طرز تهیه ترافل مرغ لذیذ و ایجاد طعم ایده آل در تهیه این فینگر فود محبوب

طرز تهیه ترافل مرغ لذیذ و ایجاد طعم ایده آل در تهیه این فینگر فود محبوب


منبع: آرگا

187

1400/2/15

08:16


ترافل مرغ یکی از انواع فینگر فود های بسیار خوشمزه و پرطرفدار است که برای مهمانی ها و دور همی ها بسیار مناسب است و به راحتی نیز تهیه می شود، در این مطلب شما عزیزان را با طرز تهیه ترافل مرغ بیشتر آشنا خواهیم کرد.

ترافل مرغ جزو فینگر فود های خوشمزه ای است که بسیاری از افراد در مهمانی ها مانند تولد آن را تهیه و نوش جان می کنند که طرفداران زیادی را نیز به خود جذب کرده است و در مدت زمان کمی نیز آماده می شود، در ادامه مطلب طرز تهیه ترافل مرغ را به شما دوستان آموزش خواهیم داد.

آموزش تهیه ترافل مرغ

در مطلب قبلی با دستور تهیه انواع فینگرد فود از جمله : فینگر فود سیب زمینی، فینگر فود سوسیس، فینگر فود کالباس و فینگر فود الویه آشنا شدید، اگر شما نیز برای مهمانی ها و دور همی ها به دنبال یک فینگرد فود بسیار خوش طعم هستید بهتر است ترافل مرغ را تهیه کنید تا مهمان ها از طعم ها لذت ببرند، بنابراین پیشنهاد می کنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

مواد لازم :

  • سینه مرغ : یک عدد
  • نان تست خرد شده : یک عدد
  • ماست چکیده : نصف پیمانه
  • جعفری خرد شده : یک قاشق غذا خوری
  • بیسکوییت کراکر خرد شده : به میزان لازم

دستور تهیه ترافل مرغ

طرز تهیه ترافل مرغ با طعم منحصر به فرد

در روش تهیه این نوع فینگر فود خوشمزه ابتدا سینه مرغ را همراه با فلفل، پیاز، زعفران و نمک آب پز کرده و بعد آن را ریش ریش نمایید سپس دور نان تست را برش زده و خرد کنید.

حالا سینه مرغ ریش شده را با ماست چکیده و جعفری ترکیب کرده تا مواد به شکل خمیری در آید سپس به اندازه یک گردو از مواد برداشته و به شکل توپ درست کنید.

در مرحله پایانی از نحوه تهیه ترافل مرغ بسیار خوشمزه حالا توپ ها را داخل بیسکوییت خرد شده غلتانده سپس داخل کپسول های کاغذی بگذارید، نوش جان.

نکته : در صورت سفت بودن مواد به آن ماست افزوده و در صورت شل بودن نان تست را داخل آن خرد نمایید، همچنین به منظور مخلوط شدن مواد به خوبی می توانید آن را داخل میکسر قرار دهید.

طرز تهیه ترافل مرغ با طعم دلنشین

آموزش تهیه ترافل مرغ با سیب زمینی

ترافل مرغ را علاوه بر روش بالا با سیب زمینی نیز می توانید تهیه کنید که بسیار خوش طعم و خوشمزه می شود، در ادامه با مراحل تهیه آن آشنا خواهید شد.

مواد لازم :

  • سیب زمینی متوسط : سه عدد
  • پنیر خامه ای : صد و بیست گرم
  • سینه مرغ :دو عدد
  • جعفری و ریحان : به میزان لازم
  • گردوی خرد شده : برای تزیین
  • نمک و فلفل : به مقدار لازم

دستور تهیه ترافل مرغ و سیب زمینی :

در روش تهیه این ترافل بسیار خوشمزه ابتدا مرغ را همراه با نمک، فلفل، زعفران و پیاز نگینی آب پز کرده سپس سیب زمینی را نیز پس از شستن همراه با آب و نمک آب پز نمایید.

حالا مرغ و سیب زمینی پخته شده را داخل غذا ساز ریخته تا با هم یکدست شود و در صورت عدم دسترس به غذا ساز مرغ را ریش ریش کرده و سیب زمینی ها را نیز رنده نمایید و با هم ترکیب کنید.

حالا ریحان و جعفری خرد شده را به مواد بیفزایید و بعد به آن پنیر خامه، نمک و فلفل اضافه و ترکیب کنید و به اندازه یک گردو از مواد برداشته و گرد نمایید و داخل پودر گردو بغلتانید.

در مرحله پایانی از طرز تهیه ترافل مرغ و سیب زمینی، ترافل ها را داخل کپسول های کاغذی گذاشته و در صورت عدم دسترس به کپسول کاغذی، آن ها را داخل ظرفی چیده و نوش جان کنید.

طریقه ساخت ترافل مرغ

در پایان به شما دوستان عزیز پیشنهاد می کنیم به منظور آشنایی با انواع فینگرفودهای خوشمزه بر روی لینک کلیک نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو