نصاب پرده های زبرا و ساده در تهران توسط پرده کاران

منبع: آرگا

21

1401/8/1

12:29


پرده از جمله عناصر مهم در خانه‌ها به خصوص خانه‌های ایرانی به شمار می‌رود. علاوه بر نقش پر رنگ پرده در دکوراسیون نمی‌توان نقش آن در حفظ فضای داخل خانه نیز منکر شد. بسیاری از افراد برای انتخاب پرده حساسیت زیادی به خرج می‌دهند به خصوص اگر پنجره‌های بزرگ و نور گیری داشته باشند. امروزه انواع مدل پرده‌ها در بازار موجود می‌باشد که لازم است هنگام خرید و انتخاب آن دوخت و نصب پرده با متخصصان پرده در ارتباط باشید. علاوه بر تهیه مدل جدید این ابزار مهم در دکوراسیون ممکن است قصد شستشوی و جابجایی آن را داشته باشید، شما می‌توانید تمام خدمات مربوط به پرده را از یک مجموعه متخصص در کار پرده دریافت نمایید.

نصاب پرده های زبرا و ساده در تهران توسط پرده کاران

وسایل مورد نیاز برای نصب پرده زبرا و پردههای ساده

  • دریل برقی
  • متر
  • پیچ گوشتی
  • مداد یا خودکار برای علامت زدن

 

 

نصب پرده زبرا و ساده چگونه انجام میشود؟

برای نصب پرده می‌توان از سه روش افقی، عمودی و برقی استفاده کرد.

نصب پرده به صورت افقی: در این نوع نصب محافظ داکت بر روی سقف محل مورد نظر نصب می‌شود.

نصب پرده به صورت عمودی: ریل پرده بر روی سقف دیوار قرار می‌گیرد.

 نصب پرده به صورت برقی:  برای این مدل نصب باید تجهیزات سیم کشی و داکت کشی به کار برده شود. از آنجایی که این مدل نصب در کنار هزینه بالا کار راحتی نیست بهتر است از نصاب ماهر کمک بگیرید.

نصب پرده زبرا به دو صورت سقفی و دیواری انجام می‌پذیرد که بهتر است برای نصب آن از نصاب کمک بگیرید تا پایه‌ها محکم نصب شوند و هنگام بازو بسته کردن آن مشکلی رخ ندهد.

نصب بپرده زبرا به صورت دیواری: هنگام خرید پرده زبرا چوب پرده و خود پرده به خریدار عرضه می‌شود. نصاب پرده به کمک دریل نقاط مورد نظر و اندازه گیری شده بر روی دیوار را سوراخ می‌کند و سپس در آن پیچ و رول پلاک قرار می‌دهد. سپس پایه سقفی را نصب می‌کند. نصاب، پرده را از شیار پشت آن درون پایه قرار داده و جلوی پرده را محکم فشار می‌دهد تا داخل پایه محکم شود.

نصب پرده زبرا به صورت سقفی: نصب این مدل پرده به صورت سقفی مانند مراحل نصب دیواری خواهد بود با این تفاوت که پایه به پایه دیواری متصل میشود تعداد پایه ها نیز به عرض پرده بستگی دارد.

دوخت پرده ساده و زبرا

مدل پرده‌ای که انتخاب می‌کنید و قرار است دوخته شود تاثیر قابل توجهی بر روی دکوراسیون محل مورد نظر خواهد گذاشت. برای دوخت پرده نیاز به افرادی است که در این کار متخصص هستند و می‌توانند انواع نسب را انجام دهند در نتیجه اگر قصد دوخت و نصب پرده را دارید حتما آن را به افراد کاربلد بسپارید.

 

هزینه دوخت و نصب پرده ساده و پرده زبرا

پارچه پرده، جزئیات دوخت، نصب پرده، تجهیزاتی که برای نصب نیاز است، نحوه نصب، بر روی هزینه‌های دوخت و نصب تاثیر می‌گذارد. به طور کلی نمی‌توان قبل از بررسی محل نصب و مواردی که گفته شد قیمت ثابتی ارائه کرد. با این حال اگر قصد دارید تا قیمت حدودی را به دست آورید می‌توانید با مجموعه پرده کاران تماس بگیرید و از کارشناسان اطلاعات لازم را کسب نمایید.

نصاب پرده های زبرا و ساده در تهران توسط پرده کاران

تعمیر پرده ساده و زبرا

از جمله راهکارهایی که ممکن است بسیاری از افراد حداقل یک بار آن را انجام دهند می تواند تعمیر پرده باشد زیرا تعمیر این ابزار دکوراسیون به صرفه تر است خرید یکی دیگر است. با توجه به اینکه پرده‌های زبرا بسیار پرطرفدار شده‌اند ممکن است قطعاتی که در ساخت این مدل پرده استفاده می‌شود خراب شود و از بین برود. در این صورت به کمک متخصص پرده می‌توان اقدام به تعمیر و یا تعویض آن کرد.

از جمله مواردی که ممکن است باعث خرابی پرده زبرا شود ضربه خوردن و افتادن آن است که در نهایت منجر به شکستن پرده می‌شود. حتی ممکن است نیاز به تعویض محفظه آلومینیومی باشد که همه این کارها را یک مجموعه متخصص در خدمات پرده می‌تواند انجام دهد. پرده‌های ساده نیز با توجه به آنکه ممکن است مدام باز و بسته شوند، دچار پارگی می‌شوند و یت در ریل و داکت‌ها مشکل به وجود می‌آید که تمام این موارد قابل حل هستند.

 

خشکشویی پرده زبرا و ساده

بسیاری از افراد پرده‌های خود را به خشکشویی می‌سپارند زیرا شستوشوی آن در خانه می‌تواند کار سخت و زمان بری باشد و حتی منجر به خرابی و دوخت این وسیله گردد. انتخاب یک خشکشویی مناسب که بتواند با حساسیت لازم پرده را بشوید و از آن حفاظت کند بسیار مهم است. یک خشکشویی کاربلد باید مراقب تغییر رنگ پرده، ایجاد خرابی و بهم ریختگی در جزئیات آن باشد. مجموعه‌هایی که خدمات پرده از جمله خشکشویی را ارائه می‌دهند انتخاب مناسبی برای سپردن این وسیله خانه برای شستشو خواهد بود. زیرا هم می‌توانند تعمیرات لازم را انجام دهند و هم این وسیله را با اصول لازم بشویند و تحویل دهند و در صورت درخواست مشتری آن را نصب کنند.

 

نصاب پرده های زبرا و ساده در تهران توسط پرده کاران

با توجه به آنکه پرده از اجزای مهم هر خانه‌ای به شمار می‌رود. معمولاً بسیاری از افراد در انتخاب و خرید و نگهداری آن حساسیت لازم را به خرج می‌دهند. انواع پرده‌ها از جمله پرده ساده، کرکره‌ای و زبرا در بازار موجودند که افراد با توجه به سلیقه و دکوراسیون منزل خود می‌توانند آن‌ها را خریداری کنند. نصب نگهداری شست و شو جابجایی پرده نیاز به مهارت دارد، نتیجه بسیار مهم است که برای انجام این کارها از نصاب پرده و مجموعه های معتبر و کاربلد در این حوزه کمک بگیرید.

مجموعه پرده کاران دارای سابقه طولانی در زمینه فروش پارچه پرده، طراحی انواع پرده، نصب، جابجایی پرده، شستشو و تعمیر انواع آن از جمله پرده زبرا و ساده می‌باشد. این مجموعه از متخصصان و کارشناسان فنی و ماهر که در حوزه پرده متخصص هستند تشکیل شده است. آن‌ها نیاز مشتری را می‌شناسند و آن را در سریع ترین زمان ممکن رفع می‌کنند. مشتریان عزیز می‌توانند به کمک این مجموعه، پارچه و طرح مورد نظر خود را انتخاب کنند، در اختیار مجموعه قرار دهند تا بهترین کیفیت را با توجه به سلیقه خود و انتخاب خود تحویل بگیرند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با شماره

موبایل: ۰۹۱۲۵۲۶۹۲۳۵ و ۰۹۱۲۳۱۱۶۱۳۸ و شماره تماس: ۰۹۱۲۲۶۶۰۱۱۶ و ۰۲۱۲۲۴۹۱۲۷۶ تماس بگیرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو