طریقه گریم صورت مردانه حرفه ای با آموزش مرحله به مرحله

طریقه گریم صورت مردانه حرفه ای با آموزش مرحله به مرحله


منبع: آرگا

278

1399/2/28

16:36


در این مطلب آموزش گریم صورت مردانه در ۵ مرحله را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم با توجه به مراحل ذکر شده بتوانید در گریم آقایان مهارت لازم را بدست آورید.

چهره هر فردی دارای فرو رفتگی و برجستگی هایی است که هر یک از این ویژگی ها می توانند مزیت یا عیب باشند. ویژگی های پوست نظیر سیاهی دور چشم ها و خشکی پوست و جای جوش و … جزء معایب به شمار می روند و بهتر است آقایان برای رفع این نقص ها در صورت لزوم از گریم استفاده نمایند.

آموزش گریم صورت مردانه

گریم صورت برای آقایان بر خلاف گریم صورت خانم ها باید به گونه ای باشد که حتی از نزدیک ترین فاصله نیز قالب رویت نباشد همچنین گریم آقایان باید ملایم و بدون رنگ باشد و فقط برای یکدست شدن پوست و جای زخم ها و جوش از آن استفاده شود.

گریم صورت مردانه

مراحل گریم صورت آقایان

اگر شب عروسی شما نزدیک است یا به مجلس مهمی دعوت شده اید و تمایل دارید ظاهری بدون نقص داشته باشید می توانید به کمک گریم داماد و گریم صورت مردانه تغییرات مثبتی را در ظاهر خود ایجاد نمایید و عیب های موجود در ظاهرتان را تا حدودی پنهان کنید.

گریم صورت برای آقایان در رده سنی مختلف

مرحله اول : اصلاح موهای زاید 

برخی از آقایان روی گونه های خود دارای موهای زیادی هستند که این موها سبب کاهش زیبایی صورت آن ها می شود از این رو بهتر است چند روز قبل از انجام گریم صورت به کمک وکس یا بند موهای زائد از بین برده شوند.

اصلاح موی زائد از روی صورت

همچنین اگر شما تمایل دارید روی صورت تان ریش داشته باشید بهتر است از مدل ریش مردانه زیبایی برای اصلاح و فرم دادن به ریش های خود استفاده نمایید.

آموزش گریم صورت

مرحله دوم : پاکسازی پوست

زیرسازی پوست از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و قبل از انجام زیرسازی ، پوست صورت باید پاکسازی شود. برای پاکسازی پوست ابتدا باید به کمک شوینده ای ملایم پوست صورت خود را بشویید سپس پوست را باید به کمک تونری مناسب تمیز کنید.

اگر پوست شما چرب یا خشک است می توانید از ماسک های مخصوص پوست چرب یا خشک استفاده نمایید تا فوندیشن به خوبی روی پوست شما بنشیند.

پاکسازی پوست صورت

اگر پوست شما دارای جوش های زیادی است و علاوه بر این چرب می باشد بهتر است از پاک کننده هایی استفاده نمایید که عمل پاکسازی پوست را به خوبی انجام دهند و علاوه بر این چربی پوست را هم متعادل نمایند.

پاکسازی پوست صورت

مرحله سوم : اصلاح ابروها

نقش ابرو ها در زیبایی آقایان غیر قابل انکار می باشد و برخی از آقایان به صورت طبیعی دارای ابروهایی پرپشت می باشند که این مسئله باعث می شود تا اخمو به نظر برسند و اگر شما نیز جزء این افراد هستید بهتر است به کمک مدل ابروی مردانه مناسبی اقدام به اصلاح ابروهایتان نمایید و فرمی زیبا را به ابروهای خود ببخشید.

گریم صورت مردانه در چند مرحله ساده

مرحله چهارم : اصلاح موی آقایان

اصلاح موها در گریم آقایان از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما برای کوتاه کردن موهای خود از مدل موی مردانه ای استفاده نمایید که با فرم صورت و سایر ویژگی های ظاهری تان مطابقت و همخوانی داشته باشد.

مراحل گریم صورت مردانه

مرحله پنجم : گریم صورت

گریم صورت برای آقایان به این معنا نیست که صورت آن ها پر از رنگ و لعاب شود بلکه گریم صورت مردانه باید به گونه ای انجام شود که ظاهر آقایان طبیعی به نظر برسد. برای گریم آقایان می توانید از مراحل زیر استفاده نمایید :

۱. زدن فوندیشن در گریم صورت می تواند باعث شود تا شما ۵۰ درصد کار را پیش ببرید. برای این کار باید از فوندیشن متناسب با رنگ پوست خود استفاده نمایید همچنین توجه داشته باشید که نباید از فوندیشن به مقدار زیادی استفاده نمایید زیرا چهره تان مصنوعی و رنگ پریده به نظر می رسد همچنین بعد از زدن فوندیشن باید از پودر فیکس استفاده نمایید تا پوست شما یکدست به نظر برسد.

۲. با انجام گریم روی قسمت هایی از صورت خود می توانید باعث شوید تا عیب های موجود در آن قسمت ها کمتر به نظر برسد و علاوه بر این نقاط قوت صورت خود را پر رنگ تر کنید.

۳. بینی تان را با کشیدن یک خط نازک برجسته تر نشان دهید سپس فاصله بین ابروها را به کمک سه خط پر نمایید و خطوط را با استفاده از غلظت کمی از هایلایتر بکشید تا پوست شما جوان و لطیف تر به نظر برسد.

۴. در این مرحله باید فضای پلک پایین و گونه ها را همرنگ نمایید. مقداری هایلایتر در اطراف سوراخ بینی و بالای قوس ابروها بزنید توجه داشته باشید که هایلایتر باید هم رنگ با پوست شما باشد.

۵. هایلایتر زده شده را به کمک انگشتان پخش نمایید و روی کرم ضربه بزنید تا پوست صورت یکدست شود.

گریم صورت برای آقایان

۶. روی قسمت هایی از پوست که تمایل دارید پوششی از کرم وجود داشته باشد کرم پودر مایع بزنید. از کرم پودر باید روی پیشانی و گونه ها و همه قسمت های صورت بزنید تا پوست شما یکدست به نظر برسد. کناره های بینی را نیز از قسمت بالا تا پایین کرم بزنید. توجه داشته باشید که کرم پودر تیره در کنار هایلایتر باعث می شود تا بینی شما لاغر و خوش فرم تر به نظر برسد.

۷. برای پخش کردن کرم بهتر است از پدهای مخصوص آرایش استفاده نمایید.

۸. در این مرحله اگر احساس می کنید که هماهنگی بین رنگ های موجود در پوست شما وجود ندارد می توانید از پودر پنکیک برای یکدست کردن پوست صورت خود استفاده نمایید. رنگ پنکیک را باید به گونه ای انتخاب نمایید که با تن رنگ پوست شما مطابقت و همخوانی داشته باشد و پنکیک را باید به کمک براش روی پوست خود بزنید.

۹. اگر بعد از زدن پنکیک احساس کردید که پوست تان مصنوعی به نظر می رسد می توانید از پودر برنزه ای که دو درجه از رنگ پوست تان تیره است استفاده نمایید.

گریم صورت مردانه زیبا

نکاتی برای گریم صورت آقایان

۱. محصولاتی که برای گریم صورت آقایان استفاده می شود نباید براق و چرب باشد.

۲. موادی که برای گریم صورت استفاده می شوند نباید به گونه ای باشند که جلب توجه نمایند همچنین محصولاتی که برای گریم آقایان ساخته می شوند اغلب مرطوب هستند.

گریم صورت مخصوص آقایان

۳. از گریم متعادل سازی باید برای آقایان استفاده شود که در این مدل گریم زوایای چهره اصلاح می شوند و برجستگی ها و فرورفتگی ها نیز متعادل می شوند و به طور کلی ایرادهای موجود در پوست صورت به طور کامل محو می شوند.

مدل گریم صورت مردانه

در این مطلب با نحوه گریم صورت مردانه و نکاتی برای انجام گریم حرفه ای آشنا شدید. توجه داشته باشید که اگر شما تمایل دارید به کمک گریم تغییرات مثبتی را در ظاهر خود ایجاد نمایید بهتر است از فردی کمک بگیرید که در این زمینه تخصص و مهارت لازم را دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو