دانلود فیلم آموزش All about Startups Pitching to investors and Fundraising

منبع: دانلود ها

52

1400/1/12

11:49


Udemy – All about Startups: Pitching to investors & Fundraising

فیلم-آموزش-All-about-Startups-Pitching-to-investors-and-Fundraising

در فیلم آموزش All about Startups Pitching to investors and Fundraising یاد خواهید گرفت که راه‌اندازی صحیح کسب و کارهای مختلف را فرا گرفته و برای تجارت خود سرمایه کسب کنید. می‌دانیم که تنها ۵ صدم درصد از کل شرکت‌ها، سرمایه خطر پذیر دریافت می‌کنند و ۹۷ درصد از این شرکت‌ها را نیز جزو مشاغل متوسط محسوب می‌شوند. شما در این دوره می‌توانید اعتماد به نفس خود را تقویت کرده و یک راهنمای واضح در زمینه چگونگی ارائه مطالب داشته باشید. می‌توانید ساختار اسلایدهای خود را مشخص کرده و سرمایه گذاران خطر پذیر را به سمت خود جذب کنید. شما باید دید کلی عالی از شرکت خود به آن‌ها داده و دلیل لازم برای سرمایه گذاری را نیز به آن‌ها بدهید.

در این دوره می‌توانید در جمع به‌خوبی صحبت کرده و توجه مخاطبین خود را جلب کنید. می‌توانید نکات قانع کننده بیان کرده و ایده‌های خود را با اعتماد به نفس کاملی بیان کنید. با وضوح کامل به دیگران اعتقاد داشته باشید و در نهایت به نتیجه‌ای که قصد دارید، برسید. این همان چیزی است که در نهایت با پایان این دوره به آن‌ خواهید رسید. این دوره مناسب تمام اشخاص آماده شده است و فارغ از هر سن و تجربه ای می‌توانید از آن استفاده کنید. مهارت برقراری ارتباط در دوره به شما القا خواهد شد و می‌توانید به‌صورت تاثیرگذار از مفاهیم این دوره استفاده کنید.

با فیلم آموزش All about Startups Pitching to investors and Fundraising می‌توانید الهام بخش عمل کرده و راغب این باشید که ارتباط بهتری با سرمایه گذاران خود برقرار کنید. می‌توانید از تخصص موفق‌ترین سخنران‌ها، کارآفرینان، نوابغ و رهبران برجسته جهان استفاده کرده و دقیقا همان‌طور که می‌خواهید با آن‌ها عمل کنید. این دوره الهام بخش شما خواهد بود و می‌توانید یک سخنران برجسته در جمع سرمایه گذاران باشید. در چنین شرایطی می‌توانید یکی از افراد موفق در تجارت خود باشید و سرمایه فعالیت و کارهای بیشتر را نیز داشته باشید.

فیلم-آموزش-All-about-Startups-Pitching-to-investors-and-Fundraising

info

Have you struggled with pitching but do you need money in order to build your business? Then this course will jumpstart you on how to pitch your startup properly. Only 0.05% of all companies ever receive venture capital, 97% of those companies are mid-size businesses. Let’s turn this around and make you stand out. Let’s boost your confidence and give you a clear guideline on how to lay out your content, structure your slides, assess problems, convince venture capitalists and leave a positive long-lasting impression.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود فیلم آموزشی با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو