اسکارلت جوهانسون در برج وحشت

منبع: ایران آرت

72

1400/4/3

10:35


"برج وحشت" با حضور اسکارلت جوهانسون بر اساس شهر بازی دیزنی‌لند ساخته خواهد شد که با آسانسور در حال سقوطش شناخته می‌شد.

ایران آرت: اسکارلت جوهانسن نامزد اسکار به عنوان تهیه‌کننده و بازیگر به فیلم "برج وحشت" دیزنی ملحق شد. "کلایدر" گزارش داده است که "جاش کولی" کارگردان "داستان اسباب بازی ۴" و نویسنده "وارونه" (Inside Out) در حال نگارش فیلمنامه این پروژه است.

جوهانسن با کمپانی "دیز پیکچرز" خودش به همراه "جاناتان لیا" از جمله تهیه‌کنندگان پروژه خواهد بود. کارگردان این فیلم در حال حاضر انتخاب نشده اما منابع نزدیک به دیزنی می‌گویند استودیو فیلمساز شناخته‌شده انتخاب خواهد کرد، به ویژه با توجه به اینکه جوهانسن اخیراً با فیلم‌های "داستان زناشویی" و "جوجو خرگوش" نامزد اسکار شده است.

به گزارش 30نما، "برج وحشت" بر اساس شهر بازی دیزنی‌لند ساخته خواهد شد که با آسانسور در حال سقوطش شناخته می‌شد. در سال ۱۹۹۷ یک فیلم تلویزیونی با بازی "کریستن دانست" و "استیو گاتنبرگ" بر پایه این شهر بازی به تولید رسید. تولید نسخه سینمایی از سال ۲۰۱۵ در حال پیشرفت است و در مقطعی "جان آگست" برای نگارش فیلمنامه انتخاب شد.

به دنبال موفقیت "دزدان دریایی کارائیب"، دیزنی مشتاق تبدیل کردن شهرهای بازی محبوب دیگرش به فیلم بود. انتظار می‌رود "برج وحشت" با رده سنی ۱۳ سال ساخته شود و به فیلم "گردش در جنگل" دووین جانسون و امیلی بلانت شبیه شود که امسال اکران خواهد شد.

جوهانسن به زودی در فیلم "بیوه سیاه" مارول و دیزنی که همزمان با اکران در سالن‌های سینما از دیزنی+ روی ایر می‌رود دیده خواهد شد. این هفته گزارش شد که جوهانسن سی و پنجمین دریافت‌کننده جایزه سینماتک آمریکا در ماه نوامبر خواهد بود.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو