حالت دادن به ریش با آموزش کاربردی برای انواع ریش ها

حالت دادن به ریش با آموزش کاربردی برای انواع ریش ها


منبع: آرگا

764

1399/12/10

23:03


در این مطلب نحوه حالت دادن به ریش بلند و کوتاه با جدیدترین متدهای روز دنیا را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

ریش یکی از عوامل زیبایی برای مردان و پسران به شمار می رود و اصلاح درست و حالت دادن به ریش ها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و اگر شما به آرایش ریش های خود اهمیت بدهید تغییرات مثبتی در ظاهرتان ایجاد می شود.

نحوه حالت دادن به ریش ها

مدل ریش بلند و مدل ریش کوتاه از انواع مدل ها برای اصلاح کردن ریش ها می باشند و بهتر است شما در هنگام فرم دادن به ریش های خود حساسیت لازم را به خرج دهید.

حالت دادن به ریش

آموزش آرایش ریش ها

۱.در مدل دادن به ریش های خود عجله نکنید و برای اصلاح ریشی که تازه رشد کرده است بهتر است از قیچی و تیغ و … استفاده نکنید و حداقل چهار هفته فرصت ادامه رشد به ریش هایتان را بدهید.

۲. در انتخاب مدل آرایش ریش خود حساسیت لازم را به خرج دهید و مدل ریش هایتان را با توجه به فرم صورت و سایر ویژگی های ظاهری خود انتخاب نمایید.

۳. اگر به مهمانی یا مجلسی رسمی دعوت شده اید بهتر است برای آرایش ریش های خود به آرایشگاه مراجعه نمایید.

حالت دادن به ریش با روش های آسان

۴. برای فرم دادن به ریش های خود می توانید مقداری روغن را به کمک نوک انگشتان به صورت دورانی روی ریش و سبیل خود بزنید و روغن را ماساژ دهید. توجه داشته باشید که مدت زمان ماساژ برای ریش ها بین ۱۰ تا ۱۵ دقیقه می باشد همچنین می توانید از روغن مخصوص ریش در هفته ۳ تا ۴ بار استفاده مایید.

۵. برای شستن ریش و سبیل خود می توانید از صابون ملایم یا شامپو بچه استفاده نمایید.

۶. برای رشد ریش ها می توانید از از روغن سیاه دانه به یک یا دو بار در روز استفاده کنید که این روش را بهتر است به مدت دو هفته متوالی انجام بدهید.

مدل ریش

مدل های ریش شیک و زیبا

ریش روی زیبایی و جذابیت آقایان تاثیر زیادی دارد از این رو بهتر است شما در هنگام فرم دادن به ریش های خود توجه لازم را داشته باشید تا ظاهری جذاب و متفاوت تر داشته باشید.

برای فرم دادن به ریش ها روش های زیادی وجود دارد و شما می توانید با توجه به میزان مهارت خود از بین آن ها مدلی مناسب را انتخاب نمایید. اگر تمایل دارید ظاهری مردانه تر داشته باشید بهتر است ریش هایتان را بلند کنید همچنین اگر تمایل دارید ظاهری آراسته و جذاب داشته باشید می توانید ریش های خود را کوتاه نمایید. ته ریش نیز به چهره آقایان زیبایی و جذابیت خاصی می بخشد.

اگر ریش های شما سفید شده است می توانید بعد از فرم دادن به ریش های خود به کمک رنگی مناسب آن ها را رنگ بزنید و بهتر است از رنگی برای ریش هایتان استفاده نمایید که با رنگ موهایتان مطابقت و همخوانی داشته باشد.

آموزش حالت دادن به ریش ها

مدل ریش مردانه زیبا و شیک

مدل ریش کوتاه

ریش مردانه زیبا و جدید

ریش مردانه

حالت دادن به ریش

مدل آرایش ریش

مدل ریش مردانه

فرم دادن به ریش

ریش مردانه زیبا و جذاب

ریش بلند مردانه

فرم دادن به ریش ها

مدل ریش مردانه

مدل ریش بلند

حالت دادن به ریش بلند

ریش مردانه زیبا و جدید

ریش مردانه زیبا

ریش مخصوص آقایان

مدل ریش زیبا برای آقایان

حالت دادن به ریش کوتاه

ریش زیبا مردانه

ریش مردانه

مدل ریش زیبا برای آقایان

فرم دادن به ریش ها

در این مطلب با آموزش و مدل هایی از فرم دادن به ریش آقایان در خدمت شما عزیزان بودیم که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشد و علاوه بر این بتوانید به کمک روش های ذکر شده به ریش های خود حالت بی نظیری را ببخشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو