صحنه ربودن دختر بچه ۱۱ ساله تو روز روشن

منبع: پرشین وی

105

1400/3/6

10:33


در این ویدئو صحنه ربودن دختر بچه 11ساله را می بینید که خوشبختانه به نتیجه نرسید

صحنه ربودن دختر بچه ۱۱ ساله تو روز روشن

آدم ربایی به ویژه بچه دزدی در همه جای دنیا رایج است و متاسفانه سالانه کودکان زیادی به بهانه های مختلف ربوده می شوند و به آنها تجاوز می شود. امروز در پرشین وی می خواهیم صحنه ربودن دختر بچه ۱۱ساله را برای شما قرار دهیم

صحنه ربودن دختر بچه

کانال تلگرامی خبرهای داغ مجازی با انتشار کلیپی از آدم ربایی در آمریکا نوشت:
تو فلوریدا یه مرد ۳۰ ساله وسط روز روشن تو خیابون دنبال یک دختر ۱۱ ساله
میوفته که خوشبختانه دختر مقاومت میکنه و فرار میکنه

بعدها متوجه میشن مرده سابقه تجاوز داشته و دستگیر میشه! ویدئو ربودن دختر بچه را در ادامه ببینید

ویدئو قصد آدم ربایی مرد جوان

جزئیات بیشتر درباره آدم‌ربایی و جرم آن

آدم‌ربایی به معنای سلب آزادی تن است و به انتقال یک شخص بدون رضایت او از محلی به محل دیگر با استفاده از زور، تهدید یا فریفتن گفته می‌شود. در تعریفی دیگر می‌توان گفت که آدم‌ربایی به معنای سلب آزادی تن دیگری بدون رضایت او و با قصد نامشروع از راه جابجایی از محلی به محل دیگر است.

ربودن دختر بچه

جرم آدم ربایی

مجازات جرم آدم‌ربایی

به بهانه ویدئو ربودن دختر بچه ۱۱ساله درباره جرم این کار صحبت می کنیم. طبق ماده ۶۲۱ کتاب تعزیرات قانون مجازات اسلامی، مجازات جرم آدم‌ربایی ساده، حبس از ۵ تا ۱۵ سال است و در صورتی که سن مجنی‌علیه کمتر از ۱۵ سال یا ربودن با استفاده از وسیله نقلیه باشد یا به مجنی‌علیه آسیب جسمی یا حیثیتی وارد شود، مرتکب به حداکثر مجازات یعنی ۱۵ سال حبس محکوم خواهد شد و در صورت ارتکاب جرایم دیگر به مجازات آن جرم نیز محکوم می‌شود.

ربودن دختر بچه

آدم ربایی

آدم‌ربایی و گروگان‌گیری

جرم آدم‌ربایی و گروگان‌گیری دو مصداق از جرایم علیه اشخاص هستند که آزادی تن را مورد تعرض قرار داده و موجبات سلب آزادی تن را فراهم می‌کنند. این جرایم علاوه بر اینکه آزادی تن اشخاص را سلب می‌کنند، در اغلب اوقات صدمات بدنی (ضرب و جرح و قتل) و صدمات حیثیتی (ریختن آبرو، شرف و هتک ناموس) بر افراد وارد می‌کنند که غیر قابل جبران است و غالباً با نوعی عنف، تهدید و اجبار یا حیله و نیرنگ با انگیزه‌های سوء همراه هستند.

خبرانلاین و یاسا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو