بخش تورهای پربازدید در سایت لحظه آخر با استقبال بی نظیری مواجه شده، از همین رو تصمیم گرفتیم در این مقاله هم اشاره ای به پر بازدید ترین تورهای لحظه آخر و بررسی هر یک داشته باشیم، پس در ادامه حتما ما را همراهی کنید. لازم به ذکر است که بگوییم نرخ تمامی تورهایی که در سایت لحظه آخر مشاهده می شوند، روزانه مورد بررسی کارشناسان این مجموعه قرار می گیرند تا نرخ ها به صورت کاملا واقعی برای کاربران نمایش داده شوند. 

تور های خارجی پر طرفدار

بخشی از بازدیدهایی که روزانه از سایت لحظه آخر انجام می شود مربوط به تورهای خارجی نظیر تور ترکیه، تور ارمنستان، تور گرجستان، تور مالزی و تور تایلند می باشد. اغلب کشورهایی که ایرانیان برای سفر و تفریح انتخاب می کنند، کشورهای همسایه می باشند که دلیل آن هم نزدیکی و نرخ ارزان آن تورها است. پیشرفت در بخش سفرهای خارجی بیانگر این است که در داخل کشور زیرساخت ها و خدمات گردشگری مناسبی وجود ندارد و این زنگ خطری است برای صنعت توریسم ایران! 

تور ترکیه

صراحتا می توانیم بگوییم که تور ترکیه محبوب ترین تور گردشگری خارجی میان ایرانی ها می باشد و سالانه جمعیت قابل توجهی از گردشگرانِ این کشور را هموطنان ما تشکیل می دهند. تور ترکیه لحظه آخر به مقصد شهرهای مختلف این کشور نظیر استانبول، آنتالیا، ازمیر، کوش آداسی، بدروم و غیره برگزار می شود. البته در این بین تور استانبول پرطرفدار تر از سایر شهرها است.

تور ارمنستان

ارمنستان یکی دیگر از کشورهای پرطرفدار نزد هموطنانمان است که به دلیل شباهت آب و هوا و فرهنگ مورد توجه قرار گرفته است. از طرفی مردم ارمنستان تا حدی با زبان فارسی آشنایی دارند و همین امر سبب سهولت برقراری ارتباط بین گردشگران ایرانی و مردمان این کشور شده است. در سایت لحظه آخر انواع تورهای آفری و لحظه آخری ارمنستان در کنار تورهای لوکس برایتان ارائه می شود که بنا بر شرایط و موقعیت خودتان می توانید هر یک را انتخاب کنید. 

تور گرجستان

تور گرجستان

یکی دیگر از تورهای خارجی محبوبی که از مبدا ایران برگزار می شود، تور گرجستان است. گرجستان کشوری است که تلفیقی از خصوصیات دو قاره آسیا و اروپا را دارد و به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از قطب های گردشگری می باشد. تنوع آب و هوایی کم نظیر در کنار طبیعت چشم نواز و بسیار زیبا، شرایط خوبی را برای سفر به این خطه فراهم آورده است که می توانید برای انتخابِ ارزان ترین و باکیفیت ترین تورهای گرجستان به وب سایت lahzeakhar.com مراجعه کنید. 

تور تایلند

طبیعت بسیار زیبای تایلند موجب شده این کشور در زمره محبوب ترین مقاصد گردشگری نزد ایرانیان به حساب آید. تور تایلند lahzeakhar جزء تورهای پربازدید این سایت است که توسط معتبرترین آژانس های مسافرتی ایران ارائه می شوند. در فیلتری که بالای صفحه تور تایلند و دیگر تورهای سایت لحظه آخر قرار دارد، این امکان برای شما وجود دارد که ارزان ترین، به روزترین و گران ترین تورها را مشاهده کنید و از میان آن ها هر کدام که به شرایط شما نزدیک تر بود را انتخاب نمایید. 

تورهای داخلی پر طرفدار

لحظه آخر در بخش تورهای داخلی، تورهای متنوعی را در نظر گرفته است که از میان آن ها تور کیش، قشم و مشهد از محبوبیت قابل توجهی برخوردار هستند. در صفحات تورهای داخلی تمامی اطلاعاتِ لازم در اختیارتان قرار می گیرد تا با آگاهی کامل انتخاب خود را انجام دهید. 

تور مشهد

مشهد علاوه بر این که یکی از مهم ترین مقاصد زیارتی کشورمان می باشد، شهری توریستی نیز به حساب می آید؛ چراکه سالانه هزاران گردشگر از این مکان دیدن می کنند. بانکِ تورِ لحظه آخر در صفحه تور مشهد فهرستی از به روزترین تورهای مشهد را با قیمت های مناسب ارائه می دهد تا متقاضیان بتوانند بعد از انجام بررسی های لازم اقدام به خرید تور مورد نظرشان کنند. 

تور مشهد

تور کیش

آب و هوای جزیره کیش در این ایام بسیار مطلوب است و با توجه به این که ایام نوروز به تازگی تمام شده، می توانید از گشت و گذار در هوایی دلچسب و به دور از شلوغی لذت ببرید. قیمت تور کیش این روزها کاهش پیدا کرده به طوری که ارزان ترین تور کیش در سایت لحظه آخر (17 فروردین 1400) 1,280,000 تومان بوده و گران ترینِ آن 2,735,000 می باشد. 

تور قشم

قشم طبیعتی بکر و اعجاب انگیز دارد که تماشای آن ها برای هر گردشگری لذتبخش می باشد. در لحظه آخر تورهای قشم در بازه قیمتی 720,000 الی 2,275,000 (در تاریخ 1400/1/17) ارائه شده که هر یک از آن ها با توجه به امکاناتی که ارائه می دهند قیمت متفاوتی دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت گردشگری لحظه آخر مراجعه کنید و با توجه به موقعیت خودتان تور مورد نظرتان را انتخاب و خریداری کنید.