دانلود کلیپ های ارلینگ هالند

دانلود کلیپ های ارلینگ هالند


منبع: دانلود ها

150

1400/4/10

22:30


دانلود همه کلیپ‌های ارلینگ – Erling Haaland

| کلیپ تمام گل‌های هالند در فصل ۲۰۲۰-۲۱ اضافه شد |

کلیپ-هالند

ارلینگ براوت هالند فوتبالیست اهل نروژ است که در باشگاه بورسیا دورتموند بازی کرده و به عنوان پدیده این روزهای دنیای فوتبال شناخته شده است. این بازیکن عملکرد بسیار خوبی در طی فصل‌های گذشته داشته است و حتی گل‌های زیبا و تاثیرگذاری هم در لیگ قهرمانان برای دورتمند داشته است. او در کنار جیدو سانچو به عنوان زوج حمله وحشتناک بوندسلیگا شناخته شده و امیدوار است که در آینده به تیم‌های مطرح‌تر اروپایی هم ترنسفر شود. او یکی از گلزنان پر کار دنیای فوتبال است و سرعت وی در جهان شناخته شده است. طرفداران به او لقب نابودگر داده‌اند و می‌توانیم در آینده خبرهای بسیار بیشتری از او بشنویم. ارلینگ هالند سرسعت بسیار بالایی به عنوان یک ورزشکار دارد و قدرت وی هم در زمین فوتبال اثبات شده است.

کلیپ-هالند

کلیپ شماره ۱: مهارت‌ها و گل‌های پدیده دنبال فوتبال ارلینگ هالند

مدت زمان: ۶ دقیقه و ۵۴ ثانیه | تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۰ | میزان بازدید در یوتیوب: ۱.۳ میلیون بار

کلیپی که برای شما آماده کرده‌ایم به بهترین گل‌ها و مهارت‌های هالند در دنیای فوتبال پرداخته و جادوی وی را به شما اثبات می‌کند. مهارت‌های وی انکار نشدنی است و می‌توانید نمایش جذاب وی را در لباس زرد رنگ دورتمند در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا مشاهده کنید.

کلیپ-هالند

کلیپ شماره ۲: تمام گل‌های هالند در فصل ۲۰۲۰-۲۱

مدت زمان: ۵ دقیقه و ۵۶ ثانیه | تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۰ | میزان بازدید در یوتیوب: ۱۶۱ هزار بار

کلیپی که برای شما آماده کرده‌ایم، به نمایش جذابی از مهارت‌های هالند پرداخته و تمامی گل‌های وی را در فصل گذشته نمایش می‌دهد. دورتموند بازهم در این فصل به قهرمانی نرسید، اما هالند همچنان درخشان بوده است و در لیگ قهرمانان، مدت‌ها به عنوان بهترین گلزن شناخته می‌شده است.

info

Erling Braut Haaland is a Norwegian professional footballer who plays as a striker for Bundesliga club Borussia Dortmund and the Norway national team. A prolific goalscorer, Haaland is recognised for his pace, athleticism and strength, earning him the nickname, ‘The Terminator’ by many of his admirers.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

کلیپ شماره ۲: Erling Haaland All 41 Goals in Season 2020-21

دانلود با حجم ۱۱۳ مگابایت

کلیپ شماره ۱: Erling Haaland 2021 The Phenomenon Skills and Goals

دانلود با حجم ۱۹۸ مگابایت

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو