با شیوع شدیدتر کرونا و پاندمی‌ شدن این ویروس ، نیاز به قرنطینه و ماندن در خانه هر روز بیشتر احساس می شود. اما گاهی اوقات با وجود ضرورت قرنطینه به نظر می رسد افراد برای رفع نیاز های اساسی نیاز به خارج شدن از خانه و قرنطینه دارند برای مثال برای انجام آزمایش ها. اما با کمی تدبیر می توان به آسان ترین روش نمونه گیری در محل کار یا منزل را انجام داد بدون آن که هیچ نیازی به مراجعه حضوری به آزمایشگاه و مراکز درمانی باشد. 

آزمایش در محل کار یا منزل به منظور آسان تر کردن انجام تست ها و درنهایت تشخیص انجام می گیرد. متاسفانه بسیاری از افراد به علت دغدغه های روزمره و احساس کمبود وقت همیشه انجام تست های ضروری خود را به تعویق می اندازند که در برخی موارد بسیار خطرساز می باشد. انجام چکاپ ها و آزمایشات تشخیصی دیگر از اقدامات حیاتی می باشد که افراد باید در سال چندین نوبت نسبت به سن، جنس، شرایط دیگر انجام دهند و هر گونه سهل انگاری در انجام آن ها ممکن است با آسیب های غیر قابل برگشت همراه باشد.

آزمایش در محل کار و منزل به شیوه ای آسان و آنلاین

انجام آزمایش در محل کار یا منزل با هدف تشخیص آسان طراحی شده است. به طوری که برای انجام آن دیگر لازم به خارج شدن از منزل برای مراجعه به یک آزمایشگاه نمی باشد. همچنین نمونه گیری در منزل دارای مزیت های فراوان همچون عدم اتلاف وقت در مسیر رفت و آمد و انتظار برای پذیرش، نمونه گیری، جوابدهی ، کاهش هزینه های رفت و آمد، دوری از ترافیک، عدم وجود آلودگی هوا و آلودگی های صوتی و غیره می باشد. یکی دیگر از مزیت های مهم تست در محل ، کاهش احتمال ابتلا به کرونا می باشد. 

در آزمایش در محل دیگر نیازی نیست شما به آزمایشگاه برای نمونه گیری مراجعه فرمایید ، بلکه برای انجام تست ، تنها نیاز است در عرض چند دقیقه پذیرش آزمایش خود را به صورت آنلاین انجام دهید. سپس پس از انجام پذیرش در صفحه اصلی آنی آزما و تعیین زمان و محل انجام آزمایش، همکاران ما با شما برای تعیین دقیق تر زمان برای انجام نمونه گیری در محل تماس خواهند گرفت. انجام تست در محل کار یا منزل شما انجام می گیرد و کادر نمونه گیر متخصص این کار بوده و برای انجام آن آموزش دیده اند. 

انجام آزمایشات چکاپ و تست کرونا در محل کار و منزل

همان طور که در بالا اشاره شد در آزمایش در محل نیاز به مراجعه حضوری برای انجام تست وجود ندارد. بنابراین در انجام این روش ، با یکی از پر خطر ترین محل های آلوده به ویروس کووید ۱۹ ، تماس نخواهید داشت. همه ما خوب می دانیم بهترین اقدام در مقابل ویروس کووید ۱۹ و یا هر بیماریی دیگری پیشگیری می باشد. بنابراین با انجام نمونه گیری در محل می توان از انتقال و شیوع کرونا نیز پیشگیری کرد. آزمایشگاه ها و مراکز درمانی دیگر به علت مراجعه بیشتر افراد مبتلا به کرونا ، جز محل های پر خطر و آلوده به انواع بیماری ها می باشد. به حداقل رساندن مراجعات به محل ها در کاهش شیوع ویروس کووید ۱۹ و بیماری های عفونی دیگر تاثیر به سزایی دارد. همچنین می توانید برای انجام تست کرونا درمنزل و یا محل کار خود برای کاهش احتمال ابتلا به کرونا از خدمات نمونه گیری در محل کار و منزل آنی آزما بهره مند شوید

آزمایش در محل

آزمایش در محل برای سالمندان:

آزمایش در محل یک روش آسان و پرکاربرد برای سالمندان می باشد. سالمندان به علت ویژگی بدنی توانایی مراجعه به آزمایشگاه ها ندارند. اما با انجام تست ها و آزمایش چکاپ در این دوران برای بررسی وضعیت بدن بسیار ضروری می باشد. نمونه گیری در محل این امکان را به افراد می دهد که بدون خروج از خانه آزمایش های خود را در منزل انجام دهند. همچنین نکته دیگر که به آن باید توجه داشت رعایت برخی شرایط مانند ناشتایی قبل از آزمایش می باشد که فرد سالمند شاید به علت ضعف عمومی بدن توانایی تحمل ناشتایی را بعد از چند ساعت را نداشته باشد ولی در این روش می توان تنها پس از چند دقیقه از بیداری نمونه گیری را انجام داد بدون آن که نیاز به تحمل بیشتر برای مراجعه و انتظار در صف های پذیرش ، نمونه گیری، جوابدهی باشد. 

آزمایش در محل برای زنان باردار:

انجام آزمایش در محل برای زنان باردار این امکان را برای افرادی که دارای تجویز استراحت مطلق هستند می دهد که بدون انجام فعالیت و خروج از خانه ، تست های دوران بارداری خود را انجام دهند. دوران بارداری ، مرحله بسیار مهم و حساسی می باشد که هر گونه سهل انگاری در تست های تشخیص ممکن است با عوارض مادام العمری همراه باشد. اما با شیوع شدید تر کرونا نگرانی افراد باردار نسبت به ابتلا به این ویروس بیشتر شده است. افراد باردار نسبت به سایر افراد دارای ایمنی ضعیف تر می باشند که همین مسئله نگران کننده می باشد. اما با انجام تست در محل می توان بدون نیاز به خارج شدن از منزل، تمام تست های مورد نیاز در دوران بارداری را انجام داد.

انجام آزمایش در محل کار:

انجام آزمایش در محل کار یکی از مزیت های این روش می باشد. افراد بسیاری به علت دغدغه های شغلی خود قادر به انجام تست های تشخیصی و چکاپ های سالانه نیستند ولی با این روش می توان بدون نیاز به تعطیلی و اتلاف وقت برای انجام آزمایش ، تست های خود را در محل کار انجام داد. انجام نمونه گیری در محل کار تنها چند دقیقه وقت شما را نمی گیرد ولی با این کار می توانید از وجود احتمالی برخی بیماری ها و یا کمبود آگاه شوید و پیشرفت آن ها پیشگیری کنید. 

آزمایش

جوابدهی آزمایش در محل:

جوابدهی آزمایش در محل کار برخلاف سایر جوابدهی ها به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه به آزمایشگاه ها می باشد. در این روش جواب تست خود را می توانید در کمترین زمان و بدون نیاز به انتظار برای جوابدهی در آزمایشگاه باشید. همچنین پس از جوابدهی آنلاین می توانید آن را به پزشک خود ارسال کنید و تشخیص و درمان خود را دریافت کنید. بنابراین تمام مراحل انجام آزمایش آنی آزما از پذیرش، نمونه گیری، جوابدهی به صورت غیر حضوری و آنلاین امکان پذیر است.