دانلود انیمیشن سینمایی Peter Rabbit 2 The Runaway (2021)

منبع: دانلود ها

208

1400/4/12

14:43


انیمیشن-Peter-Rabbit-2-The-Runaway

نام انیمیشن: Peter Rabbit 2: The Runaway – پیتر خرگوشه: فراری

سال انتشار: ۲۰۲۱

ژانر: انیمیشن، ماجرایی، کمدی، خانوادگی، فانتزی

مدت زمان: ۹۳ دقیقه

کیفیت: WEB-DL 1080p / WEB-DL 720p / WEB-DL x265 720p / WEB-DL x265 1080p

زیرنویس فارسی: دارد؛ دو ترجمه متفاوت

زیرنویس انگلیسی: دارد

IMDB

خلاصه داستان: انیمیشن پیتر خرگوشه ۲: فراری (به انگلیسی: Peter Rabbit 2 The Runaway 2021) در راستای اتفاقات نسخه سال ۲۰۱۸ جریان دارد و ماجراهای پیتر و دوستانش را خواهیم داشت. داستان بعد از ازدواج بی و توماس ادامه پیدا می‌کند و پیتر احساس می‌کند که از طرف همه اطرافیانش به چشم یک عصیانگر دیده می‌شود و تصمیم می‌گیرد که از این وضعیت فرار کند. او متوجه می‌شود که بی و توماس قرار است که عازم سفر شوند و پیتر هم فرصت را برای فرار غنیمت می‌شمارد. حال داستان این سری هم مربوط به فرار پیتر است و قرار است که ماجراهای عجیب و غریبی را شاهد باشیم.

شخصیت جالبی را از پیتر در انیمیشن Peter Rabbit 2 The Runaway 2021 شاهد هستیم و طرفداران را می‌توانند هنوز هم از لذت ببرند. بخش کمدی و جذاب انیمیشن هنوز هم برقرار است و می‌توانید از تماشای آن‌ها لذت ببرید. گویا پیتر دردسرهای متعددی را برای دوستانش ایجاد می‌کند و پیتر تصمیم می‌گیرد که از این اتفاقات فرار کند. او فکر می‌کند که بهتر است خودش را از همه بگیرد و اجازه بدهد که آن‌ها زندگی بهتری داشته باشند. گویا فرار تنها راه پیتر برای رهایی از این اتفاقات است، اما اتفاقاتی در این سفر رخ خواهد داد که همه چیز را تغییر می‌دهد.

پیتر چیزهای زیادی یاد می‌گیرد و سفری دراز به اقصی نقاط کشور خواهد داشت. شخصیت‌های بیشتری هم در این انیمیشن همراه با پیتر خواهند بود که می‌توانند دوست یا دشمن وی باشند. پیتر تلاش می‌کند که از دوستان خود مراقبت کند و به ناچار آن‌ها به دنبال پیتر راه افتاده‌اند. این لایو اکشن جذاب را می‌توانید با شخصیت محبوب پیتر خرگوشه دنبال کرده و ماجراجویی‌های جدید وی را دنبال کنید.

info

The sequel to the 2018 film, ‘Peter Rabbit’. After the marriage of Bea and Thomas along with the release of the acclaimed novel based on the adventures of Peter and his friends, Peter is feeling like everyone only sees him as rebellious. So, when Bea and Thomas decide to go on a trip, Peter sees this as an opportunity to go on the run.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو