® 11.0 compatible

سیستم پیشنهادی بازی Observer:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 – 64 bitowy

Processor: Intel Core i7-3770 / AMD Ryzen 5 1600

Memory: 16 GB RAM

Graphics: @60 FPS (1920×1080): GeForce GTX 1060 6 GB/ Radeon RX 590

DirectX: Version 12

Storage: 16 GB available space

Sound Card: DirectX® 12.0 compatible

سخن پایانی:

ما در این مقاله قصد داشتیم که به شما یک سری از ترسناک ترین بازی های برای کامپیوتر را معرفی کنیم تا اگر به این ژانر از بازی ها علاقه دارید بتونید به خوبی اونارو در سیستم شخصی خودتون استفاده کنید و یک بازی جذاب ترسناک و هیجان انگیز بسیار عالی داشته باشید.

امیدواریم از خوندن این مقاله لذت برده باشید، شما هم هم بازی دیگه ای میشناسید میتونید در قسمت نظرات برای ما ارسال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو