پرده زبرا بهترین انتخاب برای دکوراسیون خانه های مدرن!

منبع: دلگرم

213

1400/3/9

10:39


پرده زبرا بهترین انتخاب برای دکوراسیون خانه های مدرن!

پرده زبرا هم چنین به طور کامل می تواند حریم خصوصی شما را حفظ کند به گونه ای که در هنگام شب می توانید با قرار دادن قسمت های پارچه ای پرده بر روی هم از دید به داخل جلوگیری کنید.

انواع پرده های زبرا موجود در بازار کدامند؟!

پرده زبرا

پرده زبرا ساده و طرح چوب که دارای رنگ بندی متنوعی است جزو اولین مدل از پرده های زبرا می باشند و هنوز هم طرفداران بسیاری در دکوراسیون های مدرن و مینیمال دارد. همچنین از این پرده در مکان های ادارای و تجاری به وفور استفاده می شود. قیمت مناسب در کنار تنوع و نصب آن از مهمترین ویژگی های این محصول می باشد.

پرده زبرا طرح دار

پرده های زبرا طرح دار و گلدوزی شده را می توان نوع فانتزی این محصولات نام گذاری کرد. این پرده های که دارای طرح هایی بر روی پارچه چه نوع بافت و چه نوع گلدوزی شده می باشد بیشتر در آشپزخانه و اتاق خواب و حتی پذیرایی استفاده می باشد.

پرده زبرا بهترین انتخاب برای دکوراسیون خانه های مدرن!

پرده زبرا تصویری

پرده زبرا تصویری و چاپی جدید ترین نوع این محصولات می باشد. بر روی این پرده ها امکان چاپ تصویری دلخواه از روی انبوهی از و تصاویر و حتی تصاویر شخصی و دلخواه مشتریان با کیفیت بالا و قابل شستشو مهیا می باشد. از مهم ترین کاربرد های این پرده استفاده آن در اتاق خواب کودکان است که میتوان تصاویر کارتونی و تصاویر خاص کودک و فرزندتان را بر روی پرده چاپ کنید.

پرده زبرا بهترین انتخاب برای دکوراسیون خانه های مدرن!

روش نصب آسان پرده

نصب پرده زبرا بسیار راحت و سریع انجام می شود به طوریکه شما در منزل با داشتن یک دریل به راحتی می توانید این کار را خودتان انجام دهید. این پرده ها هم به صورت سقفی و هم به صورت دیواری قابل نصب هستند. نکته ای که هنگام اندازه گیری و نصب باید رعایت کرد این است که قاب این پرده ها حدود 10 سانت به فضا نیاز دارد و هنگام نصب باید این کار به گونه ای انجام شود که به درب پنجره هنگام باز و بسته شدن گیر نکند.

قیمت پرده زبرا در هنگام خرید چگونه تعیین می شود؟!

قیمت پرده زبرا عموما به دو عامل اصلی بستگی دارد:

  • نوع پارچه انتخابی برای پرده
  • اندازه پنجره

در مورد پارچه باید اذعان داشت تنوع این محصولات بسیار بالاست به همین دلیل قیمت های متفاوتی نیز دارند به عنوان مثال نوع ساده آن ارزانترین و نوع گلدوزی گرانترین نوع پرده زبرا می باشند. در مورد اندازه پنجره هم باید گفت قیمت نهایی پرده از فرمول عرض (متر) x ارتفاع (متر) x قیمت هر متر مربع پرده به دست می آید. نکته نهایی که باید در مورد قیمت پرده زبرا بدانید این است که اگر پرده شما کمتر از یک و نیم متر مربع باشد همان یک و نیم حساب می شود.

فعالیت سروین دکور در زمینه فروش انواع پرده های مدرن از جمله زبرا، انواع شید رول ها، پرده های شب و روز، پرده های تصویری و پرده های پانچ می باشد. جهت مشاوره در زمینه انتخاب رنگ و خرید پرده با واتس‌اپ سروین دکور تماس بگیرید:

09014237863


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو