دانلود انیمیشن Space Jam A New Legacy 2021

منبع: دانلود ها

170

1400/4/25

16:46


انیمیشن-Space-Jam-A-New-Legacy

نام انیمیشن: Space Jam: A New Legacy – هرج و مرج فضایی: میراث جدید

سال انتشار: ۲۰۲۱

ژانر: انیمیشن، ماجرایی، کمدی، خانوادگی، فانتزی، ورزشی، علمی تخیلی

مدت زمان: ۱۱۵ دقیقه

کیفیت: WEB-DL 1080p / WEB-DL 720p / WEB-DL 2160p 4K UHD

زیرنویس فارسی: ندارد

زیرنویس انگلیسی: دارد

IMDB

خلاصه داستان: انیمیشن هرج و مرج فضایی: میراث جدید (به انگلیسی: Space Jam A New Legacy) در مورد ماجراهایی است که پسر لبرون جیمز، بسکتبالیست مشهور NBA در شهر سپری کرده و توسط یک هوش مصنوعی سرکش ربوده می‌شود. حال او مجبور است که با Bugs Bunny کار کرده و برای کسب پیروزی تلاش کند. او از همان ابتدا با پدرش مشکل دارد و نمی‌تواند درک درستی از آموزه‌های وی داشته باشد. لبرون جیمز هم به صورت افتخاری در این انیمیشن حضور دارد و ماجراهای جذابی را با وی خواهیم داشت. او پسرش را گم کرده است و برای بازگردانی وی، باید از طریق بازی بسکتبال وارد شده و از مهارت‌های خود در دنیای کارتونی باگز بانی استفاده کند. ما کم کم به دنیای باگز بانی وارد شده و شاهد حضور شخصیت‌هایی خواهیم بود که برای بازی بسکتبال آماده می‌شوند.

در انیمیشن Space Jam A New Legacy 2021، کینگ جیمز با چالش‌های زیادی در جهان باگز بانی روبرو خواهد شد و حتی شخصیت‌های کارتونی بیشتری هم کم کم وارد ماجرا خواهند شد. شما می‌توانید با آن‌ها همراه شده و برای پیروزی در یک بازی بزرگ آماده شوید. این تنها راه برای بازگردانی پسرش است و باید دید که چه عملکردی از خود به نمایش می‌گذارد. فضای کمدی و بسیار جذاب این انیمیشن را می‌توانید همراه با مسابقات دیوانه‌وار بسکتبال به همراه داشته و از دیدنش آن‌ها لذت ببرید. کینگ جیمز بالاخره باید به پسرش نشان دهد که برای وی اهمیت داشته و برای نجات وی، هر کاری حاضر است بکند.

info

A rogue artificial intelligence kidnaps the son of famed basketball player LeBron James, who then has to work with Bugs Bunny to win a basketball game.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو